Tupakat (sätkä- ja hylsytupakat sekä niiden tarvikkeet)

Nämä vihreät menthol slimmit on kyllä parhaita ja vuosia olen tilannut tältä samalta luotettavalta myyjältä.

Niin monta vuotta olen polttanut näitä slimmejä, että normirööki tuntuu liian pitkältä ja polttamisessa menee liian kauan 🚬

IMG20241005081950.jpg

Ja taas alkaa tupakan hinta nousemaan pikkuhiljaa

Hallitusohjelmassa päätetyt tupakkaveron korotukset alkoivat tänään. Kaikkiaan tupakan veroa nostetaan kuudessa vaiheessa, ja yhteensä korotus on keskimäärin 27,1 prosenttia.
Uusia korotuksia on tulossa noin puolen vuoden välein niin, että viimeinen niistä tehdään heinäkuussa 2027.

:smoke:

Chesterfieldiltä on näköjään tullut sätkätupakkaa myyntiin. Westiin verrattuna kareksi on aikalailla samanlaista ja on tällä hetkellä 70 senttiä halvempi.

Chesterfieldiltä on näköjään tullut sätkätupakkaa myyntiin. Westiin verrattuna kareksi on aikalailla samanlaista ja on tällä hetkellä 70 senttiä halvempi.
Tätä olen viimeaikoina ostanut ja toimii kaikista parhaiten kun purut eivät ole liian kosteita ja niiden joukossa on todella vähän isoja "oksia", joita on joutunut heittemään pois muiden merkkien puruista.

Tätä olen viimeaikoina ostanut ja toimii kaikista parhaiten kun purut eivät ole liian kosteita ja niiden joukossa on todella vähän isoja "oksia", joita on joutunut heittemään pois muiden merkkien puruista.
Kyllä tästä Chesterfieldistä tulee se tupakka, jota ostan jatkossa. Westi sitten varalla. Ja omien kokemusten perusteella L&M:n pusseista löytyy isoja ja pieniä oksia aivan liikaa.

Ja taas alkaa tupakan hinta nousemaan pikkuhiljaa

:smoke:
vielä viikko sitten sai 30 gramman west red-sätkätupakan hintaan 12,20e. Eilen kun kävin tupakkaostoksilla niin hinta oli noussut jo 12,80e asti. Muistelen lämmöllä niitä aikoja kun topan sai alle viidellä eurolla.
Jossain kohtaa tulee todennäköisesti minulle tilanne ettei viitsi enää maksaa tolkuttomia hintoja ja röökaaminen loppuu. Tätähän tietysti hallitus tavoittelee näillä hinnannostoilla ja onhan tupakointi vähentynyt suomessa ihan käsittämättömästi vaikkapa 90-lukuun verrattuna.

tupakka.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
282 500
Jäsenet
78 407
Uusin jäsen
Mainaltti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom