Ultrawide-näytöt (21:9, 2560x1080, 3440x1440, 3840x1600, 5120x2160)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
40
Laita nvidia control panelista 60 Hz, käynnistä kone uudestaan, vaihda korkeampi virkistystaajuus käyttöön. Tuolla tavalla toimii itellä. Ja jos 95 hertsin tilassa säätää mitään näyttöihin liittyvää niin alkaa taas skippailemaan.
Ja tuskin kulkee yli tuota 95Hz ilman skippailua. Testaa ensin vaikka 90Hz että saat skippailun pois ja sitten 95Hz tai yli. Itsellä 96Hz on jo liikaa ja alkaa tulla kaikenlaisia häröilyjä. 100+ kyllä menee, muttei ilman skippingiä.

Edit: ja tosiaan pikseliviaton itselläkin. Oikeassa alakulmassa hyvin pieni bleed.
Tuo 95hz riittäisi hyvin kun toimisi ongelmitta. Kokeilin käynnistää 60, toimi, mutta heti kun vaihdoin ylöspäin edes 75 niin rupesi skippailemaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Tuo 95hz riittäisi hyvin kun toimisi ongelmitta. Kokeilin käynnistää 60, toimi, mutta heti kun vaihdoin ylöspäin edes 75 niin rupesi skippailemaan.
Ajoitko pixel clock patcherin? Tsekkaa sillä myös, että se on edelleen patchattu.
Ja CRU mRkukovin ohjeiden mukaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
40
Ajoitko pixel clock patcherin? Tsekkaa sillä myös, että se on edelleen patchattu.
Ja CRU mRkukovin ohjeiden mukaan.
done and done.

pixel clock patcher ei tosin anna syystä X pistää full patchia, "this driver does not require the full patch" ja suppea versio sanoo kaikkeen "already patched". Voisiko tässä kiikastaa?

CRU:n asetukset on koitettu, nollattu, koitettu uudestaan, poistettu kaikki profiilit ja koitettu uudestaan ilman havaittavaa muutosta. Uudelleenkäynnistykset tietysti joka välissä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
done and done.

pixel clock patcher ei tosin anna syystä X pistää full patchia, "this driver does not require the full patch" ja suppea versio sanoo kaikkeen "already patched". Voisiko tässä kiikastaa?

CRU:n asetukset on koitettu, nollattu, koitettu uudestaan, poistettu kaikki profiilit ja koitettu uudestaan ilman havaittavaa muutosta. Uudelleenkäynnistykset tietysti joka välissä.
Jos olisit lukenut pixel clock patcherin ohjeet, niin tietäisit, että se full patcheri on vain muutamille tietyille korteille. Mutta joo.
Kannattaa ehkä kokeilla jotain toista kaapelia. Itselläni on tämä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
40
Jos olisit lukenut pixel clock patcherin ohjeet, niin tietäisit, että se full patcheri on vain muutamille tietyille korteille. Mutta joo.
Kannattaa ehkä kokeilla jotain toista kaapelia. Itselläni on tämä.
Juu näyttäisi olevan vanhemmille korteille tarkoitettu tuo full, kuitenkin kun syytä koittaa hakea niin siihen oli helppo tarttua ettei ole "full patcher"..

Itse hankin vain DP1.2 kaapelin, kun monitorissa vain 1.2 liitin niin aattelin että riittää.

Pistetään tällä erää halvan kaapelin piikkiin ja tutkitaan toisten lisää. Kiitoksia avusta Kepe ja mRkukov!
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Oli muuten verkkiksen outletissä kymmenkunta S34J550 näyttö tarjolla 299€, tosin varmaan pikselivikasia kaikki :D
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
52
Olen miettinyt uuden näytön hankkimista pääasiassa työ/koulu käyttöön ja toissijaisesti pelaamiseen ja leffojen katsomiseen. Oletteko vastaavassa käytössä huomannut konkreettista hyötyä ultrawide-kuvasuhteesta, vai olisiko tähän käyttöön parempi valinta esimerkiksi 27" 1440p + apunäyttö setuppi? Itsellä tällä hetkellä käytössä 2x 24" FullHD, johon haen ainakin päänäyttöön päivitystä. Tietysti ulkonäköseikkana yksi näyttö olisi parempi omasta mielestä, mutta haen kuitenkin käytettävyydeltään parasta vaihtoehtoa.

Kysymys on vähän huonosti muotoiltu, mutta tarkoitus olisi kartoittaa tilanteita, joissa ollaan ultrawide-kuvasuhde ollaan koettu erityisen hyödylliseksi yllä kuvatussa käytössä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Olen miettinyt uuden näytön hankkimista pääasiassa työ/koulu käyttöön ja toissijaisesti pelaamiseen ja leffojen katsomiseen. Oletteko vastaavassa käytössä huomannut konkreettista hyötyä ultrawide-kuvasuhteesta, vai olisiko tähän käyttöön parempi valinta esimerkiksi 27" 1440p + apunäyttö setuppi? Itsellä tällä hetkellä käytössä 2x 24" FullHD, johon haen ainakin päänäyttöön päivitystä. Tietysti ulkonäköseikkana yksi näyttö olisi parempi omasta mielestä, mutta haen kuitenkin käytettävyydeltään parasta vaihtoehtoa.

Kysymys on vähän huonosti muotoiltu, mutta tarkoitus olisi kartoittaa tilanteita, joissa ollaan ultrawide-kuvasuhde ollaan koettu erityisen hyödylliseksi yllä kuvatussa käytössä.
Riippuu paljon mitä sun työ- tai kouluhommat on. Ite oon tykännyt heittää wordin/excelin tjsp toiselle puolelle ruutua ja tehtävänannon/resurssit sitten toiselle, näkyy samalta ruudulta molemmat ilman pään kääntämistä kivasti. Toinen missä on ollu ihan kiva on ollu Premieren käytössä, timeline on huomattavasti leveämpi mitä perus 16:9 näytöllä ja ruudulle mahtuu tietysti enemmän tavaraa.
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
Olen miettinyt uuden näytön hankkimista pääasiassa työ/koulu käyttöön ja toissijaisesti pelaamiseen ja leffojen katsomiseen. Oletteko vastaavassa käytössä huomannut konkreettista hyötyä ultrawide-kuvasuhteesta, vai olisiko tähän käyttöön parempi valinta esimerkiksi 27" 1440p + apunäyttö setuppi? Itsellä tällä hetkellä käytössä 2x 24" FullHD, johon haen ainakin päänäyttöön päivitystä. Tietysti ulkonäköseikkana yksi näyttö olisi parempi omasta mielestä, mutta haen kuitenkin käytettävyydeltään parasta vaihtoehtoa.

Kysymys on vähän huonosti muotoiltu, mutta tarkoitus olisi kartoittaa tilanteita, joissa ollaan ultrawide-kuvasuhde ollaan koettu erityisen hyödylliseksi yllä kuvatussa käytössä.
No minä tuossa viime vuoden puolella hain kompromissia pelaamisen ja etätyöpäivien välille. En halunnut kahta näyttöä, joten valitsin 1440p 100Hz UW IPS-näytön. Riittää minulle pelaamiseen ja ihan mukava katsella töitäkin tehdessä. Mielestäni on ollut varsin mainio kompromissi kahden näytön korvikkeeksi. Saumattomalle leveälle alalle mahtuu riittävästi ikkunoita auki ja upea pelailla jos koneessa riittää puhtia pyörittämään pelit riittävän hyvin tuolla resolla. Kotikone on DP:llä ja työläppärin isken aina tarvittaessa kiinni HDMI-piuhaan kotipäivinä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
341
BenQ EX3501R otettu käyttöön, ensimmäiset vaikutelmat todella hyvät. Resoluution ja näytön koon suhde on sellainen, että tällainen vanhempikin setämies näkee mitä ruudulla lukee ilman skaalauksia. Värit toistuu hienosti ja tietysti tuo G-Sync (FreeSync) 100Hz on nyt mahtava lisä, täysin ongelmitta tuntuu tässä DP:n kautta toimivan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
40
Selvisi tuo vika omasta kokoonpanostakin, useampi näyttö tuo ongelmia ainakin itselleni. ilman muita näyttöjä boot 60hz-> muutos 95hz toimii kuten pitääkin (Dp1.2 johdolla), boottaus suoraan 95hz skippailee

kokeiltu laittaa toista näyttöä integroituun sekä suoraan näyttikseen kiinni, ei vaikutusta.


ehkä tämä joskus ajuripäivityksillä paranee, nyt ei jaksa säätää :)
 
Liittynyt
26.11.2017
Viestejä
222
AOC Agon AG352UCG6 onkos kellään kokemuksia tästä ruudusta, G2G on vissiin vähä hidas mutta onko häritsevä pelatessa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
40
Selvisi tuo vika omasta kokoonpanostakin, useampi näyttö tuo ongelmia ainakin itselleni. ilman muita näyttöjä boot 60hz-> muutos 95hz toimii kuten pitääkin (Dp1.2 johdolla), boottaus suoraan 95hz skippailee

kokeiltu laittaa toista näyttöä integroituun sekä suoraan näyttikseen kiinni, ei vaikutusta.


ehkä tämä joskus ajuripäivityksillä paranee, nyt ei jaksa säätää :)

Update2:

näytön asetuksista response time : standard ratkaisi tämän.

googletuksen jälkeen osoittautui että tämä asetus lisää mustan blankin framejen väliin syystä x (tekee liikkeestä mukamas sulavamman tms), ja tämä ajoitus menee pieleen frameraten nostamisen jälkeen (ilmeisesti tämä lukittu 60hz)
tämä asetus myös pysyy päällä game moden ollessa päällä.

nyt menee heittämällä 95hz ilman skippailuja.

eli tuli vain käänneltyä liikaa asetuksia päälle tietämättä mitä niistä tapahtuu :)

edit: tai ei sittenkään, uudelleenkäynnistyksen jälkeen skippailee.. antaa olla tällä erää
 
Viimeksi muokattu:

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
Vaikka kyse ei olekaan ultrawide -näytöstä niin vastauksena kuitenkin: riippuu sinusta itsestäsi. Jos olet tottunut parempaan kuin 60hz niin todennäköisesti nopeatempoisissa peleissä häiritsee. 1070 ei vielä ole 4K/60fps -pelaamiseen oikein riittävä nykyisillä AAA-peleillä. 1070 1080p 144hz voi jo toteutuakin pysyvämmin, myös 1440p -pelaamiseen se jo soveltuu, jos vaatimuksena ei ole pysyvä yli 100fps. Tämä kaikki tietysti riippuu myös käytettävistä asetuksista ja muusta kokoonpanosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
703
Miten tuota Dellin AW3418DW on niin nihkeesti myynnissä?
Ei kyseessä kuitenkaan ole niin vanha monitori että sen pitäisi vaikuttaa asiaan?
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Onko tuo Asuksen XG35VQ kannattava ostos? Nvidian kortti löytyy koneesta, onko joku testannut uusilla ajureilla saako tuosta Gsyncin toimimaan?
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 597
Mikä olisi sitten hyvä 1440p näyttö pelaamiseen budjetilla :) csgo ja siege pelaan välillä mutta en nyt "maagista" eroa huomannut 144hz:lla. bf v on nyt enempi mitä pelaan.
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
Onko tuo Asuksen XG35VQ kannattava ostos? Nvidian kortti löytyy koneesta, onko joku testannut uusilla ajureilla saako tuosta Gsyncin toimimaan?
Itse pistin tämän tulemaan, uskon, että nvidian kortilla saa tuon syncin pelaamaan vaikka virallista tukea ei ainakaan vielä ole.

Saan testituloksia kehiin viikon päästä.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Itse pistin tämän tulemaan, uskon, että nvidian kortilla saa tuon syncin pelaamaan vaikka virallista tukea ei ainakaan vielä ole.

Saan testituloksia kehiin viikon päästä.
Nice, tietää tilata myös itse sen. Näyttäisi olevan Telialla tällä hetkellä tarjouksessa, taidan laittaa tulemaan ja palautan jos ei saa pelaamaan. Redditissä oli jotain keskustelua aiheesta ja löytyi joku spreadsheetkin missä oli yksittäinen testi tällä monitorille.

Driver 417.71 FAQ/Discussion : nvidia

Freesync Monitor Test
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
11
Hei,

Ostin ensimmäistä keraa IPS näytön joten olen aika uusi tämän ''valovuodon'' kanssa. Kertokaa sattuiko mun näyttöö hyvä vai erittäin paskatuuri valovuodon kanssa?
Itsellä aiemmin ollu TN näyttöjä niin en oikein tiedä mikä on hyvää ja mikä on huonotuurista valovuotoa. Näytössä ei ole kuolleita pikseleitä. Laittaisitteko näytön asuksen vaihtorumbaan?


Imgur

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493
Hei,

Ostin ensimmäistä keraa IPS näytön joten olen aika uusi tämän ''valovuodon'' kanssa. Kertokaa sattuiko mun näyttöö hyvä vai erittäin paskatuuri valovuodon kanssa?
Itsellä aiemmin ollu TN näyttöjä niin en oikein tiedä mikä on hyvää ja mikä on huonotuurista valovuotoa. Näytössä ei ole kuolleita pikseleitä. Laittaisitteko näytön asuksen vaihtorumbaan?


