Toteutunut keskihinta/kk pörssisähköllä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja B170
  • Aloitettu Aloitettu
Ostetun sähkön keskihinta ollut tammi-maaliskuussa 6,96, 6,12 ja 6,09 c/kWh. Vaikka en siis optimoi sähkönkulutusta lainkaan hintojen mukaan, kaukolämpötalossa ne "kalliitkin" kuukaudet ovat nykyään varsin halpoja. Syyskuun 7,44c/kWh oli viimeisen 12kk kallein kuukausi.

Huhtikuu starttas ja niin alko meikäläisen pörsseily samana päivänä. Sen kunniaksi hinnat näköjään aika edukkaat tähän alkukuulle :nb: Mutta kysymys, en tiedä onko tämä oikea paikka mutta liittyy pörssisähköön. Mulla on siis Vattenfallilta sopimus ja latasinkin tuon heidän appin, näkeekö tuosta sovelluksesta mistään minkä verran €uroissa on päivän sähköt maksanu?

Huhtikuu starttas ja niin alko meikäläisen pörsseily samana päivänä. Sen kunniaksi hinnat näköjään aika edukkaat tähän alkukuulle :nb: Mutta kysymys, en tiedä onko tämä oikea paikka mutta liittyy pörssisähköön. Mulla on siis Vattenfallilta sopimus ja latasinkin tuon heidän appin, näkeekö tuosta sovelluksesta mistään minkä verran €uroissa on päivän sähköt maksanu?
Vattenfallin apista en tiedä, mutta hyvä appi on Älyenergia, sitä itse käytän vaikka sähkö tuleekin omavoimalta.

Maaliskuu:
  • Kulutus: 3 122,11kWh
  • Oma spot-keskiarvo (sis. marginaali) 5,07
  • Kulutusvaikutus: -1,38 snt/kWh
  • Kulutuvaikutus prosentteina: -23,19 %
Talouteen tullut mukaan sähköauto jonka latauksia ei vielä ole optimoitu pörssisähkön mukaan mutta tarkoitus olisi.

Statistiikka

Viestiketjuista
273 487
Jäsenet
77 027
Uusin jäsen
Riiiitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom