Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wildlandsia olen pelannut kaverin kanssa. On ehdottomasti mukavampaa kuin bottien kanssa. Lähes mikä tahansa peli ainakin minulle maistuu paremmin kavereiden kanssa. Itse en juurikaan pelejä jaksa yksin pelailla.Onko kukaan vääntänyt näitä ghost reconin (Wildlands ja breakpoint) kampanjoita co-oppina verkon yli? Onko kivaa viihdettä? Parin kaverin kaa oli puhetta yks etäpokeri-ilta, et ois hauskaa kokeilla.
Onko kukaan vääntänyt näitä ghost reconin (Wildlands ja breakpoint) kampanjoita co-oppina verkon yli? Onko kivaa viihdettä? Parin kaverin kaa oli puhetta yks etäpokeri-ilta, et ois hauskaa kokeilla.
Kiitos, kyllähän tuo toimii. Vielä on jokin pielessä, mistä voisi johtua, että maassa niin sanotusti välkkyy asiat, ennenkuin ne näkyvät kunnolla. En osaa tätä paremmin selittää. Vsyncillä ei ole tähän mitään vaikutusta. Minulla on kuva-asetukset ultimatella ja nvidian control panelista vsync fast. Kortti 3080ti.Lyhyesti terävöittää kuvaa. Ota pois päältä temporal injection ja laita fidelityfx sharpening 100 niin kuvan pitäis näyttää terävältä. Kyseinen tekniikka tais alunperin olla amd korteille mutta nvidiakin siitä taitaa hyötyä. Tuuhan sit kertomaan huomaako kuvanlaadussa eroa.
Nyt on tullut motherland päivitys joka mielestäni paransi peliä huomattavasti, suosittelen kaikille ja jos ei peliä ole niin 9€ on tarjouskin![]()
Ajattelin nopeasti testata, patchi onkin n.50GBJa mitäköhän nämä parannukset on?
Kiitos, kyllähän tuo toimii. Vielä on jokin pielessä, mistä voisi johtua, että maassa niin sanotusti välkkyy asiat, ennenkuin ne näkyvät kunnolla. En osaa tätä paremmin selittää. Vsyncillä ei ole tähän mitään vaikutusta. Minulla on kuva-asetukset ultimatella ja nvidian control panelista vsync fast. Kortti 3080ti.
Edit. Ongelma on näköjään vain vulkanilla. Mikähän tähän auttaisi, mielelläni vulkania käyttäisin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.