Kummassakin on yhtä surkea takapään regen (kuten tässä jo aiemmin näytettiin sinulle kuvaaja, vaikka tietysti sinun uniikkiautosi toimii eri tavalla), latauskyky on itseasiassa aivan sama kummassakin, LR:ssä ensimmäiset 5 min parempi ja lopussa RWD taas lataa tehokkaammin (keskiteho taitaa olla suunnilleen sama).Parempi sisävalaistus, selvästi parempi audio, selvästi paremmin toimiva regen ja eteneminen liukkaalla, eli vakaampi ajo, pidempi range, nopeampi latauskyky, tehokkaampi akun lämmitys. Ohan noita eroja kuin vain tehot.
Range on arkikäytössä sama, tai RWD:llä pidempi, joten sekin kääntyy väärin päin. Tehokkaampi akun lämmitys vaikuttaa mielestäsi miten? Sen kerran kymmenessä vuodessa pääset superille 10 min lähtöajankohdasta (tai mikä teoreettinen skenaario oli mielessäsi) hieman paremmin?
Eli panostat kerran vuodessa tapahtuviin tilanteisiin kymppitonnin? Noh, tyylinsä kullakin. Kuten sanottua, kymppitonni lisää, niin pääset jo nauttimaan vieläkin paremmasta.