Twin Peaks (2017) (Showtime)

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
upload_2019-11-23_21-58-11.png


Parasta. Ihan hyvältähän tuo näyttää. Voisi olla jopa teräväpiirtoversiosta levitykseen tullut. Noh en toki tiedä enkä nyt jaksa laittaa Blu-raytä soittimeen.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 527
Nyt tuli vastaan ehkä tärisyttävin selitys, mistä koko Twin Peaksissa on kyse. Kaveri pureskelee auki todella kattavasti sarjan perimmäisen tarkoituksen ja juonen, kattavasti perustellen ja paljolti Lynchin haastatteluihinkin vedoten. Ja koska kyse on hyvin kattavasta selityksestä, on videon kesto myös huikeat 4,5 tuntia. Tulipa tuossa eilen illalla katsottua kokonaan ja olen vaikuttunut. Oma teoriani koko sarjasta perustui lähinnä yhteiseen jaettuun uneen, mitä tämän kaverin selitys myös tavallaan tukee, mutta pohjimmainen idea on vielä syvemmällä meidän TV-kulttuurissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Nyt tuli vastaan ehkä tärisyttävin selitys, mistä koko Twin Peaksissa on kyse. Kaveri pureskelee auki todella kattavasti sarjan perimmäisen tarkoituksen ja juonen, kattavasti perustellen ja paljolti Lynchin haastatteluihinkin vedoten. Ja koska kyse on hyvin kattavasta selityksestä, on videon kesto myös huikeat 4,5 tuntia. Tulipa tuossa eilen illalla katsottua kokonaan ja olen vaikuttunut. Oma teoriani koko sarjasta perustui lähinnä yhteiseen jaettuun uneen, mitä tämän kaverin selitys myös tavallaan tukee, mutta pohjimmainen idea on vielä syvemmällä meidän TV-kulttuurissa.
Huh, tunti vasta takana ja aika pirun hyvää settiä :think:
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
559
Nyt tuli vastaan ehkä tärisyttävin selitys, mistä koko Twin Peaksissa on kyse. Kaveri pureskelee auki todella kattavasti sarjan perimmäisen tarkoituksen ja juonen, kattavasti perustellen ja paljolti Lynchin haastatteluihinkin vedoten. Ja koska kyse on hyvin kattavasta selityksestä, on videon kesto myös huikeat 4,5 tuntia. Tulipa tuossa eilen illalla katsottua kokonaan ja olen vaikuttunut. Oma teoriani koko sarjasta perustui lähinnä yhteiseen jaettuun uneen, mitä tämän kaverin selitys myös tavallaan tukee, mutta pohjimmainen idea on vielä syvemmällä meidän TV-kulttuurissa.
Itse katselin tuon videon joskus kuukausi sitten ja olihan siinä paljon tiukkaa analyysia. Kaikki voi olla juurikin niin kuin Lynch on sen ajatellut, mutta itse en kokenut tätäkään oikeaksi teoriaksi.

Väittäisin, että jokaisen ihmisen oma kokemus on se oikea. Ja näinhän Lynch on sanonut viitatessaan elokuviinsa.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 527
Itse katselin tuon videon joskus kuukausi sitten ja olihan siinä paljon tiukkaa analyysia. Kaikki voi olla juurikin niin kuin Lynch on sen ajatellut, mutta itse en kokenut tätäkään oikeaksi teoriaksi.

Väittäisin, että jokaisen ihmisen oma kokemus on se oikea. Ja näinhän Lynch on sanonut viitatessaan elokuviinsa.
Uskon myös tähän, ettei yhtä ainoaa oikeaa teoriaa sarjalle ole ja se tekee Twin Peaksista varmasti yhden parhaista sarjoista jättämällä ison aukon ja mysteerin katsojilleen. Mitään valmiiksi pureskeltua vastausta ei anneta, vaan jokainen tulkitsee omalla tyylillään. Pitäydyn edelleen omassa teoriassani aika vahvasti, vaikka tuon videon analyysi ja teoria onkin kaikkein kattavimmin pureskeltu tähän mennessä. Olisi joskus hienoa saada kuitenkin Lynchiltä omat näkemyksensä kaikkiin hänen teoksiinsa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 517
Viestejä
4 189 894
Jäsenet
70 763
Uusin jäsen
Diileri85

Hinta.fi

Ylös Bottom