Päivätöissä otettiin Edenred vuodenvaiheessa käyttöön. Mainospuheista huolimatta, lounasedun maksimiarvon 13,70 ylittävän summan suuruisten maksujen teko Wolttiin ja Kotipizzaan ei vieläkään toimi, vaikka tähän liittyviä ongelmia on kohta kuukauden ajan koitettu asiakaspalvelun kanssa selvitellä. Heillä siis pitäisi olla systeemi, millä oman luottokortin voi kytkeä palveluun niin, että myös isompien maksujen teko onnistuu, kun tästä lounasedun hyödyntämisestä kotiinkuljetuksissa tuli aikanaan relevanttia koronan myötä.
Muutenkin kyllä hienot systeemit, kun logini ei webbiportaalin kautta toimi. Ja jos nimessä sattuu olemaan ääkkösiä, niin se on kuulemma voi voi em. integraatioiden osalta. Nähtäväksi jää miten pitkälle vuotta pitää mennä, että saadaan edut toimimaan
Muutenkin kyllä saa maailman huonoimmat käyttöönotto- ja käyttökokemuspisteet, jos vertaa vaikka ePassiin, tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan palveluntarjoajaan mitä on tullut uran aikana käytettyä. Mobiilisoftan yleisilmekkään ei oikein vakuuta, kun email ja numerokentistä puuttuu tyyppikehotteet niin, että käyttöjärjestelmä osaisi ehdottaa oikeanlaista virtuaalinäppäimistöä ja vaikuttaa muutenkin jokinlaiselta webview-wrapperpaskeelta. Lisäksi tässä useamman virtuaalikortin systeemissä, missä käyttäjän pitää tehdä kaikki manuaalisesti aktivoinnista ja saldon siirtelystä korttien välillä lähtien, ei ole mitään järkeä.
Näillä kokemuksilla en kyllä suosittele kenellekkään Edenrediä jos vaan on valinnanvaraa eri palveluntarjoajien väliltä