Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osallistuminen päättynyt?![]()
15. luukku piti sulkea, mutta menikin vahingossa 16 kiinni. Nyt taas auki.Uusimman luukun linkissä lukee että arvonta päättynyt (ja eilinen on vielä auki). Onko mennyt väärä luukku kiinni vai itselläni joku häiriö?
Missä yhteydessä?Mulla 16 luukku sanoo nyt vain ”something went wrong”
Kun siis valitsen olenko tilannut youtuben, tiktokin vai molemmat ja painan continue.Missä yhteydessä?
Itse kokeilin juuri äsken ja toimii, joten epäilisin jotain laitekohtaista jumia, eli tyhjentää välimuistin tai kokeilee toista selainta vaikka alkajaisiksi.Kun siis valitsen olenko tilannut youtuben, tiktokin vai molemmat ja painan continue.
![]()
Jaa’a. Mikähän lie hetkellinen jumi ollu kun nyt toimi kaikki oikein.Itse kokeilin juuri äsken ja toimii, joten epäilisin jotain laitekohtaista jumia, eli tyhjentää välimuistin tai kokeilee toista selainta vaikka alkajaisiksi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.