Taidan odotella jouluun asti mitä origin tarjoo
E: Virheen korjaus.
E: Virheen korjaus.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hämmentävää, ettei GTX 1080 riitä pyörittämään tätä 3440x1440 resolla täysillä karkeilla.
60hz/fps? Kyllä pitäisi riittää. Itse jouduin pikkusen laskemaan että sain lähemmäksi 100fps kun 100hz monitorilla pelailen. Paikoitellen toki droppailee ~70fps korville.
Joo, 60Hz näyttö. Angel Cityä olen pelannut, eikä pysy ruudunpäivitys 60:ssa kun on enemmän rähinää. Double buffered vsync käytössä, kun ei Nvidian oma Fast Sync tykännyt toimia tämän kanssa. Pelattavuus menee tosiaan ihan kuralle välillä, kun fps droppaa enemmän.
En siis ihan ymmärtäny, mutta menetänkö regeneroimalla aseiden, titaanien ja factionin levelit ja regeneroinnit?Niille joita kiinnostaa: pelissä kun saa 50 levelin, voi halutessaan aloittaa kaiken sälän avaamisen alusta ja kaikki mitä aikaisemmin on avannut menee lukkoon, paitsi aseisiin laitettavat parannukset jäävät auki (kuten nopeampi lataus, isompi lipas jne.). Itse aseet kuitenkin menevät lukkoon. Tästä on hyötynä se että saa uusia kosmeettisia tavaroita avattua, jotka muuten jää avaamatta jos tyytyy tasoon 50. Minähän aloitin alusta ihan huvin vuoksi.
Asia selkeni huommatavasti.Levelit säilyy kaikissa, mutta itse factionit, aseet ja titaanit pitää avata uudestaan. Aseissa leveli vaikuttaa siihen, montako parannusta siihen saa laitettua ja mitkä niistä, joten niitä pääsee käyttämään heti kun ase on taas avattu. Pelin omalla rahalla avatut aseet, factionit ja titaanit ovat aina heti käytössäsi.
Näyttää vaikealta, mutta ainakin itse opin pelaamaan todella nopeasti. Luultavasti en ole koskaan oppinut näin nopeasti peliä. En ole siis pelannut Titanfall 1 ja ainoa tämäntyylinen peli jota olen pelannut on BO3 ja sitäkin joskus harvoin konsolilla. Kun pelaat campaignin (6h) niin sen jälkeen luultavasti osaat kaikki pelin perus taidot. Pelaamäärä vaihtelee PC:llä siinä 2000-4000 pelaajan välillä ja pari pelimuotoa ovat kyllä vähän kuolleita, mutta suosittelen ostamaan.En ole aiemmin pelannut titanfall sarjaa, joten onko tuohon vaikea päästä sisään kun näyttäis olevan kaiken maailman liukumisia ja liitelyjä? lähinnä bf pelejä pelanneena tuo kiinnostaisi tietää, entä onko tuossa vielä pelaajia? näyttäisi vaan olevan originilla tarjouksessa joten siksi kyselen.
Itsellä on tuo Samsung ssd ohjelma eli Samsung magician tehnyt joissakin origin peleissä juurikin tuota, sen sulkemalla on taas alkanut pelittämään normaalisti. voi silti olla että tuo johtuu aivan muustakin.Asentelin free weekendin takia tämän, jostain syystä käynnistyy aina ikkunassa. Asetuksista vaihtaminen full screeniin ei tee yhtään mitään, mitenköhän tän nyt saisi toimimaan? Pelin uudelleenkäynnistys ei auta. Vaihtamalla resoluutio vaikka 1080p full screeniksi peli menee kyllä täydelle ruudulle mutta sitten taas 1440p natiiviksi kun koittaa niin menee ikkunaan.
Kaikki muut pelit ml. Titanfall 1 toimii ihan normaalisti, on se kumma miten tälläinen on voitu mokata.
Edit: jossain ehdotettiin ottaa Originin in-game overlay pois. No eipä toimi edes sekään, vaikka disabloi Originin asetuksista pomppaa se silti, vaikka uudelleenkäynnistäis Originin![]()
Itselle tullut vastaan vain 3 kertaa hackeri, kuitenkin kohta 100h tullut pelattua ja g5 mennään. KD näyttää 2,5 pari kertaa hackeriksi sanottu- Huijarit. Respawn saisi implementoida vähän paremmat raportointityökalut ja anti-cheatit. Nyt tulee aika taajaan vastaan kokonaisia cheat-tiimejä, vie vähän mielenkiintoa pelata ollenkaan tätä.
Haa, mua vain kerranItselle tullut vastaan vain 3 kertaa hackeri, kuitenkin kohta 100h tullut pelattua ja g5 mennään. KD näyttää 2,5 pari kertaa hackeriksi sanottu![]()
Pc:llä iltaisin parituhatta pelaajaa aina paikalla. Äsken kävin useita eriä pelaamassa ja hyvin löytyy pelejä, ostoon vaanPeli kiinnostaisi, pelaako tätä vielä monikin?
Tänään tuli parisen tuntia pelattua ja eka tunti sujui ongelmitta kunnes kesken matsin iski paha lagi. Selvät osumat vihollisiin ei muka osunut ja kuolin monia kertoja phase shiftissä. Loppui nopeeaan se pelisessio ja peli vaihtui. Myöhemmin parin tunnin päästä tulin takaisin ja ei mitään ongelmaa. Miten nämä EA:lla pystyy sörssimään nämä serverit näin pahasti, muissa peleissä ei ollenkaan tämän tyyppisiä ongelmia. Pingi huitoo Titanfall 2:sessa siinä 40 ja 60 rajoilla, mutta välillä näyttää nousevan hetkellisesti todella korkeisiin lukeemiin. Amsterdami on data keskuksena ja pingin pitäisi olla noin 35 sinne. Tämä on oikeestaan lähes ainoita ongelmia pelissä tällä hetkellä, toivottavasti saa korjattua tälläiset, ikävää jos hyvä peli kaatuu server ongelmiin.Joo, tämä aiheuttaa nyt sen verran turhautumista serverien lagipiikkien ja monien muiden syiden takia, että poistui toistaiseksi kovalevyltä. Ehkä TF3 sitten fiksaa ongelmia, nyt ei enää kiinnosta tämä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.