Lahjoitettu TV jonka harrastelija voi korjata itselleen

Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
17
Olisi 8 vuotta vanha 42 tuuman LG-taulutelevisio 42LN613V, jonka LCD:n taustavalo on pimeänä. Käynnistyshetkellä kuva välähtää päälle hetkeksi ja pimenee sitten. Jos pimeässä huoneessa valaisee näyttöä taskulampulla läheltä, niin kuva näkyy heikosti, eli näyttö toimii muuten.
Mallinumeron Google haulla löytyy tämä:
LG LED plus TV. DLNA. Tumman titaanin värinen kääntyvä jalusta. | LG Suomi .
Se ei näytä olevan kumminkaan ihan sama vaikka mallinumero on sama. Minun on hiukan paksumpi ja siinä on enemmän liittimiä. Lisäksi TV on 3D TV. En ole käyttänyt sitä koskaan kolmiulotteisena, sillä ei ole ollut sopivaa 3D-ohjelmalähdettä eikä 3D-laseja.

Nouto: Helsinki, Vuosaari
 
Viimeksi muokattu:

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Äkkiseltään näyttäis aika simppelihköltä powerilta taustavaloille, luulen että siinä vika, ja nimenomaan taustavalon powerikonkissa. Tsekkaappas tuo purkuvideo siihen asti, missä powerikortti on esillä, siitä juottele vanhat konkat irti ja vastaavat low-esr konkat esim partcosta tilalle (itse video on ledinauhojen vaihtovideo, niin pitkälle ei kannattane mennä):


Mutta jos ei nappaa askarrella, niin, voin kyllä käydä noutamassa ruudun jos esim tästä alkuviikosta käy.. koitan josko tuosta saisi autotalliruudun tehtyä ja annettua tuolle vielä muutaman vuoden jatkoaika.
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
17
Mutta jos ei nappaa askarrella, niin, voin kyllä käydä noutamassa ruudun jos esim tästä alkuviikosta käy..
Nuorena 70-luvulla harrastin elektroniikkaa, myöhemmin korjasin ja jopa suunnittelin sitä työkseni. Nyt vanhana into on kuihtunut - valitettavasti. Itselläni ei ole tarvetta tuolle televisiolle, kun ostin jo uuden isomman. On vaan hyvä jos vanha TV menee uusiokäyttöön ja siitä on iloa jollekin. Elektroniikkaromua syntyy muutenkin ihan liikaa. Tervetuloa noutamaan. Minulle käy melkein mikä aika tahansa, kunhan tiedän vaan ajoissa että tiedän olla kotona.
En muuten pysty lähettämään vielä yksityisviestejä, sillä uusilla jäsenillä näyttää olevan 14 päivän karenssi.
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Pistäs mailia matti.tuunanen(ätt)gmail.com
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 284
Viestejä
4 196 405
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom