Myyty Unifi FlexHD tukiasema, 2 kpl (Hämeenkyrö)

Liittynyt
20.08.2022
Viestejä
67
Myytävä tuote: Unifi FlexHD
Hinta:75 EUR/kpl
Tuote ostettu: Verkkokauppa 07.07.2022 / Dustinhome 28.03.2022
Kuitti löytyy: Takuu 12kk ja kaikissa kahdessa voimassa
Muuta huomioitavaa: tuotteet uutta vastaavassa kunnossa, kaikki paketissa olevat tuotteet löytyy, kuitti löytyy. Tuotteessa on injektori mukana, virtakaapeli mukana. manuaalit mukana. Myyn tuotteet yksittäin tai pakettina kaikki kaksi


Paikkakunta: Hämeenkyrö
Toimitustapa: Posti tai toimitus jos Ylöjärvi/Pirkkala/Nokia/Tampere alueella
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, MobilePay


Kuva: PAHOITTELEN kuvien huonoa laatua
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
297
Moikka, jos kuitteja tarkoitat niin ne on kyllä. Toisen saa verkkokaupan omilta sivuilta ja toisen saa Dustinhomen asiakaspalvelusta
Sori, oli vähän liian lyhyt kysymys. Tarkoitin ovat nämä vielä myynnissä. Ehdin itse jo ostamaan toisen tukarin, niin ei ole enää tarvetta minulla näille.
 
Liittynyt
20.08.2022
Viestejä
67
Moikka, Kävin itse poistamassa sen kuitin sieltä.
Joo kyllä ovat myynnissä ja vähän muutakin tavaraa jotka on jääneet käyttämättömäksi.

Itsellä edessä tuollainen 10G verkko, siihen 8 porttinen PoE kytkin sekä 10G 12 porttinen RJ45 + 4 porttinen 10G kuitiportti kytkin (yhdistelmäkytkin). Tietokoneelta verkkolevylle tuo isojen tiedostojen siirto on liian hidasta, enkä tiedä muuta vaihtoehtoa. Useita tukiasemia sekä tulossa kameroita 1-3 kpl alkuun

Tukiasemia on siis jo 3 kpl ja Aruba InstantOn laitteilla tarkoitus tämä tehdä tai vaihtoehtoisesti Ubiquiti Unifin laitteet. Pientä rakentelua tässä loppu vuosi edessä
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 778
Viestejä
4 203 397
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom