Budjetti: Noin 1000€
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin: ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna: ei
Ylikellotatko prosessoria: - tod.näk. en
Kotelon koko: ATX
Kotelon väri/ulkomuoto: -
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä: mahdollisimman hiljainen
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä: en
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen 1080p-resolla, ehkä 1440p jossain välissä, jahka uuden näytön hankin
Kuuluvatko näyttö/näppis/hiiri/etc budjettiin: Ei
Eli noin tonnin pelikonetta tarkoitus kasailla. Ei ole itse tullut hirveästi seurattua komponenttien osalta kehitystä, eli ehdotuksia vaan tulemaan! Mahdollisimman hiljainen setti, ei kuitenkaan äänetön tarvitse olla.
Vähän olen näytönohjaimista lueskellut, että 5700 xt:n kanssa olisi suurella osalla ajuriongelmia, eli jos vihreästä leiristä löytyisi tuohon budjettiin sopivaa korttia. 2060 super? Kiitosta jo etukäteen.
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin: ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna: ei
Ylikellotatko prosessoria: - tod.näk. en
Kotelon koko: ATX
Kotelon väri/ulkomuoto: -
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä: mahdollisimman hiljainen
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä: en
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen 1080p-resolla, ehkä 1440p jossain välissä, jahka uuden näytön hankin
Kuuluvatko näyttö/näppis/hiiri/etc budjettiin: Ei
Eli noin tonnin pelikonetta tarkoitus kasailla. Ei ole itse tullut hirveästi seurattua komponenttien osalta kehitystä, eli ehdotuksia vaan tulemaan! Mahdollisimman hiljainen setti, ei kuitenkaan äänetön tarvitse olla.
Vähän olen näytönohjaimista lueskellut, että 5700 xt:n kanssa olisi suurella osalla ajuriongelmia, eli jos vihreästä leiristä löytyisi tuohon budjettiin sopivaa korttia. 2060 super? Kiitosta jo etukäteen.