Titanfall 2

Taidan odotella jouluun asti mitä origin tarjoo :cigar2:

E: Virheen korjaus.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BOT
Tuli tämä nyt sitten hankittua vihdoin ja viimein. Harmikseni totesin, ettei Nvidia Fast Sync toimi tässä kummoisesti. Nykii ruman näköisesti. Ei millään huvittaisi pelata kokonaan ilman tahdistusta, eikä yhtään sen enempää lagisella vsyncillä.

Hämmentävää, ettei GTX 1080 riitä pyörittämään tätä 3440x1440 resolla täysillä karkeilla.

Hämmentävää, ettei GTX 1080 riitä pyörittämään tätä 3440x1440 resolla täysillä karkeilla.

60hz/fps? Kyllä pitäisi riittää. Itse jouduin pikkusen laskemaan että sain lähemmäksi 100fps kun 100hz monitorilla pelailen. Paikoitellen toki droppailee ~70fps korville.

60hz/fps? Kyllä pitäisi riittää. Itse jouduin pikkusen laskemaan että sain lähemmäksi 100fps kun 100hz monitorilla pelailen. Paikoitellen toki droppailee ~70fps korville.

Joo, 60Hz näyttö. Angel Cityä olen pelannut, eikä pysy ruudunpäivitys 60:ssa kun on enemmän rähinää. Double buffered vsync käytössä, kun ei Nvidian oma Fast Sync tykännyt toimia tämän kanssa. Pelattavuus menee tosiaan ihan kuralle välillä, kun fps droppaa enemmän.

Joo, 60Hz näyttö. Angel Cityä olen pelannut, eikä pysy ruudunpäivitys 60:ssa kun on enemmän rähinää. Double buffered vsync käytössä, kun ei Nvidian oma Fast Sync tykännyt toimia tämän kanssa. Pelattavuus menee tosiaan ihan kuralle välillä, kun fps droppaa enemmän.

Olinkin laskenut enemmän kuin muistin, mutta peli näyttää edelleen hyvältä ja itsellä pyörii 80+fps jatkuvasti angel cityssä.

Nvidia julkaisi hyvän artikkelin TiFa2:n asetuksista. Kannattaa katsoa mitkä eniten syö ruudunpäivitystä. http://www.geforce.com/whats-new/guides/titanfall-2-graphics-performance-and-tweaking-guide

E: Esim ambient occlusion. En pidä juuri minään tuota mitä siitä saa ja samalla menettää yli 10% fps:stä. Tai AA. TSAA vs. 8x MSAA = 74.8fps vs. 56.2fps.

Viimeksi muokattu:
Vähän himottaisi tämän pelin osto, kun kerran Originista irtoaa 30e. En löytänyt edes Originista selvää tietoa mihin asti tämä alennus kestää.
Kaverilla testailin pari erää moninpeliä ja ihan hauskaa oli.
Valitettavasti huomasin että pelaajamäärä oli silloin (viime perjantai keskellä päivää) 2500. Huolestuttavan vähän.
Siteerataan tuntematonta nettikommenttia: "paras peli, mitä kukaan ei pelaa".

Suurin huoli on tällä hetkellä että käytössä on minivaatimusten mukaista rautaa. GTX660 ja i5-3570K.
Saakohan näillä seteillä peliä pyörimään 1080p/60hz?
Originiin saa ilmeisesti myös palautettua pelejä samoin kuin Steamiin.

Onhan nuo pelaajamäärät tosiaan aika pieniä, mutta toisaalta moni nettipeli on aikaisemminkin onnistunut jäämään henkiin pienemmilläkin pelaajamäärillä. Ei se pelaajamäärä välttämättä laske tuosta niin radikaalisti kuin voisi olettaa. Eilen illalla kun pelailin, oli 5000 ja jotain pelaajaa linjoilla.

Taisi tuolla äsken olla vajaat 7000 linjoilla. Konsoleillahan tämä on menestynyt paremmin.

Tällä hetkellä maksimileveli on G10.49. Korkeammallekin on olemassa banneriunlockeja jo nyt näkyvissä, joten eiköhän tuota vielä joskus nosteta.

Niille joita kiinnostaa: pelissä kun saa 50 levelin, voi halutessaan aloittaa kaiken sälän avaamisen alusta ja kaikki mitä aikaisemmin on avannut menee lukkoon, paitsi aseisiin laitettavat parannukset jäävät auki (kuten nopeampi lataus, isompi lipas jne.). Itse aseet kuitenkin menevät lukkoon. Tästä on hyötynä se että saa uusia kosmeettisia tavaroita avattua, jotka muuten jää avaamatta jos tyytyy tasoon 50. Minähän aloitin alusta ihan huvin vuoksi.
En siis ihan ymmärtäny, mutta menetänkö regeneroimalla aseiden, titaanien ja factionin levelit ja regeneroinnit?

Levelit säilyy kaikissa, mutta itse factionit, aseet ja titaanit pitää avata uudestaan. Aseissa leveli vaikuttaa siihen, montako parannusta siihen saa laitettua ja mitkä niistä, joten niitä pääsee käyttämään heti kun ase on taas avattu. Pelin omalla rahalla avatut aseet, factionit ja titaanit ovat aina heti käytössäsi.
Asia selkeni huommatavasti.

Kaikille ketkä ovat miettineet tämän pelin ostoa niin luulen, että ette tule pettymään! Jos on fps ampumis pelejä pelannut niin tulet pitämään pelistä luultavstuasti.Eli siis kaikki pelin DLCT ovat ILMAISIA eli vaikka pelin ostaisi normaali hintaan säästää kuitenkin, koska ei tarvitse ostaa törky hintaista season passia!

Viimeksi muokattu:
Oma mainos:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

En ole aiemmin pelannut titanfall sarjaa, joten onko tuohon vaikea päästä sisään kun näyttäis olevan kaiken maailman liukumisia ja liitelyjä? lähinnä bf pelejä pelanneena tuo kiinnostaisi tietää, entä onko tuossa vielä pelaajia? näyttäisi vaan olevan originilla tarjouksessa joten siksi kyselen.

En ole aiemmin pelannut titanfall sarjaa, joten onko tuohon vaikea päästä sisään kun näyttäis olevan kaiken maailman liukumisia ja liitelyjä? lähinnä bf pelejä pelanneena tuo kiinnostaisi tietää, entä onko tuossa vielä pelaajia? näyttäisi vaan olevan originilla tarjouksessa joten siksi kyselen.
Näyttää vaikealta, mutta ainakin itse opin pelaamaan todella nopeasti. Luultavasti en ole koskaan oppinut näin nopeasti peliä. En ole siis pelannut Titanfall 1 ja ainoa tämäntyylinen peli jota olen pelannut on BO3 ja sitäkin joskus harvoin konsolilla. Kun pelaat campaignin (6h) niin sen jälkeen luultavasti osaat kaikki pelin perus taidot. Pelaamäärä vaihtelee PC:llä siinä 2000-4000 pelaajan välillä ja pari pelimuotoa ovat kyllä vähän kuolleita, mutta suosittelen ostamaan.

Hyvä peli. Ikävää, että on jäänyt varmasti pahasti BF1:n jalkoihin AAA MP markkinoilla mutta kyllä tämä kokoajan hyvin peliseuraa tarjoaa kaikissa kiinostavimmissa pelimuodoissa, että rahoille saa hyvin vastinetta.

Tuli hankittua ja onhan tämä aivan helkkarin viihdyttävä moninpelinä. Yksinpelikampanja on lyhyt, mutta kenttäsuunnittelu hauskaa.

Jep tuli itse myös sitten ostettua :) ja samalla ostin steamistä theHunter: call of the wild pelin johon nyt suurin osa ajasta uponnut, mutta jos ensi viikolla sitten kerkeisi testaamaan titanfall 2:sta.

Ilmainen uusi DLC tulossa 30. pv - "Colony Reborn"

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

Asentelin free weekendin takia tämän, jostain syystä käynnistyy aina ikkunassa. Asetuksista vaihtaminen full screeniin ei tee yhtään mitään, mitenköhän tän nyt saisi toimimaan? Pelin uudelleenkäynnistys ei auta. Vaihtamalla resoluutio vaikka 1080p full screeniksi peli menee kyllä täydelle ruudulle mutta sitten taas 1440p natiiviksi kun koittaa niin menee ikkunaan.

Kaikki muut pelit ml. Titanfall 1 toimii ihan normaalisti, on se kumma miten tälläinen on voitu mokata.

Edit: jossain ehdotettiin ottaa Originin in-game overlay pois. No eipä toimi edes sekään, vaikka disabloi Originin asetuksista pomppaa se silti, vaikka uudelleenkäynnistäis Originin :D

Viimeksi muokattu:
Asentelin free weekendin takia tämän, jostain syystä käynnistyy aina ikkunassa. Asetuksista vaihtaminen full screeniin ei tee yhtään mitään, mitenköhän tän nyt saisi toimimaan? Pelin uudelleenkäynnistys ei auta. Vaihtamalla resoluutio vaikka 1080p full screeniksi peli menee kyllä täydelle ruudulle mutta sitten taas 1440p natiiviksi kun koittaa niin menee ikkunaan.

Kaikki muut pelit ml. Titanfall 1 toimii ihan normaalisti, on se kumma miten tälläinen on voitu mokata.

Edit: jossain ehdotettiin ottaa Originin in-game overlay pois. No eipä toimi edes sekään, vaikka disabloi Originin asetuksista pomppaa se silti, vaikka uudelleenkäynnistäis Originin :D
Itsellä on tuo Samsung ssd ohjelma eli Samsung magician tehnyt joissakin origin peleissä juurikin tuota, sen sulkemalla on taas alkanut pelittämään normaalisti. voi silti olla että tuo johtuu aivan muustakin.

Tekee aivan samanlailla tuon käynnistyksen ikkunassa. 1080p resolla pelatessa asetuksista aina fullscreenin saa päälle. Eilen kokeilin ja millään ei multiplayeri löytänyt peliä mitä nyt 15 min koitin päästä. Täytyi sit harjotusta ajella solona. Tänään en ole kerennyt kokeilla toimisiko multiplayeri jo.

Ja lisää DLC:tä pukkaa, A Glitch in the Frontier tipahtaa kuun lopulla. Uusi titaani, uusi faktio (johtajana ilmeisesti MARV :) ) ja kaikkea kivaa...

Minkäslaista pilot loadouttia sitä pelataan? Itse olen pitkällisten kokeilujen jälkeen päätynyt Stim - Kraber - Mosambique komboon, kranuina savut ja boostina yleensä amped weapons. Niin ja Kraberissa Threat Scope on ihan must. Keskinkertaisesti olen pärjännyt, mitä nyt välillä tulee vastaan G10 posseja, jotka pyyhkivät vastapuolella pöytää hirveillä piste-eroilla. Oma leveli taitaa tällä hetkellä olla G3.43

Itseäni viehättää just toi nopeus, "scifiys" ja jo mainittu vertikaalisuus - sekä pelaajaposse on aika mukavaa moneen muuhun peliin verrattuna.

Olihan tämä alkuun ihan hauska, mutta en voi kyllä enää suositella. PC:llä on ainakin niin vähän pelaajia, että pienikin tauko niin turpiin tulee kun ei ole minkäänlaista matchmakingia.

Nopeasti ne taidot löytyvät, ei ole hirveän monimutkainen peli pinnan alla - pelimoodejahan löytyy hemmetisti, Live Fire ja Pilots vs. Pilots kannattaa aluksi kiertää kaukaa, kun niissä taso tuntuu olevan peruspeliäkin ankarampi. Hyviä pelimoodeja tutustumiseen ovat Amped Hardpoint, Bounty Hunt ja tietysti Attrition - etenkin Attritionissa voi sneakkailla kentän liepeillä ja napsia ai-solttuja hengiltä, kunnes taidot kasvavat kunnon tykittelyyn.

FAQ:

Kauheaa grindausta tää generation-levelöinti :P

Nyt G4.10 ja vastustajat tuntuvat G4:n jälkeen olevan aika, öh, ankaria. Tällä hetkellä luottocombo on Phase Shift - Double Take - Mosambique ja Electric Smoke grenades.

Olen siirtymässä kyllä pelkkään Double Takeen, koska kakkosaseeksi on kohta pakko valita joku anti-Titaanipyssy - pelkillä rodeoilla ei tällä tasolla näemmä saa vihuja tarpeeksi nopsaan vahingoitettua, mikä tarkoittaa oma titanfallin myöhästymistä ja alhaisia pistemääriä. Tai sitten pitää kaivaa rakas Mastiff pääaseeksi ja lähetä rettelöimään lähietäisyydellä.

Mitäs loadouttii tekkiläiset käyttää?
Itsellä aseena Alternator, pistoolina Wingman-elite, arc granade sekä stim ja amped weapons bonukset. Näillä itse olen pärjännyt kohtalaisen hyvin live firessä sekä PvP:ssä. Varsinkin PvP:ssä huomaa usein isoja tasoeroja, ilmeisesti pelaajamäärät ei riitä kunnolliseen balanssiin. Glitch vaikutti todella hyvältä mapilta toisin kuin Colony josta en tykkää ollenkaan.

E:Selkeytystä.

Luottopakkaus on tällä hetkellä Double Take - Mosambique - Electric Smoke ja Stim, boostina amped weapons tai pilot sentry. En pelaa live fireä ja PvP on myös jäänyt vähiin. Lähinnä tykkään Amped Hardpointista, Bounty Huntista ja tietysti Attritionista.

PvP.ssa ja Cap the Flagissa aika samanlainen paketti kuin Spurdolla, Alternator laulaa.

Uusi titaani tulossa lähiaikoina ilmeisesti.

Olen kohta grindannut G8:lle. Luottoaseet tällä hetkellä Spitfire ja R201, titaanina harjoittelen nyt kovasti Legionia.

Ärsyttäviä juttua:

- 400 pisteen voitot ärsyttävät, juuri kun saa hyvän putken päälle niin matsi on ohi. Pännii, että alhainen voittopisteraja pakottaa käytännössä vimmaiseen yhden pelityylin rynnäköintiin, tai et pärjää ollenkaan.
- Huijarit. Respawn saisi implementoida vähän paremmat raportointityökalut ja anti-cheatit. Nyt tulee aika taajaan vastaan kokonaisia cheat-tiimejä, vie vähän mielenkiintoa pelata ollenkaan tätä.

- Huijarit. Respawn saisi implementoida vähän paremmat raportointityökalut ja anti-cheatit. Nyt tulee aika taajaan vastaan kokonaisia cheat-tiimejä, vie vähän mielenkiintoa pelata ollenkaan tätä.
Itselle tullut vastaan vain 3 kertaa hackeri, kuitenkin kohta 100h tullut pelattua ja g5 mennään. KD näyttää 2,5 pari kertaa hackeriksi sanottu :D

Lawbreakers taitaa olla mun seuraava FPS, johon viitsin panostaa. Vähän alkaa pänniä Titanfall 2:n perusongelmat, mutta katsotaan vielä toi seuraava päivitys. Olen tässä yrittänyt pelailla Legionin leveleitä ylöspäin, mutta siitä ei tule mitään, koska Legion tarvitsee sivustojen ja taustan puolustusta muilta titaaneilta - ja random-tiimeissä tää nyt ei vain tapahdu. Myös LTS-matseissa Legionilla pelaaminen on ihan tuskaa. Ion- ja Ronin -spammi jyrää 6-0. Legioninhan pitäs olla varsin hyvin panssaroitu, mutta nyt tarvitsisi buustia, että sitä olisi järkeä enää pelata.

Joo, tämä aiheuttaa nyt sen verran turhautumista serverien lagipiikkien ja monien muiden syiden takia, että poistui toistaiseksi kovalevyltä. Ehkä TF3 sitten fiksaa ongelmia, nyt ei enää kiinnosta tämä.

Joo, tämä aiheuttaa nyt sen verran turhautumista serverien lagipiikkien ja monien muiden syiden takia, että poistui toistaiseksi kovalevyltä. Ehkä TF3 sitten fiksaa ongelmia, nyt ei enää kiinnosta tämä.
Tänään tuli parisen tuntia pelattua ja eka tunti sujui ongelmitta kunnes kesken matsin iski paha lagi. Selvät osumat vihollisiin ei muka osunut ja kuolin monia kertoja phase shiftissä. Loppui nopeeaan se pelisessio ja peli vaihtui. Myöhemmin parin tunnin päästä tulin takaisin ja ei mitään ongelmaa. Miten nämä EA:lla pystyy sörssimään nämä serverit näin pahasti, muissa peleissä ei ollenkaan tämän tyyppisiä ongelmia. Pingi huitoo Titanfall 2:sessa siinä 40 ja 60 rajoilla, mutta välillä näyttää nousevan hetkellisesti todella korkeisiin lukeemiin. Amsterdami on data keskuksena ja pingin pitäisi olla noin 35 sinne. Tämä on oikeestaan lähes ainoita ongelmia pelissä tällä hetkellä, toivottavasti saa korjattua tälläiset, ikävää jos hyvä peli kaatuu server ongelmiin.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 479
Jäsenet
81 140
Uusin jäsen
jetp250

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom