Tulinen ruoka ja vielä tulisemmat kastikkeet

Voi olla tyhmä kysymys, mutta miksi..? Eikai tulisen ruuan syönti tarvitse mikään urheilusuoritus olla..
En myös ymmärrä tätä.
Tulisuus on ihan hyvä mutta rajansa tälläkin.
Tai ehkä se on vain vanhuutta. Aikaisemmin Pöltsamaa Kange sinappi Virosta oli kova juttu. Nykyään miedommat toimii paremmin.

Kiinnostaa vaan testata. Olisko siis helpoin vaan kokeilla ilman että totuttelee asteittain?
Matka ei tapa, vaan vauhti. Ja samalla logiikalla tulisuus ei ole se määräävä juttu, vaan se määrä, jonka lisää ruokaan. Itse olen kuivannut ja jauhanut nagat, reaperit yms sikatuliset, jolloin sen jauheen annostelu on paljon helpompaa ja tulisuus tasaisempaa.

En myös ymmärrä tätä.
Tulisuus on ihan hyvä mutta rajansa tälläkin.
Tai ehkä se on vain vanhuutta. Aikaisemmin Pöltsamaa Kange sinappi Virosta oli kova juttu. Nykyään miedommat toimii paremmin.

En mä ruoan sekaan näitä laita, vaan syön pelkästään. Kiinnostaa siis yksinkertaisesti vain testata about tulisimpia paprikoita ja chilejä mitä on. Ei tässä sen kummempaa ole, enkä kyllä tarkalleen tiedä mistä tämä lähti myöskään. Yhtenä iltana kaupassa silmään vain pisti nämä tulisimma chilit ja siitä lähti kiinnostus kokeilla. Ehkä tämä on osittain väärä ketju, mutta muutakaan ei ollut.

Noiden reapereiden ja muiden extratulisten kanssa kannattaa sit noudattaa pientä varovaisuutta, ilmeisesti voi aiheuttaa jopa aivohalvauksen, kun supistaa verisuonia (etenkin jos on ennestään jotain verenkiertosairauksia tms).

Korealaiset Buldak-nuudelit on imo ainakin aika hyviä kasvattamaan toleranssia nopeasti.

Statistiikka

Viestiketjuista
305 004
Jäsenet
82 585
Uusin jäsen
Aliisa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom