Sim saapui muutama päivä sitten. Aktivoin tunti-pari sitten tekstiviestillä ja vahvistusviesti saapui siitä operaatiosta.
Eipä vaan netti toimi kuitenkaan.
Ja Minun Teliaan, vai mikä perkele lieneekään, ei onnistu kirjautuminen. Potkaisee saman tien pihalle kun syöttänyt pankkitunnukset.
Samaa tehnyt 13.11. saakka.
lisätietoja tilanteestani:
Yksityispuolella en ollut liittymäasiakkaana kun tämän euron nettiliittymän tilasin.
Heti tilauksen jälkeen kirjautuminen Minun Teliaan ei onnistunut.
13.11. vaihdoin hetki nettiliittymätilauksen jälkeen myös matkapuhelinliittymäni Telialle kun sain ok tarjouksen siitäkin.
Kirjautuminen Minun Teliaan ei edelleenkään onnistunut.
Joskus 15.11. tienoilla DNA heitti winback-tarjouksen ja siten palasin matkapuhelinliittymän osalta sinne. Eli taas ainoa asiakkuus Telialla tämä euron nettiliittymä. Sekä yrityspuolella matkapuhelinliittymä.
Yrityspuolen Minun Teliaan kyllä päässyt jatkuvasti kirjautumaan pankkitunnuksilla ongelmitta.
Tässä on nyt pieni riski että kun tuossa välissä kävin Telian puhelinliittymäasiakkaana, mutta sen sitten peruin, voivat jotenkin hoksata korottaa tämän euron liittymän hintaa.
Varsinkin kun liittymä jostain ihmeen syystä ei edes toimi ja täytyy todnäk alkaa kyselemään missä ongelma. Koittanut kahdella laitteella, 4G wifi-purkki ja kännykkä, kummallakaan ei nettiin yhdistä mutta simin tunnistaa.
Turha Telian silti alkaa änkyilemään ettenkö olisi myös liittymäasiakas sillä minun nimelläni löytyy myös matkapuhelinliittymä Telialta, käyttäjänä olen minä, maksajana toki yritys.
Ja tämä firman liittymä vaihtuu heti toiselle operaattorille jos tässä jotain ongelmia nyt tulee. Varsinkin kun tarjoushinta siitä loppuu sopivasti viikon päästä.
Ja lisäksi tietty nämä sopimuspapereista puuttuvat täsmälliset vaatimukset liittymäasiakkuudesta jne jne.
Eli hinta saa olla sen 1€/kk, samalla lailla kuin muillakin tarjoukseen (riittävän) oikeutetusti tarttuneilla ei-puhelinliittymäasiakkailla.
Tästä hinta-asiasta ei tarvetta jauhaa tämän enempää.
Mutta mikä perkele siinä on että yhteys ei pelaa? Ja mikä perkele siinä minun teliaan kirjautumisessa tökkii?