Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 461
Valojen, tiettyjen merkkivalojen, huurteenpoiston ja pyyhkijöiden pitää toimia katsastuksessa, mutta mikään noista ei ole yksinään hylkäykseen johtava vika yksinään. Vasta useampi yhtäaikainen huomautuksen arvoinen vika johtaa hylkäykseen, mutta ilmeisesti tuota takaisinkutsulakia ei ole kirjoitettu noin.
Nopeusmittarin toimimattomuus johtaa jo hylkäykseen, mutta S:n ja X:n tapauksessa se on erikseen ratin takana. Kolmonen saisi hylkypaperit, jos keskinäyttö olisi pimeä.

Suoraan liittyvät säädökset:

E1 hallintalaitteet: Hallintalaitteiden sijoitus, kunto, toiminta ja havainnollisuus sekä turvallisuus.

  • Merkkivalojen toimimattomuus tai symbolin virheellisyys.
  • Toiminta puutteellinen tai virheellinen.

> Korj.keh / Hylätty

E5 Tuulilasin laitteet. Säännöstenmukaisuus, kunto, pyyhkimien, pesulaitteen ja huurteenpoistolaitteen toiminta.

  • Ei toimi lainkaan tai puuttuu.
  • Heikkotehoinen.
  • Pyyhkijöiden toinen nopeus ei toimi.
  • Pyyhkijöiden pyyhintäalue liian pieni.
  • Toiminta virheellinen.

> Korjauskehotus

C13.1 Nopeusmittari

  • Ei toimi tai puuttuu.
> Hylätty

Lähde: https://www.traficom.fi/sites/default/files/media/regulation/FI Ajoneuvojen määräaikaiskatsastuksen arvosteluperusteet.pdf
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 528
Nopeusmittarin toimimattomuus johtaa jo hylkäykseen, mutta S:n ja X:n tapauksessa se on erikseen ratin takana. Kolmonen saisi hylkypaperit, jos keskinäyttö olisi pimeä.

Suoraan liittyvät säädökset:

E1 hallintalaitteet: Hallintalaitteiden sijoitus, kunto, toiminta ja havainnollisuus sekä turvallisuus.

  • Merkkivalojen toimimattomuus tai symbolin virheellisyys.
  • Toiminta puutteellinen tai virheellinen.

> Korj.keh / Hylätty

E5 Tuulilasin laitteet. Säännöstenmukaisuus, kunto, pyyhkimien, pesulaitteen ja huurteenpoistolaitteen toiminta.

  • Ei toimi lainkaan tai puuttuu.
  • Heikkotehoinen.
  • Pyyhkijöiden toinen nopeus ei toimi.
  • Pyyhkijöiden pyyhintäalue liian pieni.
  • Toiminta virheellinen.

> Korjauskehotus

C13.1 Nopeusmittari

  • Ei toimi tai puuttuu.
> Hylätty

Lähde: https://www.traficom.fi/sites/default/files/media/regulation/FI Ajoneuvojen määräaikaiskatsastuksen arvosteluperusteet.pdf
Kun ratin takana oleva näyttö tuntuu toimivan vaikka MCU pimenee, noiden perusteella siis ei tulisi hylkyä? Puhutaan siis S/X kun niissä tuota eMMC ongelmaa on ilmennyt
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 461
Kun ratin takana oleva näyttö tuntuu toimivan vaikka MCU pimenee, noiden perusteella siis ei tulisi hylkyä? Puhutaan siis S/X kun niissä tuota eMMC ongelmaa on ilmennyt
Ainakaan tuosta ei tule, en tosin tiedä mitä katsuri tuumaa kun lämmityslaitetta/huurteenpoistoa ei saa mistään säädettyä. Vai saako?
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 528
Ainakaan tuosta ei tule, en tosin tiedä mitä katsuri tuumaa kun lämmityslaitetta/huurteenpoistoa ei saa mistään säädettyä. Vai saako?
No periaatteessa sovelluksesta saa :D Hyväksyykö katsuri sitä niin se on eri asia. Jos ajon aikana sitä on tarkoitus pystyä säätämään niin sitten ei varmaan mene läpi koska ei saa käyttää puhelinta ajaessa.

Mites mahtaa olla muuten jos säätää lämppäriä ihan normaalisti niin voiko siitä saada sakot yhtälailla kuin puhelimen käytöstä? Enpäs ole miettinyt. Kolarin aiheutuessa niin tulee varmaan joku lisäbonus jos säätää lämppäriä tai radiota
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
No periaatteessa sovelluksesta saa :D Hyväksyykö katsuri sitä niin se on eri asia. Jos ajon aikana sitä on tarkoitus pystyä säätämään niin sitten ei varmaan mene läpi koska ei saa käyttää puhelinta ajaessa.

Mites mahtaa olla muuten jos säätää lämppäriä ihan normaalisti niin voiko siitä saada sakot yhtälailla kuin puhelimen käytöstä? Enpäs ole miettinyt. Kolarin aiheutuessa niin tulee varmaan joku lisäbonus jos säätää lämppäriä tai radiota
Toimiiko sovelluskaan jos MCU on kabut? Tietääkseni tuo jotain ongelmaa yhdistämiseen aiheuttaa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 163
Toimiiko sovelluskaan jos MCU on kabut? Tietääkseni tuo jotain ongelmaa yhdistämiseen aiheuttaa.
Näyttö jos nurin> uusin softa > lämmitys ja lataus menee ”vika” tilaan nykyään eli auto on käyttökelpoinen huoltoon ajoon. ( eli puhaltaa lasille lämpöä, säädöt toki ei toimi) Vilkut sun muut pelaa mutta vilkun merkki äänet ei kuulu.
Etäyhteys ei pelaa.


Tuo tuli vasta. Aikaisemmin lataus ja etenkin ilmastointi ei pelannu ollenkaan.


Niin ja nyt varoittaa jos muistipiiri alkaa olla lopussa. Eli koodissa nyt ihan hyviä muutoksia.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 528
Näyttö jos nurin> uusin softa > lämmitys ja lataus menee ”vika” tilaan nykyään eli auto on käyttökelpoinen huoltoon ajoon. ( eli puhaltaa lasille lämpöä, säädöt toki ei toimi) Vilkut sun muut pelaa mutta vilkun merkki äänet ei kuulu.
Etäyhteys ei pelaa.


Tuo tuli vasta. Aikaisemmin lataus ja etenkin ilmastointi ei pelannu ollenkaan.
Minkä vuotinen ja mallinen S? Onko sulla siis toi emmc vika tai onko ollut joskus?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 163
Minkä vuotinen ja mallinen S? Onko sulla siis toi emmc vika tai onko ollut joskus?
12/2015 models S
250000km

Mcu 1 ,

Lieviä oireita on, boottailua vaatinut nyt ajoittain.

Mut vielä ei mulla varoita. Vaan tosiaan tuo softa 2020.48.12.1 toi uutena itsediagnoosin eli jahka auto huomaa kulumista tarpeeksi alkaa varoitella.

Jenkki foorumilla oli jo kuvia kun osa saanut varoituksen. Plus taitaa muutama olla Suomessakin.

Ite kevään aikana menossa tuon vaihdata, 404euroa maksaa sis.työt sun muut.

Samalla CCS retrofit tarkoitus teettää,
 

j.l

Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
395
En tiedä onko tyyppivika, mutta nyt oma MIC Model 3 kävi ensimmäisen kerran huollossa. Syynä oli se, että AC-lataus ei mennyt kirveelläkään yli 7,5 kW tehon usealla 11-22 kW laturilla testatessa. Auton AC-laturissa oli jotain vialla (jo kokoonpanossa todennäköisesti) ja se vaihdettiin, ja nyt imee 11 kW:lla virtaa kuten kuuluukin. Luonnollisesti takuuseen meni ja työpäivän aikana saatiin huolto hoidettua. Sillä välin matkustelu tapahtui Uberilla Teslan piikkiin. Ihan toimiva prosessi oli.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
1 028
Meille tuli takaisinkutsu yhdestä 2005 vuosimallin Nissanista. Jotkut valmistajat hoitaa asiat vähän paremmin.
Meillä vuosimallin 2008 Mazda kävi pari vuotta sitten takaisinkutsuissa (kuljettajan penkin kiinnitys ja takaluukun kaasujouset)
Jännä kun sitä ennen oli 2001 vuosimallin BMW missä kuskin penkki heilui ja kontti ei pysynyt ylhäällä (farmari), ei valmistajaa paljoa kiinnostanut.
Jotkut valmistajat tosiaan erottuvat kun autoille tulee ikää...
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
1 028
Ajattelit että 19 vuoden ikäisestä BMW:stä valmistaja vaihtaisi takaluukun kaasujousen takuuseen? Ihan oikeasti?
Tuli näköjään ajatuskatkos viesteissä.
Molemmat autot olivat siis omistusaikana 10 vuotta vanhoja, Mazda korjattiin valmistajan toimesta ja bemaria ei.
En oleta että 19 vuotta vanhaa autoa korjataan valmistajan piikkiin, olin silti yllättynyt että 10 vuotta vanhaa autoa korjataan (Mazda). Bmw lopettaa asiakassuhteen vuoden jälkeen.
Edit. Teslan takuu tiedetään, kymmenen vuoden päästä melko turha kysellä mitään kun hommat ovat jo oikean takuun aikana mitä ovat...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
363
Tuli näköjään ajatuskatkos viesteissä.
Molemmat autot olivat siis omistusaikana 10 vuotta vanhoja, Mazda korjattiin valmistajan toimesta ja bemaria ei.
En oleta että 19 vuotta vanhaa autoa korjataan valmistajan piikkiin, olin silti yllättynyt että 10 vuotta vanhaa autoa korjataan (Mazda). Bmw lopettaa asiakassuhteen vuoden jälkeen.
Edit. Teslan takuu tiedetään, kymmenen vuoden päästä melko turha kysellä mitään kun hommat ovat jo oikean takuun aikana mitä ovat...
Turvallisuuteen kriittisesti vaikuttavat asia korjataan takaisinkutsuilla. Esim yli 10v vanhoja E60 Bemareita on korjattu kuluitta ainakin vielä viime vuonna alustassa olevan akkukaapelin takia, joka nirhautuessaan voi polttaa koko auton.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 312
Turvallisuuteen kriittisesti vaikuttavat asia korjataan takaisinkutsuilla. Esim yli 10v vanhoja E60 Bemareita on korjattu kuluitta ainakin vielä viime vuonna alustassa olevan akkukaapelin takia, joka nirhautuessaan voi polttaa koko auton.
Kaapeliin iskee korroosio, se ei nirhaudu kun on kiinnitetty tukevasti koriin. Akkukotelon pohjassa on liitos, josta kura ja sula pääsee kuoren sisään. Takaisinkutsu on edelleen voimassa ja se tulee suorittaa tiettyyn päivämäärään mennessä tai katsastus ei mene läpi. Toki aikaa annetaan reilusti, että valmistaja ehtii tuo takaisinkutsun tehdä kaikkiin autoihin. Kyllähän takaisin kutsuja on vanhemmissakin autoissa, esim. Takatan putkipommien takia (turvatyynyt muuttuu sirpalepommeiksi). Vanhimmat taitaa olla vm. 2000 autoja, joihin niitä vaihdetaan. Nämä Takata takaisinkutsut alkoivat jo 2014 ja jatkuvat edelleen.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 528

Taitaa tulla vielä näistä MIC malleista iso show jos Saksassa ei olla tyytyväisiä tuohon akun toimivuuteen.
En osaa saksaa niin en tiedä mitä tuossa twitter kuvassa keskustellaan? Kuulostaa kyllä omituiselta, kaiken aiemman tiedon mukaan nuo LFP akut pitäisi olla parempia lähes kaikilta osin paitsi energiatiheydeltään.

Yksi kuva navin range-estimaattoristakaan ei nyt täysin konkreettista dataa ole. Ajaisi edes akun tyhjäksi ja kertoisi ajonopeuden ja olosuhteet niin sitten voidaan naureskella jos rangea uupuu. Toi realtesla on kyllä aika naurettava paikka muutenkin, täysin sähköautovastainen ja spekulaation valloittama vaikka pitäisi olla faktaan perustuvaa keskustelua. No se siitä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
En osaa saksaa niin en tiedä mitä tuossa twitter kuvassa keskustellaan? Kuulostaa kyllä omituiselta, kaiken aiemman tiedon mukaan nuo LFP akut pitäisi olla parempia lähes kaikilta osin paitsi energiatiheydeltään.

Yksi kuva navin range-estimaattoristakaan ei nyt täysin konkreettista dataa ole. Ajaisi edes akun tyhjäksi ja kertoisi ajonopeuden ja olosuhteet niin sitten voidaan naureskella jos rangea uupuu. Toi realtesla on kyllä aika naurettava paikka muutenkin, täysin sähköautovastainen ja spekulaation valloittama vaikka pitäisi olla faktaan perustuvaa keskustelua. No se siitä.
Eivät ole tyytyväinen rangeen ja latausnopeuksiin. Neuvottu että pitää ajaa hiljaa ja ilman ACta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
30
Maaliskuussa olisi kolmonen tulossa ja pähkäilen tässä nyt, että tarvitseeko auto jotain ylimääräisiä suojauksia maalipintojen osalta? Roiskeläpäthän näistä taitaa vakiona löytyä kaikista, mutta onko ppf -kalvot pakolliset, jos haluaa pitää maalipinnan siedettävässä kunnossa? Valkoinen sr+ siis tulossa ja autolla ajetaan välillä myös hiekkateillä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Maaliskuussa olisi kolmonen tulossa ja pähkäilen tässä nyt, että tarvitseeko auto jotain ylimääräisiä suojauksia maalipintojen osalta? Roiskeläpäthän näistä taitaa vakiona löytyä kaikista, mutta onko ppf -kalvot pakolliset, jos haluaa pitää maalipinnan siedettävässä kunnossa? Valkoinen sr+ siis tulossa ja autolla ajetaan välillä myös hiekkateillä.
Kyllä. Ppf riittää helmoihin jos ei muualle halua laittaa. Toki myös takakaaret.
 

Soo

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
96
Maaliskuussa olisi kolmonen tulossa ja pähkäilen tässä nyt, että tarvitseeko auto jotain ylimääräisiä suojauksia maalipintojen osalta? Roiskeläpäthän näistä taitaa vakiona löytyä kaikista, mutta onko ppf -kalvot pakolliset, jos haluaa pitää maalipinnan siedettävässä kunnossa? Valkoinen sr+ siis tulossa ja autolla ajetaan välillä myös hiekkateillä.
Kannattaa laittaa keraaminen pinnoite jo ihan käytettävyyden kannalta ja pahimpiin paikkoihin eli helmoihin kiveniskuteipit. Detailerit saavat teipit asennettua tosi siististi ja huomaamattomasti.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 528
Keraamisen pinnoitteen olen itsekin laittanut. Suosittelen ehdottomasti. Talvellakin riittää harjaton konepesu kun on kunnon keraaminen pinnoite.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 461
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Hehe paitsi jos päivittävät takuuehtonsa jälkikäteen. Dynaaminen yritys voi näemmä soveltaa ehtoja jälkikäteenkin haluamallaan tavalla.

Totta tuokin. Eivät vielä ole kieltäneet laittamasta tarraa vaikka muuten kyllä ovatkin kaiken muun saaneet in the specs.

Edit. Uusin päivitys rikkoi CCS. Type2 toimii ja Superit mutta CCS ei välttämättä toimi muilla latureilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Kohta alkaa uuden satsin luovutukset. Toistaiseksi näyttäisi olevan samat ongelmat. Pellit miten sattuu, naarmuja, kosteutta takavaloissa.

Sitten on tämä akku show, että käytetään ristiin Panan 82kwh vs LG 77kwh akkuja. Perffeissä isompi mutta LR menee sekaisin ja jos saa ison akun se on softalukittu 77kwh malliin.

Tämä myös vaikuttaa siihen, että LR ei täytä WLTP normeja.



 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
30
Maaliskuussa myös tulossa model 3 ja ainakin tuo Teslan oma kauppa myy noita tarroja joten eikai ne mitään takuuta vie pois?

