Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä. Mutta ymmärrän DF Alexin tylytyksen kun on Oblivion fani ja peli meni 9800x3d+5090:lla koneella 40fps 1080p DLSS Perf (960x540).Mitä ihmettä ihmiset odottivat kun Unreal Stutter Engine lätkäistään Gamebryon päälle?
Ite vaihdoin samaan peliin ja ensimmäisen 5-6h jälkeen todella hieno peli.No olipa hyvä, että sai edullisesti game passista. Tosiaan aika kullanut muistot, kuten joku tuossa aiemmin jo sanoikin ja nyt vielä tätä bugia. Olisi harmittanut maksaa esim. Steam-hinta tästä.
Rajallisen vapaa-aikani siirrän Clair Obscurin pariin.
Workaround päivityksessä hajonneelle FSR/XeSS/DLSS:lle;
Edit. Niin ja tuossa on ilmeisti tällä hetkellä bugi joka paskoo suorituskyvyn, mikäli säätää jotain graffa-asetusta ilman että poistuu pelistä kokonaan ja käynnistää sen uudelleen. Tossa myös jonkunmoinen optimointiohje, jos ei tunnu pyörivän; Reddit - The heart of the internet
Digital Foundryltä yhdenlainen palkinto tälle pelin remasterille. Teknisesti surkeimmalla tolalla oleva peli jonka Digital Foundry on koskaan testannut.
Koko Unreal Engine 5 ei täytä laatustandarteja. Kyseisestä pelistä en vielä tiedä, mutta tuntuu että jää pelaamatta. Jo nyt. Täähän on tahkottu aikoinaan läpi useampaan kertaan.Jengin itkee kun 2006 vuoden pelin remaster ( ei remake) ei täytä kaikilta osin nykypäivän graafisia laatustandardeja...![]()
Onneksi huhut siitä ettei tämän kanssa toimisi modit paljastui uutisankaksi. Tällä videolla esitellään muutama kohtuu yksinkertainen modi, jolla pelikokemus ainakin itselle paranee selvästi.
Varmaan graafiset modit UE:na ja pelitekniset kuten vanhaankin. Oisi ainakin olettamus kun siellä pitäisi sen vanhan moottorin olla taustalla pyörittämässä pelin älyä.Itseasiassa tässä ei lisätä ainakaan modeja toistaiseksi kuten Bethesda peleissä tapana on ESP:nä vaan tässä lisätään modit kuten UE:lla on tapana "pak" tiedostoina.
Joten unoffical patchit ja muut eivät toimi tämän kanssa(?)
Edit: Eikun näemmä menee sitten ESP myöskin.
Ehkä tuon takia itsellä pyörii ihan kivasti vaikka onkin nykyään surkea 8700K mutta käytän RTX:ää. Ulkona liikkuessa välillä nykäyksiä mutta ei haittaa itseä. Ennen tätä asetusvalikkoa rikkovaa päivitystä olin laittanu kaikki asetukset ultralle ja DLSS taisi olla balanced (3440x1440 näyttö). Mitään framegen toimintoja ei ole. Ei taida 3080Ti edes tukea?Katsoin nyt tuon Digital Foundryn videon kokonaan. Huonolla CPU:llä tosiaan aika karu kokemus tai jos laittaa päälle software lumenin. HW lumen päällä ja high end cpu:llä ei ole kuitenkaan lähellekään mitään pahimpia tapauksia. Ei sinne päinkään. Omalla allekirjoituksen kokoonpanolla peli pyörii 5120*1440 resolla, DLSS Quality päällä ulkona 80-120 FPS, ja nykäisee aina silloin tällöin (30 ssek välein IMO) pikkasen, kun juoksee eteenpäin ja peli lataa uuden alueen tms. Sisätiloissa aivan butter smooth. Eli peli on hyvällä raudalla todella hyvän näköinen ja pyörii aika smoothisti ulkonakin. Kun nyt korjasivat kuntoon taas, että saisi Frame geniä taas päälle, mikä tekee pelistä vielä huomattavasti sulavemman tuntuisen.
