Olen ratkaissut tämän voiveitsiongelman huuhtelemalla sen kuumalla vedellä joka käytön jälkeen ja jättämällä pyyhkeeseen kuivattuna odottamaan seuraavaa käyttöä tasolle toisen pyyhkeen päälle. 0 ruokamyrkytystä ja säästettyä astianpesuainetta varmaan ainakin 10 koneellista 10 vuoden aikana. Kaikilla muilla tavoilla toimivat sopivat tähän ketjuun. En minä, koska vain minä teen Fiksusti Oikein.
Tää on varmaan tosi koherentti kysymys, jos käsitys juustoista on se, että juusto kuin juusto ja kaupasta tarttuu aina se arkijuusto ihanan helppoina viipaleina kyytiin. Kuitenkin jos sattuu olemaan ihminen, jonka suussa asuu makuaisti ja myös arvostaa sen tuottamia tuntemuksia niin aika nopeasti huomaa, että ne Cantalit, Comtet ja Gruyeret eivät löydy lapsille tarkoitettujen valmiiksi viipaloitujen juustojen hyllyvälistä.Juustohöylistä en osaa kommentoida, kun en edes muista milloin meillä olisi viimeksi ollut höylättävää juustoa. Miksi ihmeessä noita kannattaisi itse höylätä, kun kaupasta saa miljoonaa sorttia juustoa valmiina viipaleina? Ostatteko te juustonhöylääjät leikkeleetkin yhtenä lihapalana, josta sitten siivutatte aina lihan leivälle joka kerta erikseen?