Ajattelin myös tuon Finikorin ruostesuojauksen käydä teettämässä. Onko tästä jollain kokemusta tai muusta ruostesuojauksesta?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 268
Ruostesuojaukset on tarkoitettu pahaa pakko-oireista häiriötä sairastaville, kuten maalipinnan suojaukset. Toiset ajaa autoa, eikä katsele peilikuvaansa konepellistä. Maali on kulutustavaraa, ja niin on se korin pohjakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 143
Jos ostaa uuden auton, niin tuskinpa sitä niin kauaa silloin pitää että alkaisia itseä haittaamaan.
Ymmärrän jos ostetaan joku työkone jota käytetään työkäytössä +10-15v. Autolla nyt ajelet 5v vaikka sitä ei kertaakaan edes pesisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
794

Taitaa tulla vielä näistä MIC malleista iso show jos Saksassa ei olla tyytyväisiä tuohon akun toimivuuteen.
Tähän muuten nyt tullut softapäivitys ja akku lataa suunnilleen samalla käyrällä kuin Panan akuilla oleva auto. Luultavasti ottivat varovasti uutta tekniikkaa käyttöön ja seurasivat dataa ennen kuin aktivoivat "oikeat nopeudet".
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Maaliskuussa myös tulossa model 3 ja ainakin tuo Teslan oma kauppa myy noita tarroja joten eikai ne mitään takuuta vie pois?

Ajattelin myös tuon Finikorin ruostesuojauksen käydä teettämässä. Onko tästä jollain kokemusta tai muusta ruostesuojauksesta?
Unohda nuo Teslan tarrat. Teetät ammattilaisella sen ja Kiinasta tilaat kuraläpät.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
30
Tulipa luettua jokunen sivu tästä taaksepäin. Vähän sellanen olo että tuliko tungettua kädet paskaan nyt tämän kanssa. Onko täällä yhtään kenellä se auto nyt edes toimii ja on tyytyväinen?
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
3 355
Tulipa luettua jokunen sivu tästä taaksepäin. Vähän sellanen olo että tuliko tungettua kädet paskaan nyt tämän kanssa. Onko täällä yhtään kenellä se auto nyt edes toimii ja on tyytyväinen?
Kyllä se mulla toimii, mutta parempi se on kesäautona kuin talviautona.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 528
Tulipa luettua jokunen sivu tästä taaksepäin. Vähän sellanen olo että tuliko tungettua kädet paskaan nyt tämän kanssa. Onko täällä yhtään kenellä se auto nyt edes toimii ja on tyytyväinen?
Täällä ainakin yksi toimiva auto ja tyytyväinen asiakas :D Tänään yhteensä 7-8h tuli oltua ratissa ja olisi voinut olla kauemminkin, mutta täytyy sitä kotiinkin mennä. Itselle auto sopii kuin hanska käteen. Mutta ketään ei voi kertoa sulle mitä tuntea. Jos tuntuu että ei ole hyvä niin ei sen kanssa kannata kärsiä.

Jos kuvittelisit ostavasi vaikka vastaavan bemarin, mene vaikka bimmerpostiin lukemaan kaikki ongelmalangat niin luulen että voi tulla samanlaiset fiilikset siitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 941
Täällä ainakin yksi toimiva auto ja tyytyväinen asiakas :D Tänään yhteensä 7-8h tuli oltua ratissa ja olisi voinut olla kauemminkin, mutta täytyy sitä kotiinkin mennä. Itselle auto sopii kuin hanska käteen. Mutta ketään ei voi kertoa sulle mitä tuntea. Jos tuntuu että ei ole hyvä niin ei sen kanssa kannata kärsiä.

Jos kuvittelisit ostavasi vaikka vastaavan bemarin, mene vaikka bimmerpostiin lukemaan kaikki ongelmalangat niin luulen että voi tulla samanlaiset fiilikset siitä.
Ei kai sulla 3:sta ollut, vaan vanha S? Tämä ketjuhan on noista kolmosen ongelmista.
 
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
738
Tulipa luettua jokunen sivu tästä taaksepäin. Vähän sellanen olo että tuliko tungettua kädet paskaan nyt tämän kanssa. Onko täällä yhtään kenellä se auto nyt edes toimii ja on tyytyväinen?
Täällä yksi tyytyväinen omistaja. Laatu erinomainen, toistaiseksi ei mitään vikoja ja kovilla pakkasillakin miellyttävä ajaa.
 

j.l

Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
395
Tähän muuten nyt tullut softapäivitys ja akku lataa suunnilleen samalla käyrällä kuin Panan akuilla oleva auto. Luultavasti ottivat varovasti uutta tekniikkaa käyttöön ja seurasivat dataa ennen kuin aktivoivat "oikeat nopeudet".
Jeps, ja lisäksi tuon päivityksen jälkeen lataus on mennyt aina 100%, kun aiemmin se on pysähtynyt 94-99% välille ainakin itsellä. Saapahan extra kilsat vielä irti, koska LFP-akkuahan tulee ladata 100%:iin säännöllisesti.

Tulipa luettua jokunen sivu tästä taaksepäin. Vähän sellanen olo että tuliko tungettua kädet paskaan nyt tämän kanssa. Onko täällä yhtään kenellä se auto nyt edes toimii ja on tyytyväinen?
Kiinan Model 3:lla on talven ajot sujuneet mallikkaasti, varsinkin nyt kun tuo yllä oleva päivitys tuli ajoon. Ainoa mitä on kaivannut on ratinlämmitin ja neliveto :). Tesla on sellainen brändi, joka herättää aivan helvetisti tunteita ihmisissä, ja nettikeskustelut aiheesta on värikkäitä. Suurin osa ajelee autollaan aivan tyytyväisenä ja asiasta ei ole tarpeen erikseen kuuluttaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
90
Kiinan Model 3:lla on talven ajot sujuneet mallikkaasti, varsinkin nyt kun tuo yllä oleva päivitys tuli ajoon. Ainoa mitä on kaivannut on ratinlämmitin ja neliveto :). Tesla on sellainen brändi, joka herättää aivan helvetisti tunteita ihmisissä, ja nettikeskustelut aiheesta on värikkäitä. Suurin osa ajelee autollaan aivan tyytyväisenä ja asiasta ei ole tarpeen erikseen kuuluttaa.
Oletko havainnut mitään isompia paneeleiden irvistelyjä tms. laatuongelmia omassa yksilössäsi?
 

j.l

Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
395
Oletko havainnut mitään isompia paneeleiden irvistelyjä tms. laatuongelmia omassa yksilössäsi?
Tosi hyvä viimeistely tässä yksilössä eli paneelit on linjassa. Ainoa ongelma tämän kanssa oli AC-laturissa suoraan tehtaalta, minkä johdosta se otti sisään vain 7,5 kW teholla latausta. Huollon siis vaati Vetokujalla, ja nyt lataa 11 kW teholla.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
343
Tulipa luettua jokunen sivu tästä taaksepäin. Vähän sellanen olo että tuliko tungettua kädet paskaan nyt tämän kanssa. Onko täällä yhtään kenellä se auto nyt edes toimii ja on tyytyväinen?
Kaksi Model kolmosta takana ja paras "auto" mitä tähän asti ollut. Nämä on kulutuskamaa amerikkalaisittain ja jos et autoa ole pitämässä kauaa niin siihen ei kannata kyllä sijoittaa yhtään ylimääräistä rahaa teippausten jne osalta. Olen laittanut nuo Teslan omat läpät kun semmoiset antoivat mutta muu on huuhaata. Ei nämä mitään Ferrareita ole :lol:

"Auto" on siis käytännössä tietokone missä on sähkömoottori (tai kaksi) kiinni ja epämääräinen viritys peltiä ja jotain vegaaninahkaa ympärillä. Jos ahdistaa se että laatu on kaikessa vähän sinnepäin tai siihen pitää sijoittaa rahaa sen verran että yöunet menee jos arvo putoaa koska tahansa monta tonnia niin kannattaa skipata.

Jos taas pitää kaikesta uudesta ja suhtautuu asiaan beta-testauksena niin suosittelen :thumbsup: Ja on näillä kyllä aivan HELVETIN hauska myös ajaa :cool:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 495
Viestejä
4 164 268
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom