• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Telia Rajaton 5G 1000M + Wolt+ 16,99/kk 12kk

Aspan kautta vaihdoin sen 1000 tarjouksen 300M 5G 14,99 koska ei hyötyä Woltista. Samalla pistin kaikki muutkin( kotinetti, varmenne,turvapalvelu, HBO...) siirtoon Elisalta Telialle. Säästö n 50%/kk....Katsotaan taas mitä Elisa tarjoo. Aikasemmat tarjoukset naurettavia....

Elisaltahan sai ständiltä äsken 1000mbps + 100€ s-lahjakortti 19,99, kuukausimaksun sai pois ottamalla sen jonkin tietoturvapelleilyn, maksaa 3€/kk
Feissari tarjos juuri samantapaista 5G 1000M + mobiilivarmenne + tietoturva hintaan 21,90€/kk 12kk määräaikaisena, mutta päädyin kans samaan ilman tietoturvaa. Lahjakortti menee kuitenkin suoraan ruokaostoksiin yms, niin käypään rahaan verrattavissa.
Edit. Turhaan tänne kirjoitin jatkeeksi, olisi toki kuulunut ryhmään: Liittymät

Noniin, nyt tuli winback Elisalta. 17,99e/kk 300M 5G Huoleton, 9,99e kertaveloitus muutoksesta. Kysyin lahjakorttia sekä kertaveloituksen nollaamista, ei natsannut kumpikaan. Kuulemma "ihan paras tarjous mitä on tarjolla". Kolme vuotta Elisan asiakkaana ollut.

Sanoin että ei nappaa ja myyjä toivotti päivänjatkot.
Mä sain ton kerta veloituksen nollaan. Muuten sama.

Elisaltahan sai ständiltä äsken 1000mbps + 100€ s-lahjakortti 19,99, kuukausimaksun sai pois ottamalla sen jonkin tietoturvapelleilyn, maksaa 3€/kk
Koitin itse kans lypsää Elisalta s-lahjakorttia samasta liittymästä, mutta ei mitään bonareita kylkeen herunut.

Moi soitti ja tarjosi 300 megasen 2 vuoden liittymän hintaan 12€/kk. Ollaan näköjään taas pari vuotta Moilla :)

Tänne tuli onnistuneesti liittymä postissa ja hyvin tuo näyttää nopeutta ottavan näin perjantai iltana. :asif:

18532513500.png

Edit: Tämä ei siis ollut numeronsiirto, vaan uusi liittymä 5G-modeemiin kotikäyttöön.

Viimeksi muokattu:
Moni otti vissiin uuden numeron kun noin nopeasti saitte simmit ja liittymät käyttöön? Itsellä ei ole tapahtunut vielä yhtään mitään, kun elisalta numeronsiirto menossa.

Elisa vastasi itselle 100m rajaton 12€ kk, 12kk tai 1000m 21€ kk, 12kk, +1kk ilmaista suoratoistoa Elisan kumppanien valikoimasta Ruutu, Viaplay yms.
Lahjakortteja tai muuta kylkiäistä ei ollut vielä tarjolla, pyysivät ottamaan yhteyttä lähempänä siirtoa ja odottamaan viestillä tulevia tarjouksia.

Itse käytän Wolttia niin ei noista kumpikaan napannut.

Joopa joo... Näyttää olevan aika eriävät kokemukset ja tarjoukset täällä porukalla.
Ei elisallakaan ihan täysin rehellisin kortein pelata. Telian tarjous kuulemma liian hyvä ja se tullaan perumaan, siksi kannattais ottaa "winback". Äsken tuli kanssa vahvistus, että liittymä aukeaa 5.12.

Ei elisallakaan ihan täysin rehellisin kortein pelata. Telian tarjous kuulemma liian hyvä ja se tullaan perumaan, siksi kannattais ottaa "winback". Äsken tuli kanssa vahvistus, että liittymä aukeaa 5.12.
Kannattaahan se winback ottaa jos tarjous on riittävän hyvä. Itselle esim. 19,99€ ja 100€ s-lahjakortti on parempi diili kuin tuo Telian 16,99€ ja wolt+ vuodeksi.

Elisa toki on kyllä melko epärehellinen, mm. tekevät määräaikaisia soppareita ständeillä kertomatta että sopimus on määräaikainen..

Haha :D

Elisa päättää että liian hyvä tarjous ja pyytää perumista. Aika erikoinen väite jos näin on aspa sanonut.

Noi kuulokkeet kylkiäisenä on kunnon uunotusta, koska kyseessä karsittu tai sama kuin JBL tune 770 nc jota ainoastaan puhelinoperaattorit myy mallinimellä tune 775 nc.

Viimeksi muokattu:
Juu simmi tuli eilen Telialta nettiliittymän numeronsiirrosta Elisalta. Mitään muita viestejä ei ole Telialta tullut tilausvahvistuksen lisäksi.

Tämä tuli nyt sähköpostiin:
Kiitos tilauksestasi – lunasta etusi tästä

Tallennuspalvelu vuodeksi veloituksetta

Ota kaikki irti uudesta televisiostasi – Samsung TV:n ostajana saat nyt Telian Tallennuspalvelun vuodeksi veloituksetta.

Ostettuasi meiltä Samsung-television kampanja-aikana 3.11.2025–19.1.2026, saat Telian Tallennuspalvelun 12 kuukaudeksi täysin maksutta (arvo 95,40 €).

Klikkaa itsesi Telian verkkosivuille ja lunasta etusi 28.2.2026 mennessä.

Hyvin kohdennettu tarjous. En ole ostanut televisiota, ainoastaan tämän 5G liittymän olen tilannut Telialta.

"Hei, numerosi siirtyy Telialle 05.12 klo 14.53. Saat vielä muistutuksen tuntia ennen. Pidäthän silloin uuden sim-kortin ulottuvillasi. T. Telia" :p homma purkissa!

Nyt tuli viesti että 5. päivä aktivoituu liittymä ja että pidäthän uuden simmin lähettyvilläsi. Mikäs siinä, jos se uusi simmi joskus ensin saapuisi.

Pieni pettymys kun olin jo innoissani nopeasta netistä, mutta cellmapperia katsottuani niin omalla asuinalueella ei edes ole 5g tukiasemaa muilla kuin elisalla.
Täytyy kai alkaa kysellä elisan winback tarjouksia.

Joo, en tätä tarkoittanut. Lähinnä pohdin, että ehkä Telian mielestä tarjous oli hieman liian hyvä ja Wolt+ etu vaihtuu kaikessa hiljaisuudessa Telian Tallennuspalveluun.
Sopimuksissa on yleisesti ottaen sellainen ikävä puoli, että ei niitä noin vain muutella yksipuolisesti toiselle osapuolelle edullisemmaksi.

Onko kellään muulla ongelmia sisäänkirjautumisessa Minun Teliaan? Verkkosivuilla kirjautuminen ei mene läpi eikä tule mitään virheilmoitusta. Mobiililla taas tulee ilmoitus, että en ole liittymän omistaja.

Äsken koittivat soittaa telialta, mutta olin palaverissa niin ei voinut vastata. Jokohan alkavat perumaan näitä.. :kahvi:

Minulla kyllä onnistuu kirjautuminen ja asiakastiedot näkyy jne, olen joskus aiemmin ollut Telian asiakas.. tuosta liittymästä ei näy tietoja vielä mutta oletettavasti 5.12 näkyy koska silloin Telian mukaan numero siirtyy.

Onko kellään muulla ongelmia sisäänkirjautumisessa Minun Teliaan? Verkkosivuilla kirjautuminen ei mene läpi eikä tule mitään virheilmoitusta. Mobiililla taas tulee ilmoitus, että en ole liittymän omistaja.

Sama mulla. Simmi ja ilmoitus numeron siirtymisestä jo tuli mutta minuntelia ei rokkaa.

Tänne tuli onnistuneesti liittymä postissa ja hyvin tuo näyttää nopeutta ottavan näin perjantai iltana. :asif:

18532513500.png

Edit: Tämä ei siis ollut numeronsiirto, vaan uusi liittymä 5G-modeemiin kotikäyttöön.
Tasan ei käy onnen lahjat :) täällä 118/52. Kuuluvuuskartan mukaan "erittäin hyvä" kuuluvuus... Elisan 100mbps 4g 100/10

Itsekään en todellakaan oleta että päästään lähellekään 1000M mutta kunhan nyt olisi edes samaa tasoa kuin nykynen niin olisi halvempi hinta, nykyisen liittymän tarjousjakso kun päättyisi tässä kuussa... Telialla on kätevästi parissa tässä ympärillä olevassa kunnassa 5G:tä Cellmapperin mukaan mutta täällä vain 4G tekniikkaa.

Nykyisellä 200M liittymällä 120-130mbps nopeutta voi pitää hyvänä.

Tasan ei käy onnen lahjat :) täällä 118/52. Kuuluvuuskartan mukaan "erittäin hyvä" kuuluvuus... Elisan 100mbps 4g 100/10

Itsellä ollut tässä kaikki operaattorit testissä. Telia ollut aina paras, mutta ei halvin. Nyt osui tosiaan nappiin tämä tarjous omalle kohdalle. Katsotaan paljon hinta pomppaa vuoden päästä, mutta toistaiseksi olen tyytyväinen.

Itsellä ollut tässä kaikki operaattorit testissä. Telia ollut aina paras, mutta ei halvin. Nyt osui tosiaan nappiin tämä tarjous omalle kohdalle. Katsotaan paljon hinta pomppaa vuoden päästä, mutta toistaiseksi olen tyytyväinen.
Ärsyttävä tuo telian kuuluvuuskartta kun ei näytä mitä taajuuksia alueella on. Mutta halpahan se oli :)

Aktivoikaa se liittymä ensin, sitten pitäisi Minun Teliaan tulla näkyviin...
"Näyttäisi siltä, että nimissäsi ei ole aktivoitavia liittymiä. Liittymä saattaa olla jo aktiivinen, tai tilauksessa voi olla tapahtunut virhe. Voit aktivoida liittymän saatuasi SIM-kortin."

Tilasin itse e-simmillä. Koskiko tämä sim-kortillisia?

Täällä eilen otettu liittymä käyttöö tekstiviestilllä. Hyvin tuntuu ottavan nopeutta Elisalta ostetulla ZTE G5 Ultra 5G-reititimellä. 936m down 88m up 21 ping. Tämä vieläpä joskus kello ~19 aikoihin illalla jolloin netti tuntuu yleensä olevan ruuhkainen (ainakin 4g aikakaudella meni aivan tukkoon). Ei voi olla kuin tyyväinnen ja kiittää tämän tarjouksen jakajaa :kahvi:

Tuli sim perjantaina ja lauantaina elisan winback 14.90€ 5g 300m ja 1kk suoratoistokoodeja.
En ottanut.
Maanantaina telia soitteli ja kiitteli valinnasta.
Tänään elisalta uusin winback tarjous 14,90 5g 300m ja kylkiäisenä 100€ s-ryhmän lahjakortti ja tarjous vain tänään voimassa.
Saattaapi olla että otan tuon koska wolt en tee mitään.

Tuli sim perjantaina ja lauantaina elisan winback 14.90€ 5g 300m ja 1kk suoratoistokoodeja.
En ottanut.
Tänään elisalta uusin winback tarjous 14,90 5g 300m ja kylkiäisenä 100€ s-ryhmän lahjakortti ja tarjous vain tänään voimassa.
Minulle tuli kanssa hetki sitten tuo alempi vastaava winback.

En ottanut.
Tänne tuli kanssa tuo winback-tarjous. Olin jo muutenkin vaihtanut Telian 1000M & Wolt+ 16,99€/kk -tilauksen Telian 5G 300M + 60€ Lidl lahjakortti 14,90€/kk -tilaukseen, kun en tarvitse 1000M tai Woltia.

Niin nyt tosiaan tuli sit Elisalta vastaava 5G 300M + 100€ S-lahjakortti samaan kuukausihintaan. Taidan jäädä Elisan asiakkaaksi.

Perjantaina 5.12. on liittymä siirtymässä Telialle ja äsken tuli Elisalta tekstarilla tuo 12 kk määräaikainen Huoleton 5G 300M 14,99/kk + 100 € S-lahjakortilla. Tuohon taidan tarttua, Wolt+ on mulle täysin turhake ja S-ryhmän satku selvää rahaa. Mobiilivarmennekin näyttää liittymään sisältyvän, mikä on hyvä.

Edit.
Soittelin vielä Elisalle niin tuli saman tien siirrettyä anopin 4G -tablettiliittymä Telialta, halpeni kolme euroa/kk + 50 € K-lahjakortti. Samalla nostin mökin 100-megaisen 4G-yhteyden 200:ksi kolmen euron lisämaksulla. Jokaisesta muutoksesta toki menee väkisin kympin verran, puhelinpalvelun kaveri ei kuulemma mahda niille mitään.

Edit 2.
Ai niin, tähän winback-tarjouksen Huoleton-liittymään ei kuulemma kuulunut Mobiilivarmenne. Sanoin siihen, että sitten mennään Telialle, jolloin se saatiinkin sisältymään hintaan :lol:

Viimeksi muokattu:
Perjantaina 5.12. on liittymä siirtymässä Telialle ja äsken tuli Elisalta tekstarilla tuo 12 kk määräaikainen Huoleton 5G 300M 14,99/kk + 100 € S-lahjakortilla. Tuohon taidan tarttua, Wolt+ on mulle täysin turhake ja S-ryhmän satku selvää rahaa. Mobiilivarmennekin näyttää liittymään sisältyvän, mikä on hyvä.
Täsmälleen sama täällä. Kaksi liittymää oli siirtymässä ja toiseen Elisa lupasi 50€ lahjakortin, eli 100€+50€. Jäätiin Elisalle.

Nyt joku rohkeampi voi odotella mitä loppuviikko Elisalta tuo tullessaan.

Itsellä siirtymässä 8.12., kun tosiaan vielä perjantaina peruin Telian kautta numeronsiirron ja otin niiden BF-kampanjan tilalle. En tiedä onko Elisa sitä tajunnut, kun näin aikaisin tuli noin hyvä winback.

Sitä tietenkin miettii nyt et voiko olla vielä parempaa winbackia tulossa tässä vajaa viikon aikana, mut sen verran hyvä tarjous tuo juuri saatu et varmaa sen otan ja jätän vain arvailujen varaan olisiko vielä parempaa diiliä ollut tulossa 😁

Tuli vastatarjous johon tartuin.

Älä lähde! Saat 100 euron S-lahjakortin kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme Elisa Huoleton 5G 300M -liittymän 12kk ajaksi hintaan 14,99€/kk (norm. 35,99€/kk), 12kk määräaikainen. Perumme numeronsiirron puolestasi, myös määräaikaisten liittymien osalta! Etu on henkilökohtainen ja saatavilla vain tänään klo 23:59 asti. Saat edun tälle liittymällesi vastaamalla maksutta tähän viestiin sanalla ETU, jolloin perumme liittymäsi siirtymisen toiselle operaattorille ja lisäämme edun liittymällesi. Jos sinulla on useampia liittymiä tai haluat kuulla muita etuja, soita maksuttomaan numeroomme 0800 93866 (arkisin 8-18, la 9-17). Lahjakortin toimitamme 3 kuukauden kuluttua. Terveisin Elisa

En ottanut.
Sama tänne, menee vaikeaksi...

5.12 on myöskin liittymä siirtymässä Telialle ja paras tarjous tekstiviestillä on 5G 300M 22,99€.
Sitten kun soitin sinne niin paras mihin kuulemma pystyy on 5G 300M 15,99€.
Ja mitään lahjakortteja ei kuulemma voi luvata.
Tosin lienee omaa vikaani kun eilen jo hyväksyin yhden winback tarjouksen jonka sitten hetkeä myöhemmin pyysin perumaan.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
294 373
Jäsenet
80 674
Uusin jäsen
jumix127

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom