Myyty Tofu 65% acrylic mekaaninen näppis ilman hattuja. Kouvola.

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Myytävä tuote: itse kasattu mekaaninen näppis.
-Kotelo: Tofu65 acrylic.
-Pcb: KBDFans 67 rev2 (soldered).
-Plate: Alumiinia.
-Kytkimet: Gateron yellow, Tribosys 3204 lubet ja Thiccfilmsit välissä.
-Stabit: Durock screw-in smokey.
-VIA firmis sisällä.
Hinta: 120€ postiettuna ja 110€ nouto.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): KBDfansilta alkuvuodesta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa: Ei sisällä näppäinhattuja.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kouvola
Toimitustapa: Posti/nouto
Maksutapa: Mobilepay/käteinen


Kuva: IMG_20201111_173338.jpgleiskat.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.03.2020
Viestejä
83
Olisin kiinnostunut ja täyteen hintaan. Onkos tuossa jotain mitä pitäisi tietää? Miten kasaus onnistui? Entä stabit? Miten kuvailisit lubettuja kytkimiä? Palautuuko näppäin painalluksen jälkeen ylös tarmokkaasti vai laiskasti?
Tälläset kaupat olisi kiva tehdä kasvotusten, tuskinpa satut helsingissä päin liikkumaan? On mulla autokin kyllä. Pistäisitkö viestiä..
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Olisin kiinnostunut ja täyteen hintaan. Onkos tuossa jotain mitä pitäisi tietää? Miten kasaus onnistui? Entä stabit? Miten kuvailisit lubettuja kytkimiä? Palautuuko näppäin painalluksen jälkeen ylös tarmokkaasti vai laiskasti?
Tälläset kaupat olisi kiva tehdä kasvotusten, tuskinpa satut helsingissä päin liikkumaan? On mulla autokin kyllä. Pistäisitkö viestiä..
Hei, Tämä oli kolmas kasaamani näppäimistö niin eipä siinä sen puolesta ihmeitä. Rasvatut kytkimet ovat mukavan smoothit ja palautuu kyllä tarmokkaasti ylös. Stabeissa on myös rasvat hiljentämässä kolinaa mitä normaalisti kuuluisi. Ei ole asiaa Helsinkiin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Tämä näillä näkymin menee Jaybeelle ja noutona. Laittelen myydyksi kun näppis on poissa käsistä.

Tämä mennyt, kiitoksia kaupoista.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 581
Viestejä
4 216 002
Jäsenet
71 080
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom