Onhan toi nyt suhteellista edelleen, mutten allekirjoita väitettä että se ois tyhmää suoraan. Jos mietin itseäni, on minulla pyörinyt katkeamatta WoWin subi 11. helmikuuta 2005 lähtien. Se tarkoittaa sellaset rapiat 21 vuotta tällä hetkellä. 65€ maksaa puoli vuotta tilausta mikä tekee 130€ vuodessa, eli olen maksanut siitä 2730€. Tähän päälle kaikki Collector's Editionit alusta asti, sanotaan et 100€ (koska aikoinaan maksoi 70€ ja nykyään joku 130€) joita on 12kpl, eli 1200€ tulee niistä. WoWin 15th Anniversary paketti oli vielä satku päälle, eli 1300€. Hyväntekeväisyyshuutokaupasta ostin käytetyn palvelimen joka on akryylisuojan takana, se oli 300€. Tämä harrastus on nopsaan laskettuna kustantanut 21 vuoden aikajänteellä itselleni 4330€. Jos lasketaan kirjat ja muut, niin sitten tulee vielä vähän lisää, mutta jätän ne nyt pois, kun niihin ei peliä tarvita. Eli vuositasolla jaettuna WoWi on maksanut minulle 206€ ja rapiat päälle. Siitä olen saanut tuhansia tuntia viihdettä, peliseuraa, käynyt ulkomailla, BlizzConissa, tavannut ihmisiä, muodostanut kestäviä ystävyyssuhteita ja ties mitä. Mielestäni tuossa on ihan hyvä ROI.
Toki jonkun mielestä tuokin menee Tyhmät ihmiset -kategoriaan, koska AiNa vOi SiJoItTaA nE rAhAt Ja SaAdA kOrKoA!11.