Myyty Thrustmaster TX + G25 polkimet + TH8A shifter + Playseat Challenge + Custom ratit Sparco 330mm & F1 [TRE]

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
495
EDIT: Myyty hintaan 600€

Myytävä tuote: Thrustmaster TX + G25 polkimet + TH8A shifter + Playseat Challenge + Custom ratit 2kpl
Hinta: 750€
Jos pilotaan osiin, niin Playseat 120€, shifteri 120€, rattibase 220€, polkimet + adapteri 50€, Sparco ratti 200€, F1 ratti 100€. Yli puolelle setille kun on ostajat niin voin pilkkoa.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Mistä mikäkin
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:
Setillä ajettu pari harvaa kertaa vuodessa, kunto on todellä hyvä ja kaikki toimii. Säilötty lämpimässä vaatekomerossa/huoneessa.
Rattibase takuuvaihdettu uuteen muutama vuosi sitten.
Setti toimii PC:n ja Xbox One & Series konsoleiden kanssa.

Playseat Challenge, jota paranneltu hieman poistamalla rattitelineen välys ja asentamalla tukeva metallinen itse tehty shifteriteline (tämän saa myös oikeanpuoleiseksi, ajelin viimeksi japsiautoilla niin vaihdoin puolta).
Ei porattu reikiä itse tuoliin
Logitech G25 polkimet adapterilla kiinni rattibasessa. Jarrupoljin modattu jäykäksi paineistamalla polkimen jousen mäntä o-renkaalla ja sylinteri tulpalla, jarru on nyt hyvin progressiivinen.

IMG_20220802_183206.jpg


TH8A shifteri, sekventiaaliplate löytyy myös,

IMG_20220802_183215.jpg


Ratit on DIY custom ratteja, joiden eletroniikka toteutettu arduinolla. Johdotukset ja kokoonpano spartalaista jälkeä, mutta toimivat täysin.
Tarvittaessa löytyy CAD-tiedostot osista, jos haluaa vaihdella alumiinista tai hiilarista leikatut levyt kalvopinnoitetun akryylin tilalle.
Painonapit sijoitettu Thrustmaster Xbox-mallin ratin mukaisesti ja osittain värikoodattu.

Sparco Color 2 330mm nahkaratti, ei hankaavia tikkauksia! Nahkapinta on erittäin laadukas ja todella hyvässä kunnossa.
Hyvin vastaava kuin Thrustmasterin oma Sparco R383 Mod Rally -ratti, mutta ei alcantara-pintaa joka ei tykkää ajamisesta ilman käsineitä.
Vaihdeläppien mekanismi itse suunniteltu koneinsinööriopiskeluiden aikana, miellyttävä hiiren klikkausta vastaava klikkaava palaute.

IMG_20220802_183531.jpg


Itse tehty 280mm Williams style F1-ratti, jossa silikonikumista muotoillut ergonomiset kahvat.
Runko muistaakseni 8mm akryylimuovia, jäykkä ja kestävä.
EI juuri käytetty, kun force feedback on niin paljon voimakkaampi kuin Sparcon kanssa, keveyden ja pienemmän halkaisijan vuoksi, sekä VR-lasien kanssa ajoin mieluiten saman ratin kanssa aina, painikkeiden sijainnin lihasmuistin takia.

IMG_20220802_183257.jpg

IMG_20220802_183302.jpg


Mukaan löytyy myös pilkottu Thrustmaster 458 Italia ratti, josta varastettu muutamia osia F1-rattiin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, PIVO, käteinen
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 296
Viestejä
4 231 938
Jäsenet
71 188
Uusin jäsen
Ttuksu

Hinta.fi

Ylös Bottom