Thunderbird ongelmia viestien kanssa

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
388
Tere.
Oon jo vähän aikaa ihmetellyt että miten Thunderbirdin haku ei toimi oikein ja näyttää blankkoja viestejä. Googletin ja noudatin alkuperäistä ohjetta nollata viestien indeksointi. Poistin tiedoston ohjeen mukaan ja haku alkoi toimia mutta ehkä puolet viesteistä katosi. Juuri ne tärkeimmät mitä koitin eilen etsiä arkistosta.

Oon siis arkistoinnut vuosi kerrallaan viestit 2008 alkaen arkistointi toiminnolla. Nyt esim 2014 on mukamas vain 5 sähköpostiviestiä mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Sekä 2015 arkistossa on sekaisin vanhempia mutta merkittynä tuolle vuodelle. Eli lienee päivämäärät oikein mutta vuodet väärin tai jotain. Olen tiivistellyt viestejä aina sillointällöin.

Miten saada loputkin näkyviin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
328
Tere.
Oon jo vähän aikaa ihmetellyt että miten Thunderbirdin haku ei toimi oikein ja näyttää blankkoja viestejä. Googletin ja noudatin alkuperäistä ohjetta nollata viestien indeksointi. Poistin tiedoston ohjeen mukaan ja haku alkoi toimia mutta ehkä puolet viesteistä katosi. Juuri ne tärkeimmät mitä koitin eilen etsiä arkistosta.

Oon siis arkistoinnut vuosi kerrallaan viestit 2008 alkaen arkistointi toiminnolla. Nyt esim 2014 on mukamas vain 5 sähköpostiviestiä mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Sekä 2015 arkistossa on sekaisin vanhempia mutta merkittynä tuolle vuodelle. Eli lienee päivämäärät oikein mutta vuodet väärin tai jotain. Olen tiivistellyt viestejä aina sillointällöin.

Miten saada loputkin näkyviin?
Mulla auttoi samassa tilanteessa tuo indeksien poisto. Tosin hakkasin sitä kansioiden pakkaamista muutaman kerran alle.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
388
Tjoo o. Kattelin että viestejä on varmaankin hävinnyt joskus aiemmin jo kun ei suoraan posti tiedostoon kurkkaaminenkaan tuottanut enempää viestejä kuin indeksoinnin löytämät. Tuosta 2014 vuodesta. Ota tästä sitten selvää. Silti viesteistä puuttuu tyystin ne samat mitkä löyty samalla hakusanalla ennen indeksointia.
Ehkä tästä päästään siihen että kaikesta huolimatta ota varmuuskoipioita useasti..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 828
Viestejä
4 242 610
Jäsenet
71 248
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom