Tuo testi ei valitettavasti käy, koska se ei oikeasti ole 1080p ultra DLSS FG.
Minulla ei peliä ole, mutta videon perusteella tein havaintoja kuvanlaatuasetuksista.
1080p ultra:
-estimated VRAM usage 7,85 GB
-texture, highest
-texture filtering, highest (x16)
-mesh, highest
-sky, highest
-shadow, highest
-shadow distance, far
-ambient occlusion, high
= avg. 18 fps, 1 % min. 9 fps
Ja sitten 1080p mukamas ultra DLSS Q (720p) FG:
-estimated VRAM usage 5,61 GB
-texture, high
-texture filtering, high (x8)
-mesh, high
-sky, high
-shadow, high
-shadow distance, medium
-ambient occlusion, medium
= avg. 90 fps, 1 % min. 41 fps
Ensimmäinen näyttää ihan uskottavilta ultra-asetuksilta. Jälkimmäinen sen sijaan ei medium-high -asetuksineen. Kaunistelluista asetuksista huolimatta 1 %-minimit olivat vain 41 fps, mikä kielii erittäin suuresta input lagista, sillä FG oli jo päällä (eli pohjataso aidoille ruuduille oli kehno 20 fps).
Oikea 1080p ultra DLSS Q FG pyörisi vielä suuremmalla viiveellä ja alhaisemmalla minimillä kuin 41 fps.
Eikä sekään olisi sitä mitä alkupaloiksi (AW2 path ja Indy RT ovat vaativampia) pyysin: "ja Monster Hunter Wilds (kaikki herkut, eli myös RT).". Paino kirjaimilla RT. Säteenseurannan kytkeminen toisi lisää kuormaa ja veisi muistia, mikä kasvattaisi viivettä ja heikentäisi minimeitä.