Tuikitarpeelliset nettiselainten lisäosat (add-on)

Viestiketju alueella 'Yleinen ohjelmistokeskustelu' , aloittaja BaTTman, 06.09.2017.

1. Yrmiö

Yrmiö

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    FireExit, k334, Arn ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  2. halcyon

halcyon

Rekisteröitynyt:
    09.07.2017
    Iridium for youtube (löytyy myös UserScript-versiona)
    Iridium for YouTube
    Järjetön määrä hyödyllisiä ominaisuuksia:
    - disabloi 60fps videot
    - blokkaa kokonaiset kanavat hakutuloksista (spämmääjät)
    - valitse playerin resoluutio ja default koko
    - estä autoplay
    - jne jne jne

3. tonkar

tonkar

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Vanhan läppärin Firefoxiin otin käyttöön Youtube Classic-lisäosan. Tuntuu hieman jouhevammalta ja tuo spartalainen vanha ulkoasu on yllättävän miellyttävä

4. Xiyng

Xiyng

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kyllä YouTube näyttää minulle noiden kuvien mukaiselta ilman lisäosiakin, jos nyt ei jäänyt mitään yksityiskohtia huomaamatta. Joskus uuden ulkoasun tullessa oli mahdollisuus myös vaihtaa takaisin vanhaan eikä minulle ole sittemmin hieman yllättäen uutta pakotettu.

5. tonkar

tonkar

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Itselläni tuhoutuu Youtuben keksit sun muut säännöllisen väliajoin joten tuo asetus ei oikein pysy ilman lisäosaa.

m: tilin asetuksissa varmaan on jokin sääntö mutta olen ottanut Alphabetin tilit pois käytöstä

6. Xiyng

Xiyng

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Voipi tosiaan olla tilin asetuksissa, koska itse olen aina kirjautuneena eikä uudistunut ulkoasu ole tainnut oikeastaan missään vaiheessa palata.

7. halcyon

halcyon

Rekisteröitynyt:
    09.07.2017
    Onko kukaan löytänyt Chromessa keinoa piilottaa sis.rake. kääntäjän (Translate) ärsytttävä popup-ikkuna, joka tulee aina yläreunan navigaation päälle:

En siis halua kytkeä koko kääntämistä pois, se toki piilottaa ikkunan, vaan ainoastaan piilottaa tai siirtää ikkunan?

Löytyykö tuohon joku CSS häkki? Olen etsinyt, mutta en löytänyt.

8. Neurovelho

Neurovelho

Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    NextPlease
    NextPlease! is a highly configurable extension that allows you to jump to next and previous links on search results pages, like Google, Yahoo, Ebay, Amazon, and many other sites.
    NextPlease – Lataa tämä laajennus Firefoxille (fi)

Hiirikättä säästävä Firefox laajennus, jolla pystyy vaikka tällä foorumilla siirtymään ketjun seuraavaan/edelliseen sivuun pelkästään näppäinkomentoja käyttäen.
    Itsellä käytössä Alt-z Alt-x Alt-c Alt-v (edellinen, seuraava, eka, vika sivu) näppäinkomennot, jotka toimivat kätevästi yhdellä kädellä.

halcyon tykkää tästä.