TP-Link AC1200 Wlan adapteri ei käynnisty automaattisesti winukan käynnistyessä?

Liittynyt
20.10.2019
Viestejä
184
Hei,

Ongelmani on seuraavanlainen. Asensin pöytäkoneeseen otsikon mukaisen Wlan sovittimen, mutta se ei jostain syystä käynnisty automaattisesti kun koneen käynnistää.

Windows 10.

Wlansvc palvelu "automaatti", wlan sovittimen virransäästö ei ole päällä.

Mikä neuvoksi?
Sovitin alkaa kyllä toimimaan vianmäärityksen kautta, tai manuaalisesti wlansvc prosessin käynnistämällä, mutta pitäishän tuo saada toimimaan ihan normaalisti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 171
Jottei vain ole win 10:n fast bootista kiinni? tai USB portin virransäästöstä..
Miten olisi käynnistysvaiheeseen batti, joka sammuttaa palvelun, odottaa vähäsen ja käynnistää palvelun?


Onko palvelun asetuksissa muuten päällä useampi käynnistysyritys?
Tekeekö palvelu käynnistäessä virheen järjestelmälokiin?
 
Liittynyt
27.12.2018
Viestejä
2 390
Näkyykö WlanSvc Dependencies-välilehdellä jotain kolmannen osapuolen komponentteja? Entä voiko käynnistyksen määrittää viivästetyksi?
 
Liittynyt
20.10.2019
Viestejä
184
Ei näy kolmannen osapuolen komponentteja.

Ei voi muuttaa viivästetyksi, herja "Lykättyä automaattisen käynnistyksen merkintää ei voi määrittää. Virhe 87: Parametri ei kelpaa"
 
Liittynyt
27.12.2018
Viestejä
2 390
Näkyykö Eventvwr:ssä WlanSvc -logissa jotain syytä sille, miksei se käynnisty bootin jälkeen
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 673
Lainaan surutta tätä ketjua kun minulla on hieman samanlaista ongelmaa. Eli wlan korttina minulla on intelin ax200 kortti, joka on pcie 1x adapterilla kiinni koneessa. Cold bootissa tuo ei suostu käynnistymään vaan device manager antaa kuvan mukaista herjaa. Restartilla kaikki on jälleen ok. Fast boottia on kokeiltu biosissa pois päältä ja päälle ja tuolla ei ole vaikutusta. Ajureita on poistettu ja asennettu uudelleen eikä tuokaan tunnu auttavan, joten mitä voisi vielä kokeilla?
 

Liitteet

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 515
Lainaan surutta tätä ketjua kun minulla on hieman samanlaista ongelmaa. Eli wlan korttina minulla on intelin ax200 kortti, joka on pcie 1x adapterilla kiinni koneessa. Cold bootissa tuo ei suostu käynnistymään vaan device manager antaa kuvan mukaista herjaa. Restartilla kaikki on jälleen ok. Fast boottia on kokeiltu biosissa pois päältä ja päälle ja tuolla ei ole vaikutusta. Ajureita on poistettu ja asennettu uudelleen eikä tuokaan tunnu auttavan, joten mitä voisi vielä kokeilla?
Windows fast startup pois päältä? What you need to know about disabling Windows 10 fast startup
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 706
Viestejä
4 238 412
Jäsenet
71 241
Uusin jäsen
Marmelooni

Hinta.fi

Ylös Bottom