Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nauhotat sitten uusinnan, eikö tuo nyt ainakin kerran tai kaksi tule uudestaan ennen ensi maanantaita.Mitä siinä lopussa tapahtui? Loppui nauhoitus kesken siinä kun Carl kaivoi revolverin esiin.
Yks mitä mä ihmettelen tässä viimeisessä vai oliko edellisessä jaksossa kun ne jää "loukkuun" sinne kaatsille sen tätin kanssa ja Rick lähtee kilpensä kanssa zombien läpi.
Mikähän niitä ja sitä tätiä esti kiipeämästä sen romukasan yli vapauteen eikä ryynätä kaikkien läpi..
Sellaisia aseita että niillä osuu vaan katon läpi ja sellaisia ammuksia että ne läpäisee vaan kattolevyjä.Noh, turhapa sitä realismia on odottaa tältä. Esim. eihän siitä Dodgen pohjan läpi edes menny rynkyn luodit vaikka Rick tulitti sitä parinkymmenen metrin päästä ja Negani makaa sisällä. Muutenki hirvee hajonta niissä kipinöinneissä kun ampui... Ja tolleen talojen välissä ku päästää menemään niin käyhän se korvien päällekki.
Olisko käytetty jotain kuolematonta zombium-metallia?
Käsikirjoittajat ovat ainakin täysin zombeja, joskin kauden toisella puoliskolla on tapahtunut pientä heräilyä.Olisko käytetty jotain kuolematonta zombium-metallia?
Lähde?Mut mikä vielä parempaa, Morgan teleporttaa nykyinen motocross-haarniska päällä johonkin Texasiin tjsp. Fear The Walking Deadin 4. kaudelle tappamaan kepillä kaikki
Ja tämä ei ole (valitettavasti) edes vitsi.
Eihän kanatkaan niin tee.eiks ne kanahäkissä olleet pelastajat ois voinu kiivetä yöllä sen 2-metrisen kanahäkin seinän yli?
Niillä on ollut myös katto mitä olen joskus nähnyt.Eihän kanatkaan niin tee.
Jos ihan rehellisiä ollaan, olen nähnyt kanan lentävän pois aitauksesta, joka oli niin suuri ettei siinä ollut kattoa. Ajalta ennen lintuinfluenssoja.Niillä on ollut myös katto mitä olen joskus nähnyt.
Olisko strutsiverkko?No siinä ihmisaitauksessahan on silmäkoko joku 200x200 mm.
Tämä jakso oli kyllä kauden pohjanoteerauksia. Taas ammuttiin parin metrin päästä sarjatulta, ja juuri kukaan ei saanut osumaa. Nytkö kaikki unohti, että kuolleet herää zombeina henkiin, kun ne haavoittuneet jätti ilman valvontaa nukkumaan.
Tuo nyt on melko helppo selittää.Muuten tylsä jakso mutta kaatopaikka kohtaukset oli mielenkiintoista seurattavaa, hieman tosin mysteeriksi jäi mistä Negan yhtäkkiä taikoi sidottuna aseen, flaren ja nuo valokuvat.