Ja kun oletettavasti pelimoottori pysyy samana niin moditukikin pysyy myös varsinkin vanhat konkarit pääsevät helposti tekemään modeja mutta se miten alkavat sitten tuota CC juttua tuomaan peliin että estäisivät ulkopuolisten modien tulon peliin niin sitä voi vain arvailla.
Kuitenkin loppujen lopuksi minä olen miettinyt miksi Skyrim ja Witcher 3 iskivät minuun kuin miljoona volttia, minä olen tullut siihen loppupäätökseen koska itse tykkään kylmästä ja olen kylmästä pohjolasta kotoisin niin ehkä varsinkin Skyrimin kohdalla "My nord blood belongs here"
Minä haluaisin tykätä tuosta Survival ajatuksesta mutta haluaisin sen mahdollisiman kevyeksi että hahmo alkaa väysymistä vasta potee kun olet aamusta tullut iltaan ja ruokailla pitäs kerran päivässä ja kylmyys vähän miedompi, olen kokeilut eri modeja tuohon mutta en ole omaan makuun saanut säädettyä ja toinen ongelma on ettei kaikki omat armor modit tuo tuota sää effekti ominaisuutta, en tiedä voisko SSEEDIt:llä lisätä ne flagit niihin vaiko pitäskö tehdä CK kautta.