Myyty Uudehko Onkyo Stereovahvistin 150€ [Helsinki]

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 484
Hyväksyit tarjoukseni mutta et anna tilinumeroa johon voisin maksaa summan, mielestäni siinä ei ole ylimääräistä säätöä noutaako tuotteen minä vai ystäväni jos maksan rahat tilillesi. Ei vastausta yksityisviesteihin, ei tilinumeroa, ei postitusta. Jatkossa tietää karttaa tätä myyjää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 134
Hyväksyit tarjoukseni mutta et anna tilinumeroa johon voisin maksaa summan, mielestäni siinä ei ole ylimääräistä säätöä noutaako tuotteen minä vai ystäväni jos maksan rahat tilillesi. Ei vastausta yksityisviesteihin, ei tilinumeroa, ei postitusta. Jatkossa tietää karttaa tätä myyjää.
Kaikki ostajat eivät ole samanarvoisia:
Tärkeä - Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Jos menisit perseilemästä tästä threadistä, niin voisi löytyä joku kaveri, joka olisi saanut kaupat tehtyä ilman kymmentä epäselvää yksityisviestiä. Semmoinen tosiostaja, eikä tämmöinen pelleilijä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 484
Mä en ole perseillyt mitään vaan rupesit laittamaan mulle asiattomasti negatiivista palautetta vaikka ei olla nyt sitten sun flegmaattisuuden takia edes päästy kauppoihin.

Suostuit tuossa tarjoukseen jos vain saat rahat viimeistään noudon yhteydessä ja pienellä säädöllä. Lupasin maksaa rahat sun tilille mutta en ikinä saanut sulta tilinumeroa mihin maksaa. Kaveri olisi tuon tullut sulta noutamaan sen jälkeen kun rahat näkyy tilillä ja sovittuna ajankohtana. Tuossa ei ole juurikaan mitään säätöä.

Nyt voisit ottaa sen pään pois pyllystä ja lopettaa mun syyllistämisen tämän asian tiimoilta. Ja tehdään kaupat jos nyt vaan laitat sen tilinumeron, odotan sitä edelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 134
Juu, ihan joka tyypille ei ole pakko myydä - varsinkaan alle hintapyynnön. Jätetään kaupat tekemättä ja pidetään keskustelu tuolla threadissa, minne se kuuluu.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 877
Viestejä
4 207 052
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom