Teenage Mutant Ninja Turtles (1987 1. kausi)

Liittynyt
04.08.2023
Viestejä
8
En löytänyt keskustelua tästä, joten päätin itse tehdä semmoisen. En tiedä, herättääkö tämä keskustelua. Itsellä ei ainakaan paljoa ole sanottavaa. Tai tietenkin se, että tämä oli kyllä yksi mun lapsuuden suosikki sarjoista. Miksi sitten tein ketjun? No YouTubesta löytyy koko ensimmäinen kausi, joten itse ainakin kiinnostuin heti. En ole vielä katsonut yhtään jaksoa, mutta se olisi pikapuolin tarkoitus korjata. Kyllä mä vähän kelailin tota, että selvisi että se on "oikea" (koko kausi). Näin jonku uutisen tästä, joten tämän pitäisi olla ihan pysyvä. Tai ei sitä ikinä tiedä, jos tämä rikkoo jotain (YouTube) sääntöjä. Jolloin tämä varmaan poistetaan sieltä. Mutta nyt se ainakin on siellä, kannattaa äkkiä katsoa pois.

YouTube: The Complete SEASON 1 of TMNT (1987) | 5 FULL EPISODES | Teenage Mutant Ninja Turtles
IMDb: Teenage Mutant Ninja Turtles (1987–1996)
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
En löytänyt keskustelua tästä, joten päätin itse tehdä semmoisen. En tiedä, herättääkö tämä keskustelua. Itsellä ei ainakaan paljoa ole sanottavaa. Tai tietenkin se, että tämä oli kyllä yksi mun lapsuuden suosikki sarjoista. Miksi sitten tein ketjun? No YouTubesta löytyy koko ensimmäinen kausi, joten itse ainakin kiinnostuin heti. En ole vielä katsonut yhtään jaksoa, mutta se olisi pikapuolin tarkoitus korjata. Kyllä mä vähän kelailin tota, että selvisi että se on "oikea" (koko kausi). Näin jonku uutisen tästä, joten tämän pitäisi olla ihan pysyvä. Tai ei sitä ikinä tiedä, jos tämä rikkoo jotain (YouTube) sääntöjä. Jolloin tämä varmaan poistetaan sieltä. Mutta nyt se ainakin on siellä, kannattaa äkkiä katsoa pois.

YouTube: The Complete SEASON 1 of TMNT (1987) | 5 FULL EPISODES | Teenage Mutant Ninja Turtles
IMDb: Teenage Mutant Ninja Turtles (1987–1996)
Ai että, tuota tuli pikkupoikana katsottua. Pitääpä tsekkailla nostalgiahuuruissa - kiitos linkistä! :happy:
 
Liittynyt
04.08.2023
Viestejä
8
Ai että, tuota tuli pikkupoikana katsottua. Pitääpä tsekkailla nostalgiahuuruissa - kiitos linkistä! :happy:
Ei mitään. Nyt olen pari jaksoa katsonut, on kyllä todella laadukas sarja. Nykyajan piirretyt (paljoa en ole niitä kyllä katsellut) on ihan ala-arvoisia. Toivottavasti tästä tulee nettiin lisää kausia.

Tämä voisi olla samalla sen uusimman elokuvan keskustelu:

IMDb: Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (2023)
YouTube: Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem | Official Trailer (2023 Movie)

Aika huonolta näyttää, ainakin minun makuun. En mene katsomaan tota elokuvateatteriin, mutta toki kiinnostaa nähdä tuo. Mutta maksamaan en ala, joko lainaan kaverilta tai odotan että se tulee televisiosta. Niin suuri fani en ole.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 909
@xlabax Tuo 2023 versio ei vaikuta ihan sellaiselta, jota itsekkään kävisin katsomassa. Kun kuitenkin tottunut tuota alkuperäistä näkemään.
Itse enemmän odotan prätkähiirien uutta kautta, pitäisi olla enemmän vanhan sarjan (-90 luvulla) kuin nuo 2006 versiot.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14
Omasta mielestä uusin leffa oli paras sitten vuoden 1990. Onneksi poika halusi mennä katsomaan kun olisi muuten tullut skipattua. Vaikka tuo tarina (leffan sekä hahmojen synty) on täysin irrallinen muista niin oli todella viihdyttävä pätkä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 886
Viestejä
4 212 449
Jäsenet
70 972
Uusin jäsen
JackV

Hinta.fi

Ylös Bottom