Trampoliinit

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 612
Pitäs alkaa miettimään juniorille trampoliinin ostoa. Suosituksia? Ostaakko pyöreä vai kantikas?
Aconia moni suosittelee ja varmasti hyvä, mutta ei mikään halpa. Mitäs muita hyviä vaihtoja olisi markkinoilla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
699
Tokmannillita ostin 5 vuotta sitten pyöreen future merkkisen. Talveks oon purkanut talliin, hyvin on kestänyt, verkko nyt vaihdon tarpeessa muuten ok, naapurilla on samanlainen ja se ei ole sitä purkanut talveksi, ja hyvin näyttää lapset hyppivän, tais ostaa sen vuotta aikasemmin kuin minä.
 
Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
134
Aconi on ollut pari vuotta olikohan joku 3metriä halkaisija. Ei halvin mutta luulen että rahalle sai vastinetta, ainakin on hiljainen ja kestävä ei näy minkäänlaista käytön jälkeä vieläkään. Varaosiakin löytynee.
 
Liittynyt
18.03.2020
Viestejä
205
Aconi on ollut pari vuotta olikohan joku 3metriä halkaisija. Ei halvin mutta luulen että rahalle sai vastinetta, ainakin on hiljainen ja kestävä ei näy minkäänlaista käytön jälkeä vieläkään. Varaosiakin löytynee.
Kannattaa katsastaa käytettyjen tarjontakin, muistaakseni 80 eur 4m aconista? joskus 5-6 vuotta sitten. pari talvea mennyt lumihangessa, viime talvena lunta maan perkeleesti mutta siitäkään ei muuta haittaa kuin muutama katkennut naru suojaverkon kiinnityksistä. Tätä tahtia tuo tramppa ehtii vielä kolmannelle omistajalle, vuosikulu tyyliin 3 euroa vuosi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 143
Jos sulla on naapureita niin älä osta ollenkaan. Mikään ei ole raskaampaa kun kersojen huuto maustettuna trampan kitinällä.
Minun nuoruudessa pärjättiin ihan hyvin käpylehmillä ja puusta vuolluilla kivääreillä.
 
Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
134
vähän sitä yritin niinkuin sanoa tuossa ylempänä että rahalla saa trampoliinin joka ei kitise, että kannattaa hieman miettiä jos pistää vähän enemmän rahaa kiinni. muuhun en nyt ota kantaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 089
On siitä. Jos ei ole erillisiä vaatimuksia ole, niin ei ole väliä. Samaa nuo kaikki edullisemmat käytännössä ovat.

Ok, joissain verkko tulee jousien sisäpuolelle. Anna mennä vaan, jos hinta on oikea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Meillä pihalla nyt neljättä kesää North Trampolinesin 4,3 metrin halkaisijalla oleva trampoliini. Hemmetin laadukas ja jykevä.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
142
Trampoliini Future TT Sport 425 cm + turvaverkko

Liekkö tästä ois mihinkään? Onko jollain kokemusta trampoliineistä, onko väliä millaisen hommaa?
Kun oltiin itelle ostamassa halpaa tramppaa, päädyttiin fitnordiin.


Toista kesää käytössä tuo pikkumalli 240, ja ei kitise ja vikise ja kasaaminen helppoa. Muutenkin nuo oli paljon tukevamman tuntosia vs. muut halvat mitä käytiin kokeilemassa kun oltiin ostamassa. Miksi meille ostettiin tuo pieni, niin johtuu ihan siittä että takapihalle ei mahdu isompaa ku valokate ottaa kiinni verkkoon jos on fyysisesti leveämpi..
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
325
Meillä Acon jo 5:ttä kesää ja tuossa kasatessa huomasin että turvaverkon tarrat hieman "kuluneita", mutta muutoin ei havaittavia ongelmia.

Yleisesti valinnassa kannattee kiinnittää huomiota mm jousien määrään, rungon paksuuteen ja varaosien saatavuuteen. Ja varsinkin jos käytettyä ostaa, niin nuo varaosat kannattee varmistaa.

Jos voltteja renaa, niin ehkä suorakulmio olisi valinta, pyöreässä on sitten oma viehätys jos kaverin kanssa kikkailee tms.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 517
Viestejä
4 164 966
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom