Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Senkui sivustoasetuksista nakkaat tumman teeman päälle.Tämä on tosi hyvä uudistus. Olisiko mahdollista tehdä tummaa teemaa tänne foorumi puolelle?
Löytyy tuolta footerista:Tämä on tosi hyvä uudistus. Olisiko mahdollista tehdä tummaa teemaa tänne foorumi puolelle?
Siinähän poltat silmäsi.
Mee betaan ja vaiha tumma teemaNo hemmetti, mulla jo juutupe tekee pahaa öisin.
Oisko vaikea toteuttaa tiivistetympi versio selausvaihtoehdoksi? Tyyliin yhdellä klikkauksella tuo kuvituskuva olisi otsikon vasemmalla puolella suurena thumbnailina? Pelkät ostikot näkyisi linkkinä jutusta? Nykyään kun jengi on tottunut navigoimaan tehokkaasti omien kiinnostuksen kohteiden perässä ja melkein kaikki geneeriset saitit jo toimii niin.. (Youtube, Reddit..) Tää oli vasta toisena mielessä kun vierailin sivulla.
Ekana tuli ahdistus siitä etten erottanut mainosta ja sivun asiasisältöä toisistaan. Sekunti siinä meni. Se on tuo vaakapaneeli isoine kuvineen, joka antaa vaikutelman puolen sivun kokoisesta mainoksesta ensisilmäyksellä. Jos sen on oltava näin, niin sit se saa olla, mutta meikäläiseltä miinuspisteitä
Joskus kun alottelin murossa vieraileen ja rekisteröidyin, niin aloin seuraan Gameguru Mania - The Best Gaming News (GameGuru Mania)
Ja oon seurannut sitä lähes päivittäin reilu 18 vuotta Se ei ole juurikaan muuttunut ulkonäöllisesti tuona aikana.
Tummas teemassa saisi sinisellä olevat linkit olla vaaleammalla. Häviää tummaan ikävästi tummansininen.
.filtteri input[type=radio] + label:hover {
border-bottom: 6px solid #4a899f;
color: #2AB255;
}
.uutinen .avainsanat a, .arkisto-uutinen .avainsanat a {
background-color: #043c4e;
}
.style-light a {
color: #c7c7c7;
}
.mobiili-uutiset .muutinen .tekstit a {
}
ul.tabilista li.tabilista-item a {
}
.style-light .widget-container a {
}
.widget.widget_rss ul li a {
}
/***************** Vaakasuuntainen linkkipalkki *****************/
.filtteri input[type=radio] + label:hover {
border-bottom: 6px solid #4a899f;
color: #2AB255;
}
/***************** Varsinainen sisältö *****************/
.uutinen .avainsanat a, .arkisto-uutinen .avainsanat a {
background-color: #043c4e;
}
.style-light a {
color: #c7c7c7; /* poista !important tästä säännöstä */
}
/***************** Sivupalkin tekstin värit *****************/
.mobiili-uutiset .muutinen .tekstit a {
}
ul.tabilista li.tabilista-item a {
}
.style-light .widget-container a {
}
.widget.widget_rss ul li a {
}
.row-container {
background-color: #042632;
}
Olen samaa mieltä. Tuskin muut mediat lähtee mukaan. Harmi.Nyt on mukavaa selailla öisin. Saisi muutkin kotisivut lähteä tummiin teemoihin.
Tumma teema kokeiltavana io-tech.fiHyvä teema, ei tarvitse etusivulla käyttää enää Deluminatea. Vielä kun tämän saisi myös foorumille ?
Sama myös Operalla. Ja kommenttikenttäki on aika kirkas vielä.
Hyvältä näyttää! Keskustelujen kommenttikenttä kaipaisi tummaa taustaa mutta muuta valittamista ei tule vastaan.
Ite kun nyt tarkemmin katoin ni helvetin hyvältä näyttää? Kommenttiboksi tosin melko kirkas, muuten jees.
Tumman teeman kommentointilaatikko voisi olla myös tumma, kuten täällä BBS:n puolella. Sitten alkais olemaan aika valmis. Eipä itse enää tule tuota vaaleaa käytettyä BBS:ssä taikka itse io-tech-sivulla.
Nyt vasta kävin artikkelien kimppuun kunnolla tummalla teemalla ja sama homma kuin tuossa kommentointilaatikossa, sisällysluettelon tekstin tyyli on vaihdettu, mutta tuo itse sisällysluettelo on edelleen vaalean teeman mukainen, eli eihän noita sivuja näe tuosta kauhean hyvin.