Liittymä tuli ja aktivoin käyttöön. Eipä siinä, hyvä tarjous ja tablettiin on nyt lähes ilmainen netti vuodeksi.
Oletko Telian asiakas? Näetkö jostain hinnan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liittymä tuli ja aktivoin käyttöön. Eipä siinä, hyvä tarjous ja tablettiin on nyt lähes ilmainen netti vuodeksi.
En ole. Ei ole vielä muodostunut minun telia sovellukseen se hinta, mutta eiköhän se sen euron ole kun ei ole tilausvahvistuksen jälkeen tullut mitään muuta viestiä.Oletko Telian asiakas? Näetkö jostain hinnan?
Sama juttu. Tilausvahvistus ja sähköpostin vahvistus viesti tuli, mutta en pääse tunnistautumaan edes pankkitunnuksilla että näkisi vähän mikä tilanne.
Jep. En ole Telian liittymäasiakas. Tai nyt teknisesti oon, kun heidän mobiililaajakaistan liittymä on käytössäEli siis et ole liittymäasiakas?
Näinpä juuri. Tilausvahvistuksen suht. lopussa löytyy tällainen lainaus:Sopparin alkaa aktivointihetkestä? Minulla ei mikään kiire tuon liittymän kanssa niin mielelläni puskisin vähän lisäaikaa sille.
Sopparin alkaa aktivointihetkestä? Minulla ei mikään kiire tuon liittymän kanssa niin mielelläni puskisin vähän lisäaikaa sille.
13.11 tilasin n. 10.00 aikoihin ja maanantai aamuna tuli sim-kortti.Kauanko teille kesti saapua SIM-kortti tilauksesta? T. Hesalainen Ei-Telia-asiakas & hätähousu
Itse tilasin 12.11. klo 15 aikoihin, mutta ei ole näkynyt vielä SIMiä, eikä myös näy mitään Telian sivulla taikka Telia äpissä.
12.11. tilasin, 17.11. saapui ja aktivoin heti. En ole Telian asiakas (ennen tätä). Sijaintina Pirkanmaa.Kauanko teille kesti saapua SIM-kortti tilauksesta? T. Hesalainen Ei-Telia-asiakas & hätähousu
Itse tilasin 12.11. klo 15 aikoihin, mutta ei ole näkynyt vielä SIMiä, eikä myös näy mitään Telian sivulla taikka Telia äpissä.
Pohjois-pohjanmaalle tuli maanantaina todnäk. Perjantaina olin reissussa enkä katsonut postia joten saattoi jopa olla silloin.Kauanko teille kesti saapua SIM-kortti tilauksesta? T. Hesalainen Ei-Telia-asiakas & hätähousu
Kauanko teille kesti saapua SIM-kortti tilauksesta? T. Hesalainen Ei-Telia-asiakas & hätähousu
Tunnistauduttu ja näyttää kyllä siellä olevan liittymä, jota voi aktivoida - tehdään sitten, kun SIM oikeasti käsissäItellä kaikki kohdat samat paitsi tilasin to 13.11. klo 14.
Mutta tuonne aktivointisivulle kun tunnistautuu niin siellä näkyy jo liittymän numero eli eiköhän se kortti sieltä tulossa oleAktivoi liittymäsi | Telia
Kokeile oikean linkin takaa tässä vaiheessa vielä.Tältä näyttää minun teliassa. ei aiempaa asiakkuutta telialla
![]()
jep, kuvakaappaus on otettu aktivoinnin jälkeen. Kortti on laitteessa ja toimiiKokeile oikean linkin takaa tässä vaiheessa vielä.
Siis tässä liittymässä toimii myös puhelut ja jotkut taisi tilailla ihan puhelimeen, nykyään ku suurin osa kuitenkin puhuu/viestii datan yli, niin siihen todella halpa. Mobiilivarmenne kaikenlisäksi ilmainen ja erittäin kätevä palvelu...Siis mitä sä teet mobiilivarmenteella mobiililaajakaistassa?
Juurikin näin. Vuosia käytin itsekin tätä Telian datasimmiä myös puheluihin ja tekstareihin. Ainoa miinus on se, ettei puhelut/sms toimi ulkomailla tässä Telian liittymässä. Suosittelen siksi itse puhe/sms liittymäksi Elisan latausliittymää vs. tämä Telian liittymä, mikäli omaa tuplasim-puhelimen ja jos matkustelee silloin tällöin Eurooppaan ja sitä kautta tarvitsee "EU-dataa" jota niin hanakasti kaikki operaattorit mainostaa liittymissään. Elisan latausliittymässä EU-data 1,3 Gt/vrk maksaa 99snt, ja jos päivän sisällä menee yli niin ylimenevä maksaa 1,632 €/Gt. Eli ei todellakaan kannata maksaa EU-datasta joka kuukausi, vaan vain silloin kun sitä käyttää. Vähän ohi jo topicin, mutta ehkä herättelee niitä jotka maksaa kiltisti sen 20-30 eur / kk samasta setistä.Siis tässä liittymässä toimii myös puhelut ja jotkut taisi tilailla ihan puhelimeen, nykyään ku suurin osa kuitenkin puhuu/viestii datan yli, niin siihen todella halpa. Mobiilivarmenne kaikenlisäksi ilmainen ja erittäin kätevä palvelu...
Tälläinen yhdistelmä tarkoitus ottaa käyttöön. Koitin ostaa Elisa latausliittymää nykyisenä Elisan liittymäasiakkaana, mutta valitti että ei onnistu tälle numerolle. Joutuu ilmeisesti menemään Elisa Kauppaan juttusille. Telian liittymän SIM tuli tänään ja se otettu käyttöön onnistuneesti.Juurikin näin. Vuosia käytin itsekin tätä Telian datasimmiä myös puheluihin ja tekstareihin. Ainoa miinus on se, ettei puhelut/sms toimi ulkomailla tässä Telian liittymässä. Suosittelen siksi itse puhe/sms liittymäksi Elisan latausliittymää vs. tämä Telian liittymä, mikäli omaa tuplasim-puhelimen ja jos matkustelee silloin tällöin Eurooppaan ja sitä kautta tarvitsee "EU-dataa" jota niin hanakasti kaikki operaattorit mainostaa liittymissään. Elisan latausliittymässä EU-data 1,3 Gt/vrk maksaa 99snt, ja jos päivän sisällä menee yli niin ylimenevä maksaa 1,632 €/Gt. Eli ei todellakaan kannata maksaa EU-datasta joka kuukausi, vaan vain silloin kun sitä käyttää. Vähän ohi jo topicin, mutta ehkä herättelee niitä jotka maksaa kiltisti sen 20-30 eur / kk samasta setistä.
Jos yritit vaihtaa liittymätyypin Elisan laskutusliittymästä Latausliittymäksi, niin ainakin aiemmin vaati vierailun toisen operaattorin asiakkaana.Tälläinen yhdistelmä tarkoitus ottaa käyttöön. Koitin ostaa Elisa latausliittymää nykyisenä Elisan liittymäasiakkaana, mutta valitti että ei onnistu tälle numerolle. Joutuu ilmeisesti menemään Elisa Kauppaan juttusille. Telian liittymän SIM tuli tänään ja se otettu käyttöön onnistuneesti.
Tänään tuli kortit ja ne on nyt aktivoitu, mutta mobiilivarmennetta aktivoidessa sanoi ettei juuri saatu sim-kortti ole tarpeeksi uusi varmenteeseen, joten tätä varten piti tilata uudempi kortti ( 2-7pv toimitus). Hölmöläisten hommaa lähetellä vanhan mallisia sim-kortteja joista osa pitää sitten heti uusia.
Itselle se tuli heti näkyviin 'Oma Teliaan' kun oli aktivoinut.Miten kauan teillä muuten meni siihen, että liittymät tulivat Oma Teliassa näkyviin?
No tolla simmillä ei soitella 4g puheluita, kyseessä data liittymä.Tuli perille, vaikken ole Telian asiakas, e-simin sain toimimaan jo ennenkuin sain postissa varsinaista korttia.
Rannekkeessa nyt käytössä, pieni pettymys, ettei ilmeisesti pysty soittamaan 4g-puheluita rannekkeesta millään sovelluksellakaan?
Itse asiassa tässä liittymässä näyttää olevan puhelut hinnoiteltu 0,09€ min. Tossa mun toisessa liittymässä (5g nettiliittymä) on soitot estetty. En ole itsekään löytänyt mitään järkevää tapaa tehdä muuta kuin tavallisia puheluja (Samsung Watch 6)Juu, en osannut ehkä sanoittaa oikein. Eli dataa hyödyntäen ei pysty ilmeisesti minkään sovelluksen kautta soittamaan toiselle.
Taisi kestää vain vuorokauden tuo tarjousNo jo. Vissiin kauppa käynyt odotettua paremmin
![]()

Keskiviikosta perjantaihin oli tilattavissaTaisi kestää vain vuorokauden tuo tarjous![]()
Joo. Määräaikaisuuden päättymispäivä ei kuitenkaan siirry eteenpäin vaikka aktivoisit myöhemmin. Ja euron liittymässä kahden viikon säästö on alle puoli euroa. Mutta säästöhän sekin toki on.Ilmeisesti siis aktivoinnilla liittymä tulee käyttöön lähes heti? Olisi vielä DNA:n halpaa liittymää jäljellä pari viikkoa.
Ymmärsinkö siis oikein että aktivoimalla myöhemmin hinta nousee silti tilaus tms. päivään perustuen eikä aktivointipäivä + 12 kk, mutta kokonaislaskutus jäisi tuolloin hieman alle 12 €/v? Kortti tuli vasta tänään, vaikkei ole edes kirjepostin jakopäivä, käyttökohteen saan kuitenkin myöhemmin, niin mielellään olisi ottanut täyden vuoden edullista käyttöä.Määräaikaisuuden päättymispäivä ei kuitenkaan siirry eteenpäin vaikka aktivoisit myöhemmin. Ja euron liittymässä kahden viikon säästö on alle puoli euroa.
No enpäs tiedäkään enää. Näin lukee Omilla Sivuilla, ei hajuakaan mistä tuo 9.12.2026 tulee:Ymmärsinkö siis oikein että aktivoimalla myöhemmin hinta nousee silti tilaus tms. päivään perustuen eikä aktivointipäivä + 12 kk, mutta kokonaislaskutus jäisi tuolloin hieman alle 12 €/v? Kortti tuli vasta tänään, vaikkei ole edes kirjepostin jakopäivä, käyttökohteen saan kuitenkin myöhemmin, niin mielellään olisi ottanut täyden vuoden edullista käyttöä.
Ja euron liittymässä kahden viikon säästö on alle puoli euroa. Mutta säästöhän sekin toki on.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.