Muistan aikoinaan kun Ass Creed Origins tuli kun se laittoi sen aikalaiset 4/8 I7 koville ja erityisesti 4/4 kaupungeissa, tässä pelissä ei varsinaista "näkyvää" syytä edes ole missä voisi selittää NPC vuorokausi rytmeineen kuten Assasins Creed uusimissa.Katsoin nyt tuon Digital Foundryn videon kokonaan. Huonolla CPU:llä tosiaan aika karu kokemus
Siis Oblivionissahan on NPC:llä vuorokausirytmit.Muistan aikoinaan kun Ass Creed Origins tuli kun se laittoi sen aikalaiset 4/8 I7 koville ja erityisesti 4/4 kaupungeissa, tässä pelissä ei varsinaista "näkyvää" syytä edes ole missä voisi selittää NPC vuorokausi rytmeineen kuten Assasins Creed uusimissa.
Kun kuitenkin 3600 tason prossut suoritui originsista hyvin.
Toinen CPU kuormittaja oli sitten Dragon Dogma 2 mutta siinähän tekijät sitten vuoden jälkeen sanovat että AI:sta johtuu.
En tiedä pelikoodauksesta ja muista sen enempää mutta vähän on ollut harmaita pilviä kyllä PC pelien optimoineissa nykyaikana, ei sillä että konsolitkaan sen paremmin suorituisi.
Edit:
![]()
Kovia lukemia vetää.
Mitä ihmettä ihmiset odottivat kun julkaistaan uusi peli beta-testissä? Se on valmis n. vuoden päästä, niinkuin monet muutkin uudet julkaisut.Mitä ihmettä ihmiset odottivat kun Unreal Stutter Engine lätkäistään Gamebryon päälle?
Voi myös olla että stutteria ei korjata ollenkaan (koska se on ongelma kaikissa (?) open world UE peleissä käytännössä), mutta kuten myynneistä nähdään, ei sillä ole väliäMitä ihmettä ihmiset odottivat kun julkaistaan uusi peli beta-testissä? Se on valmis n. vuoden päästä, niinkuin monet muutkin uudet julkaisut.
Hyvä pointti, miksi tehdä valmista peliä jos kerta myyvät keskeneräisenäkin.Voi myös olla että stutteria ei korjata ollenkaan (koska se on ongelma kaikissa (?) open world UE peleissä käytännössä), mutta kuten myynneistä nähdään, ei sillä ole väliä![]()
Taitaa uudemissa peleissä olla enemmän NPC hahmoja keillä toi on.Siis Oblivionissahan on NPC:llä vuorokausirytmit.
Tuo on muodostunut ihan yleiseksi ratkaisuksi Oblivionin umpisurkeaan levelöintisysteemiin. Jäät silloin paitsi monesta asiasta tosin, mutta suo siellä vetelä täällä.Helpoin tapa pelata peli läpi on pysyä ykköslevelillä koko pelin ajan, mitään progressiota ei ole.
Perus Oblivionissa nämä pystyi helposti korjaamaan modeilla.
Tullut nyt tätä pelattua sen verran että sain sammutettua sen ekan portin, ja jotenkin ei vaan iskenyt etenkään se siellä portissa juokseminen.. Jos niitä on 50 samanlaista niin enpä tiedä..
Ei niitä tarvi sulkea. Niitä tulee kaksi lisää kun yhden sulkee. Ovat tavallaan optionaalisia hassutteluita kun ei tavan samoaminen maistu.Tullut nyt tätä pelattua sen verran että sain sammutettua sen ekan portin, ja jotenkin ei vaan iskenyt etenkään se siellä portissa juokseminen.. Jos niitä on 50 samanlaista niin enpä tiedä..