Kertauksen vuoksi itse uutisen ensimmäinen kappale.
Kertauksen vuoksi PcPlayerin viestin toinen lause. Kannattaa lukea. Olisihan tuohon ketjun ensimmäiseen viestiin voinut tarkentaa, että kyseinen selain aukeaa vain jos klikkailee sovelluksesta löytyviä mainoksia.Ketjun ensimmäinen lause menee näin: " Entisen Googlen insinöörin ja tietoturvatutkija Felix Krausen tutkimuksen mukaan Tiktok sovellus injektoi omaa javascriptiä sisäisessä selaimessaan kaikilla sivustoilla joilla ko. selaimella vieraillaan. "
Kannattaa lukea.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, en edes ole itse ikinä nähnyt koko TikTok selainta, niin oli siinä vähän ihmettelyä, että mistä se edes löytyy ja miten sen voi saada auki. Tämähän olisi todella paha homma, jos sillä Tokin selaimella oikeasti voisi surffailla eri sivuilla ja kirjautua eri palveluihin ym. Mutta sillä ei voi.
E:
Näinhän se on. Aletaan nostamaan itseään jalustalle, koska ollaan parempia kuin muut kun ei käytetä sosiaalisen median sovellusta X. Ihan kuin ne omat tavat käyttää vapaa-aikaa olisivat yhtään sen parempiaEn käytä TikTokia, mutta kuka alkaa puhumaan jostain "jälkeenjääneistä" tai "vähä-älyisistä"? Huonoa keskustelua, kai näistä voi puhua ihan asiallisestikin. Tulee vähän mieleen se kuva "ihmiset kuuntelee hirveää kuraa, onneksi mulla on niin hyvä musamaku".
Mutta noin yleisesti, hyvä että aihetta pidetään esillä. Monet eivät tunnu tiedostavan näitä juurikaan asentaessaan noita suosikkisovelluksia.