Imgur

Ylivalottuneen kuvan perusteella sanoisin, että ihan normaalin puitteissa. Oikeassa yläkulmassa ehkä hieman normaalia enemmän valovuotoa. Jos ei näytössä mikään itseä häiritse, niin miksipä tuota vaihtamaan? Parhaassa tapauksessa pääset sinne pikselivikaisiin näyttöihin käsiksi ja sitä iloa voi sitten kestää useampikin näyttö.

Kuvan linkin https kohdasta S pois niin toimii: http://i.imgur.com/pkvezGI.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Hei,

Ostin ensimmäistä keraa IPS näytön joten olen aika uusi tämän ''valovuodon'' kanssa. Kertokaa sattuiko mun näyttöö hyvä vai erittäin paskatuuri valovuodon kanssa?
Itsellä aiemmin ollu TN näyttöjä niin en oikein tiedä mikä on hyvää ja mikä on huonotuurista valovuotoa. Näytössä ei ole kuolleita pikseleitä. Laittaisitteko näytön asuksen vaihtorumbaan?


Imgur

Kännykameralla saa valotusta säätämällä vaikka mitä näkyviin. Kuten sanottiin niin tärkeintä tosiaan on mitä itse näkee ja paljonko se haittaa.
Muutama IPS-paneeli on täällä kiertänyt, ja kaikissa on ollut jonkin verran enemmän tuota valovuotoa hieman eri kohdissa. Mielestäni ihan normaalin puitteissa tuokin näyttö, jos ei käytössä haittaa niin kovaa ajoa vaan.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Ja toinen asia on kirkkaus, yleensä ips näytöissä kirkkaus kalibroituna on jotain 30-40% välillä kun paketista me tulee kirkkaus täysillä. Siihen tottuu nopeasti ja silmätkin kiittää kun ei tarvii kattoa aurinkoa. Kirkkaammalla valovuotoa näkyy selvemmin
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
XG35VQ saapui tänne, G-Sync kytkeytyy päälle (Nvidian paneelista saa merkin näytön vasempaan reunaan kun päällä) ja pelaa ainakin War Thunderissa. Long Darkissa ja Arma 3ssa esiintyi vilkkumista, varsinkin valikoissa, onko tuohon mitään säätökonstia jolla saisi vilkkumista pois?

edit: Bootin jälkeen on näytön oikea puoli kokonaan musta, lähtee toimimaan kun käynnistää näytön uudestaan. Voisi johtua tuosta Gsyncin pakottamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Luin arvosteluissa asiasta, mutta omalla työpöydällä se valkeni. Tuossa XG35VQssa on järkyttävän iso jalusta, 58cm leveä ja 32cm syvä. 80cm syvällä pöydällä tuo tulee hyvin likelle pärstää. Onko tiedossa hyviä VESA-jalustoja? Muutaman jo löysin, mutta Pixiota ei enää taida mistään saada.

https://www.pixiogaming.com/p-400-32

STAND-V001D Free-Standing Single Monitor Mount for 13" to 32" Screen

Tuo Vivo pitää varmaan tilata, saa jalustan ja näytön aivan pöydän takareunaan.
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
341
Minä kävin katsomassa tuollaista näyttöä liikkeessä ja jäi tuon jalan vuoksi ostamatta. Mainoskuvista se "takajalka" on kätevästi piilotettu.

Harmi jos tuollaista Pixiota ei löydy, se on itse asiassa aika hieno.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Minä kävin katsomassa tuollaista näyttöä liikkeessä ja jäi tuon jalan vuoksi ostamatta. Mainoskuvista se "takajalka" on kätevästi piilotettu.

Harmi jos tuollaista Pixiota ei löydy, se on itse asiassa aika hieno.
Pixio päihittää tuon Asuksen oman ulkonäössä, laitoin viestiä menemään Pixiolle. Jos löytyisi jostain yksi kappale.
 

ZZSmufa

Make ATK Great Again
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
6
Laitoin oman PG348Q Arcticin Z1 Basic -monitorivarren päähän, ja hyvin on pysynyt siinä. Saa myös miltei pöydän takareunaan näytön, vaikka on seinä pöydän takana.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Laitoin oman PG348Q Arcticin Z1 Basic -monitorivarren päähän, ja hyvin on pysynyt siinä. Saa myös miltei pöydän takareunaan näytön, vaikka on seinä pöydän takana.
Tänään lähti juurikin tuo sama jalusta tilaukseen, täytyy modata sen verran että leikkaan ylimääräistä pystyputkea pois kun saa näytön oikealle korkeudelle.
 

Toubi

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
196
Oli tuossa toissa viikolla amazon.de:ssä Acerin ED347CKR flash salessa 439€, niin piti päivittää 60Hz -> 100Hz ja sai freesyncin samalla, toiminut täysin ongelmitta, flickeriä tms. Joillain tuo paneeli on kellottunut lähelle 120Hz, oma frameskippaili jo 110Hz:llä niin en vaivautunut kun freesyncikin jäisi pois. Taitaa olla normihinnallakin 499€ halvimmasta päästä 100Hz 34" ultrawidejä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
3 viikkoa tuli odoteltua mutta AOC laittoi uuden näytön tuon ghostaavan tilalle. Pitäis itekki ostaa tolle AOC uusi varsi.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Tänään lähti juurikin tuo sama jalusta tilaukseen, täytyy modata sen verran että leikkaan ylimääräistä pystyputkea pois kun saa näytön oikealle korkeudelle.
Tämä tuli asennettua XG35VVQ näyttöön ja toimaa tosi hyvin. Näitä alan käyttämään jatkossakin, jää näytön alle 19cm vapaata tilaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Melkein sais olla samanlainen kuin tuo yksi Pixio varsi mitä ehoteltii eli sellanen joka ei tulis tollei pöydä reunaa kiinni kun ei ole tällä hetkellä mahollista sellasta laittaa
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Melkein sais olla samanlainen kuin tuo yksi Pixio varsi mitä ehoteltii eli sellanen joka ei tulis tollei pöydä reunaa kiinni kun ei ole tällä hetkellä mahollista sellasta laittaa
Kyselin Pixiolta tuosta jalustasta ja sen valmistus on lopetettu. Mutta syksyllä ilmeisesti on tulossa uusi malli.
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
Nyt pari päivää kerennyt tätä XG35VQ:ta testailemaan ja onpahan vaan makea näyttö. Ghosting ja viive paaaljon paremmalla tasolla kuin ex AOC Agon 32" VA paneelissa, vaikka se oli 144hz paneelilla. Tää asuksen 100hz paneeli tuntuu vikkelämmältä pelikäytössä. Ultrawidesta ei taida olla paluuta.
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
341
Nyt pari päivää kerennyt tätä XG35VQ:ta testailemaan ja onpahan vaan makea näyttö. Ghosting ja viive paaaljon paremmalla tasolla kuin ex AOC Agon 32" VA paneelissa, vaikka se oli 144hz paneelilla. Tää asuksen 100hz paneeli tuntuu vikkelämmältä pelikäytössä. Ultrawidesta ei taida olla paluuta.
Minulla taitaa olla tuo sama paneeli BenQ:ssa ja olen myös ollut erittäin tyytyväinen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5
Gigantin outletissä on avaamattomia z35p acereita hintaan 899. Oisko hyvä diili?
Ostin lokakuussa tarjouksesta about kybän halvemmalla, enkä ole kyllä katunut. Omaan silmään ei ole osunut kuollutta pikkelssiä eikä muutakaan hämärää.
Kuten moni jo maininnut niin ei tästä uw paneelista taida olla paluuta normaaliin, mikäli näihin vain tukea löytyy tavalla tai toisella peleihin.

Pakko kyl ihmetellä miten paljon toiset jaksaa nillittää ns "turhasta" näiden näyttöjen kanssa, vaikka itsekin olen pitänyt itseäni jonkinlaisena perfektioNISTINÄ. No, ehkä mulla kävi tuuri tän kanssa, tai olen sokea.
 
Viimeksi muokattu:

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Nyt pari päivää kerennyt tätä XG35VQ:ta testailemaan ja onpahan vaan makea näyttö. Ghosting ja viive paaaljon paremmalla tasolla kuin ex AOC Agon 32" VA paneelissa, vaikka se oli 144hz paneelilla. Tää asuksen 100hz paneeli tuntuu vikkelämmältä pelikäytössä. Ultrawidesta ei taida olla paluuta.
TFTCentral on tehnyt revikan ja ICC-profiilin näytölle, tietysti jos kalibrointivermeet on itsellä niin ei tarvi. Pitää varmaan ostaa jonkinlainen kalibrointijärjestelmä, sen verran monta näyttöä on taloudessa.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Onko kellään kokemusta kyseisestä uutuudesta LG 34" 34GK950F, 144Hz kaareva UltraWide QHD -pelimonitori, musta/punainen - 1 299,00€ ? Paperilla vaikuttaa täydelliseltä näytöltä pl. 400 nit hdr
Ei omaa kokemusta, mutta parhaalta UW-näytöltä tuo tällä hetkellä vaikuttaa ja varmaan itsekin tulee tuo jossain vaiheessa hankittua. Overclockersin puolella tuosta ja 950G:stä on paljonkin juttua, ja kaikki tuntuvat hehkuttavan. Toimii ilmeisesti myös hyvin Nvidian näytönohjainten kanssa.

LG 34GK950G, 3440x1440, G-Sync, 120Hz
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 116
Ei omaa kokemusta, mutta parhaalta UW-näytöltä tuo tällä hetkellä vaikuttaa ja varmaan itsekin tulee tuo jossain vaiheessa hankittua. Overclockersin puolella tuosta ja 950G:stä on paljonkin juttua, ja kaikki tuntuvat hehkuttavan. Toimii ilmeisesti myös hyvin Nvidian näytönohjainten kanssa.

LG 34GK950G, 3440x1440, G-Sync, 120Hz
Harmi vaan kun ei sitä UW tukea ole joka pelissä.. ja pitäisi itse päästä kokeilemaan jotai UW näyttöä ennenkuin uskaltaa painaa osto nappia. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Harmi vaan kun ei sitä UW tukea ole joka pelissä.. ja pitäisi itse päästä kokeilemaan jotai UW näyttöä ennenkuin uskaltaa painaa osto nappia. :)
Ei jokaisessa, varsinkaan vähänkään vanhemmissa. Usein saa tosin nikkaroitua sen ite siihen peliin nopealla fiksillä, mutta tänä vuonna aikalailla poikkeuksetta kaikki pelit on tukenu. Yllättävintä tässä on mulle se, että jopa japanilaiset, jotka on surullisen tunnettuja paskoista PC-porteistansa on alkanut sisällyttämään 21:9 tuen peleihinsä. Resident Evil 2 tuki 21:9 jo demosta asti, sekä Monster Hunter World sai viimein virallisen tuen ultrawidelle. Sanoisin siis ettei hätää ainakaan tulevaisuudessa pelien osalta.

Jos on mahollisuus käydä kokeilemassa jossain niin kannattaahan se, tosin omasta mielestä yks parhaimmista asioista kun tälläsen osti kokeilematta oli se, että kun sen sai siihen pöydälle ja ekan pelin pyörimään niin olihan se niin helvetin siistin näköstä ettei kyllä tarvi takasin mennä :p
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Ei jokaisessa, varsinkaan vähänkään vanhemmissa. Usein saa tosin nikkaroitua sen ite siihen peliin nopealla fiksillä, mutta tänä vuonna aikalailla poikkeuksetta kaikki pelit on tukenu. Yllättävintä tässä on mulle se, että jopa japanilaiset, jotka on surullisen tunnettuja paskoista PC-porteistansa on alkanut sisällyttämään 21:9 tuen peleihinsä. Resident Evil 2 tuki 21:9 jo demosta asti, sekä Monster Hunter World sai viimein virallisen tuen ultrawidelle. Sanoisin siis ettei hätää ainakaan tulevaisuudessa pelien osalta.

Jos on mahollisuus käydä kokeilemassa jossain niin kannattaahan se, tosin omasta mielestä yks parhaimmista asioista kun tälläsen osti kokeilematta oli se, että kun sen sai siihen pöydälle ja ekan pelin pyörimään niin olihan se niin helvetin siistin näköstä ettei kyllä tarvi takasin mennä :p
Omalla kohdalla parasta on työpöydän käyttäminen, tuli reippaasti tilaa esim. Adoben CC ohjelmien samanaikaiseen käyttöön. Itsellä menee prosentit 20/80% pelaamisen jäädessä tappiolle. Mutta onhan se nätti muutamissa peleissä joissa tuki.
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
Kyllä tää uw on ihan ykkönen borderlands 2:een, onneks hommasin tän ja RTX 2080:n :cigar::comp:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 400
Viestejä
4 216 604
Jäsenet
71 042
Uusin jäsen
JJVilzu

Hinta.fi

Ylös Bottom