The Elder Scrolls IV: Oblivion

Internetin ykkös Xbox vihaaja ylistää peliä. Ja olen samaa mieltä hänen kanssaan, kyseessä ei ole Remastered vaan täydellinen Remake.
Hän muuten selittää jollekkin tuossa aikasemmin kommentoineelle myös rotujen uusista puheista, joita ei alkuperäisessä olut, koska ei mahtunut mediaan.

Viittasin tämän threadin ensimmäisen sivun Sadness käyttäjän twitter-lainaukseen. Sulla on selvästi tunteenpaloa asiaa kohtaan :D Ihan hyvä vaan ja ei me varmaan oikeasti olla asiasta lopulta edes eri mieltä. Mä tökin täällä vaan tahattomasti ampiaisten pesiin.
Screenshot_20250422_164751_Chrome.webp

Internetin ykkös Xbox vihaaja ylistää peliä. Ja olen samaa mieltä hänen kanssaan, kyseessä ei ole Remastered vaan täydellinen Remake.
En mä kyllä remakeksi sanoisi, täydellisiä remakeita on Resident Evil 2-4 ja Final Fantasy Remake/Rebirth.
Tämä on paljon lähempänä last of us part 1 joka luotiin päivitettynä uudella moottorilla.

Täydellisessä remakessa koko projetki aloitettaan lähestulkoon nollista, tarina ja tapahtuma paikat pysyvät mutta tehden kokonaan uusiksi.

Kun oli aikasemmin puhetta niin tuli tämä vastaan:

1745352124277.png

Joten Skyblivioni voi ainakin tämän mukaan hyvin.
Edit: Myöhästyin, Temexi kerkesi ensin.

En mä kyllä remakeksi sanoisi, täydellisiä remakeita on Resident Evil 2-4 ja Final Fantasy Remake/Rebirth.
Tämä on paljon lähempänä last of us part 1 joka luotiin päivitettynä uudella moottorilla.

Täydellisessä remakessa koko projetki aloitettaan lähestulkoon nollista, tarina ja tapahtuma paikat pysyvät mutta tehden kokonaan uusiksi.

Kun oli aikasemmin puhetta niin tuli tämä vastaan:

1745352124277.png

Joten Skyblivioni voi ainakin tämän mukaan hyvin.
Edit: Myöhästyin, Temexi kerkesi ensin.
Tämä on remasterointi Final Fantasyissä:

Eli kyllä tämä Oblivion menee heittämällä sinne remake spektrin puolelle.

Muilla saven kanssa ongelmaa?

Oma peli jumitti kun latasen savea ja käynnistin pelin uusiksi -> ei enää yhtäkään savea.

Ois ihan kiva tietää miten modituki, kun engine on "osittain" vaihtunut.
Mutta tätä ois kiva silti kokeilla, moni remaster on grafiikaltaan parannettu, mutta itse peli ei parane vaan on sama.
Mutta näyttäis pikaset revikat ja täällä kommentit, että tää ois ihan jees.

Eli kyllä tämä Oblivion menee heittämällä sinne remake spektrin puolelle.
Itse en allekirjoitasi tätä, remasterien ja remakeiden välissä olen käyttänyt hybridi nimitystä jossa peli luodaan uudelle moottorilla mutta käyttäen alkuperäisen pelin assetseja/ääninäyttelyä jne

Remastered=Tomb Raider trilogyt, Dishonored Definitive Edition, Final Fantasy VII&X remastred, Kingdoms of Amalur: Reckoning, Metal Gear Solid HD Collection. Resident Evil Zero HD, Skyrim Special Edition

Hybrid=Last of Us Part 1, Metal Gear Solid Delta, Broken Sword Reforge(puhuttuja lauseita myöden lähes 1:1 kopio alkuperäisestä pelistä uudella pelimoottorilla) joten kyllä minä laittaisin Oblivionin tähän.

Remake=Resident Evil 1(GC) Resident Evil 2-4 ja Final Fantasy Remake/Rebirth, Silent Hill 2.

Mutta olkoon se tästä väännöstä.

edit
Aikasta onnistunut Shadow Drop, lienee myynyt muutamassa tunnissa jo lähemmäs miljoona kopiota jos lasketaan kaikki alustat:
1745352936738.png

Nytten meni yli 150k joka ei ole ollenkaan huonosti kun peliä ei markkinoitu ollenkaan ja muistaakseni tästä jo tuli huhut liikkeelle Mäsä alkoi ostamaan Bethesdaa ja ne suunnitelamt tulivat esiin kauppapapereista.

Joten tämä pitänyt toistaiseksi paikkansa ja Fallout 3 lienee tämän jälkeen tulossa remastered versiona.

Edit2:
Tässä vertailua alkuperäisen ja tämän välillä:

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
275 311
Jäsenet
77 316
Uusin jäsen
Artlas

Hinta.fi

Back