Myydään Tehotyöasemaläppäri, 25eur, Rauma

vux

Tuote: Lenovo W530
Hinta: 25e
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

Mukana 8GB RAM mutta tuossa on neljä muistislottia ja potentiaalisesti saisi 32GB. Muistin tyypin pitää olla PC3 12800.

BIOS ei oo salasanalukittu.

Testasin läppärin Linuxilla joka oli alunperin asennettu eri läppäriin mut siirsin vaan SATA HDD:n tähän ja katoin lspci komennolla mitä komponentteja löytyy ja siellä oli Quadro K2000M näyttis eli parempi kahdesta vaihtoehdosta. Linux näki WLAN piirin myös, se oli joku Intel (voin kattoa uusiksi jos on väliä mikä oli tarkka malli)

Prossu on i7-3740QM quadcore prossu

Toimii varmuudella Windows 7:ssa (en ole itse testannut, en löytänyt tähän hätään DVD asemaa jotta voin asentaa Win7:n, minulla on se DVD:llä ja nyt ei näytä USB asemaa löytyvän tähän hätään ja läppärissä siis ei oo ultrabay asemaa mukana mutta siihen saisi semmoisen) ja läppäri on suunniteltu pelkästään Windows 7 läppäriksi. Ja silloin näyttisajuriksi asennetaan Nvidia Optimus Windows 7, 64, bit, vuodelta 2013.

Oon joskus aiemmin kyllä käyttänyt toista W530 läppäriä ja ne toimii Windows 7:lla sillä Optimus ajurilla.

Läppärissä on (kuulemma) pahoja ongelmia Windows 8.0 / Windows 8.1 ja Windows 10, näytönohjaimen takia, (Intel näyttis toimisi mutta Nvidia ei)

Näyttö ja näppis näyttää ulkoapäin virheettömiltä. 170W laturi mukaan.

Mukaan SATA HDD levy (ei SSD)

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Rauma
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto

w530.jpg

HP ja nouto.

Edit: Perutaan kun ei myyjä vastaillut yv tarpeeksi ripeästi.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
299 141
Jäsenet
81 588
Uusin jäsen
Jerome19

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom