Tyhmät ihmiset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 897
Tähän puhelinkeskusteluun liittyen päivän Hesarissa on juttu Kiinasta jossa älypuhelimesta eroon haluavat ovat ostaneet Nokia 3210 puhelinta niin että se on myyty loppuun.

Olishan toi hienoa mutta voi realisimi iskeä kun ei sitten saa autoa parkkiin, sähköautoa ladattua, lippuja ostettua, lääkäriaikaa varattua (helposti) etc.
Saa nähdä kauanko kiinassa saa myydä puhelimia millä ei pystytä ihmisiä seuraamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 202
Noi tekstaritkaan ei ole nykyään enää niin simppeleitä.. on kaiken maailman lyhytviestiä ja RCS (mikä lienee) viestiä ja reaktioita viesteihin jne. Mä en edes rehellisesti tiedä mitä mä lähetän kun menen puhelimen Viestit osioon ja lähetän sen kautta viestin. Olenko lähettyt tekstarin vai jotain muuta vai mitä ihmettä.
Pitäisikö tietää?
 
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
2 936

Siinä ollut astetta härkäpäisempi kaveri ja yhden rumpukapulan tähden mennyt oikeuteen asti. Olisi vaan niellyt ylpeytensä ja palauttanut sen kapulan.
Jos itse olisin ollut tuo tytön isä, niin kapula olisi otettu heti paikan päällä takaisin ja tarvittaessa varas olisi mennyt ensiavun kautta kotiin. Nämä ovat niitä tilanteita, missä väkivalta on oikein.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
1 051
Jos itse olisin ollut tuo tytön isä, niin kapula olisi otettu heti paikan päällä takaisin ja tarvittaessa varas olisi mennyt ensiavun kautta kotiin. Nämä ovat niitä tilanteita, missä väkivalta on oikein.
Omasta mielestäni tämä meni parhaalla mahdollisella tavalla. Isä toimi oikein, eikä ottanut syytettä pahoinpitelystä. Varas sai tuomionsa ja nythän tuo teini tässä tapauksessa sai ilmeisesti vielä kaiken tämän jälkeen erityishuomiota viime vkl Kuopiorockissa.
 

Ihime

Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 347
Jos itse olisin ollut tuo tytön isä, niin kapula olisi otettu heti paikan päällä takaisin ja tarvittaessa varas olisi mennyt ensiavun kautta kotiin. Nämä ovat niitä tilanteita, missä väkivalta on oikein.
Oikeassa ketjussa olet.
Siitä sitten itselle pahoinpitely tuomiota yhden kapulan takia ottamaan. Vituttaishan tuo nyt, mutta jos pitempiä ja laajempia seuraksia miettii mitä tuollainen tuomio puukapulan takia aiheuttaisi niin hohhoijaa.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
592
Teini olisi varmasti nauttinut kun voimafantasioissa elävää iskää viedään nippusiteissä takahuoneeseen poliiseja odottamaan tai parhaassa tapauksessa ensiapupisteellä tikattavana kun on ottanut joltain random setämieheltä kuonoon jonkun puukepin vuoksi.
Eiköhän tämäkin skenaario ollut jonkun keskikaljoissaan kesälomalla powertrippailevan myyntipäällikön höyrynpurkuja :smoke:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 463
Viestejä
4 331 053
Jäsenet
72 232
Uusin jäsen
mevr

Hinta.fi

Ylös Bottom