• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka TP-Link Tapo T310 -älysensori

Tuote: TP-Link Tapo T310 -älysensori
Tarjoushinta: 12,9€
Normaalihinta:19,9€
Kauppa: Telia verkkokauppa
Voimassa: Tarjous voimassa 23.3.2026 asti
Linkki:

Kommentti tarjouksesta: Tarvitsee lisäksi H100 tai H500 sen joka on tohon yhteydessä ennen wlania. Vain verkkokaupasta postit 5€. En löytänyt vielä toimivaa koodia ... "Tällä etusetelillä saat 20 € alennuksen ostaessasi Telialta vähintään 50 eurolla." Saa laittaa mulle ja tänne koodeja👍 Hinta kestää näinkin vertailun Saksan hintoihin. Muissakin ko sarjan laitteissa alennuksia esim H500 hubi jne TP-Link

Tympeä paristo, kallis ja huonosti saatavilla. Parkkikiekossani sama, maksaa lähes saman kuin ko parkkikiekko tarjouksessa (10€/15€), ja usein hylly tyhjänä Moponetissa..
Kannattaa huomioida, mut jos ei se haittaa niin varmasti hyvä ostos..
Itse mietin Tapoista siirtymistä, tai ainakin Nediksen rinnalle ottamista, sillä sarjassa ei ole ollenkaan esim palovaroittimia.

Tympeä paristo, kallis ja huonosti saatavilla. Parkkikiekossani sama, maksaa lähes saman kuin ko parkkikiekko tarjouksessa (10€/15€), ja usein hylly tyhjänä Moponetissa..
Itse mietin Tapoista siirtymistä, tai ainakin Nediksen rinnalle ottamista, sillä sarjassa ei ole ollenkaan esim palovaroittimia.
Cr2450 puuilossa 5kpl 3,99€? Sama menee ruuveihin, vaikka 2477 on niiden vakio.

Paristo on CR2450, joka esim Puuilossa 4€ / 5kpl.
Edit. Jaahas, myöhässä. Joku jo ehti kommentoida

Cr2450 puuilossa 5kpl 3,99€? Sama menee ruuveihin, vaikka 2477 on niiden vakio.
Vähän ohi aiheesta mut joo Puuilosta ja Halpa-Hallista (1,99 € / 4 kpl) näitä saa ihan sopuhintaan ainakin JKL-Muurame akselilla. :)
Tänä talvena joutui jokaiseen ulkona olevaan T310:aan nuo vaihtamaan.

Tuolta Finnishdesingshopitista saa edullisesti cr2477 5kpl 8,50 euroa ainakin ruuveihin hyvät jotka sijoitettu haastaviin paikkoihin niin ei tarvitse kokoajan olla vaihtamassa.
Uyuni CR2477

Vähän ohi aiheesta mut joo Puuilosta ja Halpa-Hallista (1,99 € / 4 kpl) näitä saa ihan sopuhintaan ainakin JKL-Muurame akselilla. :)
Tänä talvena joutui jokaiseen ulkona olevaan T310:aan nuo vaihtamaan.
Pitikin kysyä että kestääkö nuo Puuilon CR2450 kylmää / kuumaa? Joutuuko useinkin vaihtamaan ulko-anturien paristoja? Minulla on yksi Ruuvi anturi ulkona.

Kapasiteetti näyttää olevan pienempi kuin CR2477 (1000 mAh vs 610-620 mAh Wikipedon mukaan), ja vastaavasti nappi on matalampi, 7.7mm vs 5mm.

Hinta kyllä on selkeästi halvempi kuin CR2477 joten sen puoleen ei niin haittaa vaikka pitäisikin tuplasti useammin vaihtaa.

Tuolta Finnishdesingshopitista saa edullisesti cr2477 5kpl 8,50 euroa ainakin ruuveihin hyvät jotka sijoitettu haastaviin paikkoihin niin ei tarvitse kokoajan olla vaihtamassa.
Uyuni CR2477
Tarviiko ruuvi tagiin ostaa ruuvin oma wifi gateway vai voiko toisella tavalla toteuttaa etäluennan wifi? Löytyy 2kpl mut BT luenta vaa

Itse olen käyttänyt tämmöistä saunassakin, hyvin toimii :) Sauna lämpiää joka päivä, paristo kesti noin vuoden verran. Ulkona yms paristo kestänyt jo yli 1,5 vuotta.
Mulla on näitä kolme käytössä ja kolme odottaa vielä paketissa (oli Powerissa taannoin 13,99) että keksin mihin laitan. Tosin mun sauna kun on kertalämmiteinen puukiuas, niin liekö tuosta hyötyä siellä kun on valmiina 50-60 astetta ennen kuin nappaa kannen pois kiukaasta... :D

Ehkä vien ulos yhden. :thumbsup:

Kiitos vinkistä saunaan menee. Mulla mm ulkona, pakastimessa, jääkaapissa muovipussissa. Ainoa huonopuoli että Tapon apissa alin hälytys raja on muistaakseni -20C eli sillä saan älypustorasian kyllä päälle. Yx pakastin seilaa liian isolla vaihteluvälillä ni en pysty sitä suoraan ottaan Tapoilla ohjaukseen kun en saa siihen tapon appiin että sammuta kun -25. Anturi kyllä näyttää muistaakseni ainakin -30 asti mutta hälyt ei mahdollisia. Aika ohjaus olis yx huono vaihtoehto mutta kesä ja talvi kellarissa liian erilaisia. HA ta kohti ollaan menossa.

Kapasiteetti näyttää olevan pienempi kuin CR2477 (1000 mAh vs 610-620 mAh Wikipedon mukaan), ja vastaavasti nappi on matalampi, 7.7mm vs 5mm.
Niin siis tuo pariston mallinimihän kertoo suoraan paksuuden millin kymmenesosien tarkkuudella, 55 vs 77 :) eli siitä voi samalla myös päätellä kapasiteetinkin olevan tuon mainitun kolmanneksen pienempi. Ensimmäiset kaksinumeroa on halkaisija milleinä.

Ittellä on halppispattereita Xiaomin antureissa, menee vuoden ulkonakin, mutta toki laitteiden firmis on vaihdettu customiin ja mittaus- ja lähetyssyklit harvennettu - kuitenkin niin, ettei grafiikka näytä pylväsdiagrammilta

Dna:lla on tarjouksessa TP-Link Tapo S200B -älynappi (12 €) millä voi vaikka napsauttaa valot päälle talossa. Itselläni on yksi nappi ulko-ovella lantion korkeudella. Näppärä napsauttaa talossa valoja päälle kun on ostoskassit käsissä.

Sängyn vieressä on älynappi kusivalolle eli napista syttyy himmeä led-valonauha sängyn alla ja himmeä lamppu vessaan johtavalla käytävällä.

Seinällä on tabletti jatkuvasti päällä näyttämässä kuvaa ovikamerasta. En osaisi enää olla ilman. Vinkkinä, että jatkuvasti kuvaa striimaavan käyttäjätilin tulee olla se ensisijainen tili. Jos käytät jakotoimintoa, appi kysyy tabletin ruudulla 5 minuutin välein, että haluatko vielä jatkaa striimausta.

Mukava rakennella noita järjestelmiä kun ovat halpoja, mutta yhtä tärkeää on purkaa tarpeettomat rakennelmat. Joskus vähemmän on parempi.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 099
Jäsenet
82 094
Uusin jäsen
Jwa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom