Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaalea sen sijaan on ihan mukavan näköinen pienellä ruudulla.Mielestäni tumma teema on mobiililaitteella hiukan sekava.
Oon tottunut painamaan tosta Techbbs logosta kun haluan foorumin etusivulle mutta nyt se heittää tonne uutisiin .
Tuo oli mielestäni jokin lisäosa aiemmassa versiossa. Ja eiköhän joku uusi versio tästä saada tännekin, säätämistä vielä riittää.Mihin speksit hävisi?
Olisko päivityksessä resetoinu infon mikä on luettu.Seuratuissa keskusteluissa näkyy väkisin kaikki, eika vain ne joissa lukemattomia viestejä? Tai sitten en osaa valita.
Sivun vasen alakulmaOlisi hyvä jos teeman voisi valita. Tässä tummassa tekstit jää hetkeksi silmiin varjoina. Muuten näyttää paljon paremmalta.
Uskon että tulossa, ja ne oli oikealla? Ne on lisäosa joka vissiin versioitiinki pariin kertaan ennenku toimi kunnolla.Saisiko tuohon vasemmalle sivulle takaisin palkit, jossa oli esimerkiksi viimeisimmät viestit ja uutisia lyhyesti?
Samoin pelkkä hiiren vienti "kilikellon" päälle ei enää avaa tykkäyslistaa kuten aiemmin.Ilmoituksista (ainakin tykkäysilmoitus) ei voi enää klikkaamalla mennä ko viestiin. Tarkoituksellista vai korjattavissa?
Raportoi- ja Muokkaa-nappien värin voisi myös muuttaa tummempisävyiseksi tummassa teemassa.Tummassa teemassa viestin värin voisi muuttaa valkoiseksi, kuten ennenkin. Nyt silmä ei hahmota heti missä itse viesti on vaan noihin nappuloihin alapuolella
Edit:
Tähän tyyliin:
Jos saa tykkäyksen viestistä, niin ilmoituksessa ei ole linkkiä kyseiseen viestiin.Tässä ketjussa yleinen keskustelu Xenforo 2.1 -päivitykseen liittyen, uudistukset, muutokset, toiminnallisuudet.
Tummassa teemassa viestin värin voisi muuttaa valkoiseksi, kuten ennenkin. Nyt silmä ei hahmota heti missä itse viesti on vaan noihin nappuloihin alapuolella
Edit:
Tähän tyyliin:
Varmaan jotain tälläista? Samoin tekstieditoriin.Raportoi- ja Muokkaa-nappien värin voisi myös muuttaa tummempisävyiseksi tummassa teemassa.
Kun menee tietylle alueelle esim. Prosessorit, niin saa merkittyä vain sen alueen luetuksi. Näin ainakin itse tuota hetki sitten testailin.Merkitse alueet luetuksi -namiskassa on vaihtoehtona ainoastaan merkitä kaikki alueet luetuksi.
Noinhan sen kuuluu ollakin jos tuosta ylhäältä merkitset luetuksi. Osioissa voi merkitä myös luetuksi ja siellä on erillinen nappi tuohon.Merkitse alueet luetuksi -namiskassa on vaihtoehtona ainoastaan merkitä kaikki alueet luetuksi.