• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka The Meaty -pizza 10,90€

Tuote: The Meaty -pizza
Tarjoushinta: 10,90€
Normaalihinta: 15,90€
Kauppa: Uuni -pizzeria
Voimassa: 31.3.2026 asti
Linkki: Suoraan Uunista kotiin tai pöytään - UUNI - pizzeria

Kommentti tarjouksesta: Kävin itse eilen testaamassa, oli todella maukas. Pizzaan kuuluu: Tomaattikastike, mozzarella, pepperoni, pekoni, naudan jauheliha (alkuperämaa: Suomi), BBQ-majoneesi, punasipuli.Allergeenit: Lehmänmaito, laktoosi, sipuli, kananmuna (majoneesi), sinapinsiemen (majoneesi), omena (majoneesi), chili (majoneesi).

Uuni pizzeroita löytyy näköjään: Jätkäsaari, Espoo, Mäntsälä, Lohja, Mikkeli, Salo, Naantali, Raisio, Kaarina ja Turusta useammastakin paikasta.

Kaksi kertaa olen lätyn hakenut UUNI:sta ja molemmilla kerroilla omaan makuun se on ollut pari minuuttia liian vähän aikaa uunissa. Pohja ei ole raaka, mutta ei paljoa puutu. Onkohan mulle vaan osunut sattumalta kohdalle näillä kerroilla "lähes raa'at", vai onko tämä kyseisen pizzerian tapa tehdä näin?
Maku on kyllä muuten ollut kohdillaan ja kokokin on juuri sopiva.

Kaksi kertaa olen lätyn hakenut UUNI:sta ja molemmilla kerroilla omaan makuun se on ollut pari minuuttia liian vähän aikaa uunissa. Pohja ei ole raaka, mutta ei paljoa puutu. Onkohan mulle vaan osunut sattumalta kohdalle näillä kerroilla "lähes raa'at", vai onko tämä kyseisen pizzerian tapa tehdä näin?
Maku on kyllä muuten ollut kohdillaan ja kokokin on juuri sopiva.
Itse kaks kertaa sain aivan luokattoman paskaa kylmää pizzaa ja sit runsaan vuoden tai parin jälkeen kävin tos kk takaperin kokeilee uusiks ja oli tosi hyvää, eri pisteessä kävin nyt vikalla kertaa…

Statistiikka

Viestiketjuista
303 988
Jäsenet
82 443
Uusin jäsen
zaltah

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom