Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 16:30 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Minä olen kohdeyleisöä. Olen lukenut kirjat, mutta siitä on niin paljon aikaa että en juuri muista tapahtumia. Pidin myös applen säätiöstä, siinäkin on paljon muokkauksia.Kirjat lukeneena ja niiden omistajana (myös ne kolme kovakantista englanniksi) on TV-sarja melkoista tuubaa.
Tulee Witcher mieleen. Käsikirjoittajat käsitelleet jotain omia #metoo traumoja ja vetäneet juonet uusiksi. Aina ärsyttää tuon Hauen naaman näkeminen pääosanesittäjänä, kun on vain sivuhenkilö kirjoissa. Tärkeä toki, mutta sellainen Yoda/Merlin tyyppinen kouluttaja/mahdollistaja.
Ihan sama, kun Jackson olisi vetänyt Sormusten Herrat omilla juonen käänteillä ja Hobitteina olisi ollut pari mustaa naista Frodon seurana.
Perrin paskottu täysin ja koko dynamiikka päähenkilöiden välillä on väärin. Otanta on pieni, mutta omassa piirissä, jossa jengi on lukenut kirjat, olen minä ainoa, joka on jatkanut sarjan katsomista. Kai kun itsellä on myös tuo kotiteatteriharrastus lähellä sydäntä ja nuoruudessa (viime vuosituhat) joutui kaikenlaista kuraa katsomaan, jos jotain halusi nähdä fantasian ja scifin saralta.
Pidin myös applen säätiöstä, siinäkin on paljon muokkauksia.
Kirjat oon lukenu kyllästymiseen asti ja niissä on sen verran paljon "ongelmia", että ihan virkistävää kokea tämmöinen TV-sarjan tapainen erilainen versio.
Ajan PyöräKummista kirjoista on kysymys?
Ja jos Ajan pyörästä, niin ne on lasten/nuortenkirjoja luettavaksi harmittomana ajankuluna.
Ajan Pyörä
En kyllä jaksa alkaa avaamaan soriNo, avaa vähän. Mitä nämä "ongelmat" ovat?