Ja tätä ennen mielenkiintoinen dokumentti, David Lynch: The Art Life klo 20.09.
Jaa no toihan pitää tsekata kans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tätä ennen mielenkiintoinen dokumentti, David Lynch: The Art Life klo 20.09.
Leffahan löytyy tällä hetkellä myös Netflixistä
Tuo on hyvä..Ja tätä ennen mielenkiintoinen dokumentti, David Lynch: The Art Life klo 20.09.
Nyt tuli vastaan ehkä tärisyttävin selitys, mistä koko Twin Peaksissa on kyse. Kaveri pureskelee auki todella kattavasti sarjan perimmäisen tarkoituksen ja juonen, kattavasti perustellen ja paljolti Lynchin haastatteluihinkin vedoten. Ja koska kyse on hyvin kattavasta selityksestä, on videon kesto myös huikeat 4,5 tuntia. Tulipa tuossa eilen illalla katsottua kokonaan ja olen vaikuttunut. Oma teoriani koko sarjasta perustui lähinnä yhteiseen jaettuun uneen, mitä tämän kaverin selitys myös tavallaan tukee, mutta pohjimmainen idea on vielä syvemmällä meidän TV-kulttuurissa.
Paranee vain loppua kohti.Huh, tunti vasta takana ja aika pirun hyvää settiä
Nyt tuli vastaan ehkä tärisyttävin selitys, mistä koko Twin Peaksissa on kyse. Kaveri pureskelee auki todella kattavasti sarjan perimmäisen tarkoituksen ja juonen, kattavasti perustellen ja paljolti Lynchin haastatteluihinkin vedoten. Ja koska kyse on hyvin kattavasta selityksestä, on videon kesto myös huikeat 4,5 tuntia. Tulipa tuossa eilen illalla katsottua kokonaan ja olen vaikuttunut. Oma teoriani koko sarjasta perustui lähinnä yhteiseen jaettuun uneen, mitä tämän kaverin selitys myös tavallaan tukee, mutta pohjimmainen idea on vielä syvemmällä meidän TV-kulttuurissa.
Uskon myös tähän, ettei yhtä ainoaa oikeaa teoriaa sarjalle ole ja se tekee Twin Peaksista varmasti yhden parhaista sarjoista jättämällä ison aukon ja mysteerin katsojilleen. Mitään valmiiksi pureskeltua vastausta ei anneta, vaan jokainen tulkitsee omalla tyylillään. Pitäydyn edelleen omassa teoriassani aika vahvasti, vaikka tuon videon analyysi ja teoria onkin kaikkein kattavimmin pureskeltu tähän mennessä. Olisi joskus hienoa saada kuitenkin Lynchiltä omat näkemyksensä kaikkiin hänen teoksiinsa.Itse katselin tuon videon joskus kuukausi sitten ja olihan siinä paljon tiukkaa analyysia. Kaikki voi olla juurikin niin kuin Lynch on sen ajatellut, mutta itse en kokenut tätäkään oikeaksi teoriaksi.
Väittäisin, että jokaisen ihmisen oma kokemus on se oikea. Ja näinhän Lynch on sanonut viitatessaan elokuviinsa.