TechBBS moderaattorivaalit 2017 - ÄÄNESTYS KÄYNNISSÄ 27.3. - 3.4.2017

Äänestä moderaattorikokelasta

  • el coyote

    Ääniä: 18 2,1%
  • iina

    Ääniä: 541 62,5%
  • Miguel

    Ääniä: 21 2,4%
  • vilppu

    Ääniä: 4 0,5%
  • MikkiK

    Ääniä: 9 1,0%
  • noppa

    Ääniä: 46 5,3%
  • Razarnet

    Ääniä: 6 0,7%
  • Japi_

    Ääniä: 9 1,0%
  • Resetor

    Ääniä: 89 10,3%
  • zzzz

    Ääniä: 11 1,3%
  • PietroMennea

    Ääniä: 79 9,1%
  • Mika

    Ääniä: 32 3,7%

  • Ääniä yhteensä
    865
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
168
Eikö olisi järkevämpää, että nykyinen ylläpito valitsee hakemuksista ne osuvimmat mitkä sopii? Ei tällä äänestyksellä saa oikein mitään aikaa kun foorumi on tuore ja nickit tuntemattomia.
Kait täällä sitten @Sampsa haluaa demokratiaa ylläpitää. :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
168
Näin ne kuntavaalitkin pitäs hoitaa, esittelyt vittuun ja jatkoon kaikki joilla on tissit.

:smoke:
Onhan tässä pitkin ketjua muutama jotain kirjoitellut. Itse nyt voisin lisätä sen, että olen tuossa muutama vuosi takaperin "moderoinut" erään tiimin kanssa Call of Duty 4 palvelimilla. Niin pelissä kuin foorumilla. Kyseinen tiimi oli kansainvälinen ja ei ole ollut vuosiin toiminnassa enää(perustaja/omistaja sairastui).
Minusta siinä mielessä tykättiin, etten turhasta jaellut +kb komentoja ja keskustelu sekä pelit pysyivät asiallisina. Asiattomat häiriköt poistettiin kyllä. :tup:
 

Uke

Team Nokia
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 004
Onhan tässä pitkin ketjua muutama jotain kirjoitellut. Itse nyt voisin lisätä sen, että olen tuossa muutama vuosi takaperin "moderoinut" erään tiimin kanssa Call of Duty 4 palvelimilla. Niin pelissä kuin foorumilla. Kyseinen tiimi oli kansainvälinen ja ei ole ollut vuosiin toiminnassa enää(perustaja/omistaja sairastui).
Minusta siinä mielessä tykättiin, etten turhasta jaellut +kb komentoja ja keskustelu sekä pelit pysyivät asiallisina. Asiattomat häiriköt poistettiin kyllä. :tup:
Eihän vain ollut Alien modi servu?:think:

Itse sellaisessa olin mukana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
168
Eihän vain ollut Alien modi servu?:think:

Itse sellaisessa olin mukana.
Itse palvelimien nimiä en enää muista(oli useita, myös modeja ja eri päivitysversioilla). revenge at war oli tiimin nimi muistaakseni.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
691
Kiitos vaan kommentista. Voihan se olla että olisi modena jotain annettavaa (siis muutakin kuin angstista raippaa), mutta taidan silti tässä vaiheessa oman ja muiden mielenterveyden vuoksi tyytyä rooliin foorumin aktiivisena rivikäyttäjänä. Katsellaan tilannetta uudestaan sitten jos erityisesti kysellään.
Pitääkö sampan kysellä vai riittääkö peruskäyttäjät? :)
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Lähinnä siten etten bännäile ketään koska olen huumorintajuton feministipieru.
tervehdys vaan kaikille! viimeistään tuolla kommentilla oma ääneni menee myös iinalle, koska itseäni en äänestä ihan jo periaatteesta vaikka ehdolla olenkin.


PS. itse olen tosiaan vasemmistoLIBERAALI, eli aivan nelikentän alalaidassa kuten tuo iinankin poliittinen kompassi (linkki) näyttää, mutta vasemmalla puolen.

"vasemmistolaisuudesta" huolimatta en kuitenkaan liputa esim feminismin tai pakkoruotsin puolesta, saati tägäile #tilaariittäärahatriittää & #rajataukikaikillejotkaosaasanoaasyl (kannatan järkevää ja kestävää maahanmuuttopolitiikkaa, jota EU:n/Suomen nykytoiminta ei mielestäni ole, kantani on oikeastaan tismalleen sama kuin Oxfordin yliopiston professori Collierilla: www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002829831.html). ennen kaikkea koenkin olevani pragmaatikko ja joskus (jopa inho)realisti.

tosin, mikään itseisarvo "rikastus"-aiheesta diskuteeraaminen ei mulle sinänsä ole, enkä ole täällä techissäkään juuri rikastus-thriidiin takertunut, mutta ajattelin nyt tässä äänestyslirpakkeessa tuoda esiin omaa mielipidettäni avoimmuuden hengessä. aiheesta on kuitenkin ollut puhetta.

arvojani voisin valottaa vielä niin, että tuon feminismin sijaan aito tasa-arvoisuus, yleinen oikeudenmukaisuus, inhimillisyys ja eettisyys ovat vahvoja vaikuttajia arkiajattelussani.

niinjoo, ja muropaketin foorumilta jotkut saattavat mut muistaa, murotunnukseni on rekisteröity alkujaan 10/1999, viesticountti siellä huitelee näköjään +1400 kieppeillä, täälä techissä onkin hieman kiinniottamista.. :p

edit: juu ja toki tiedostan että techi on "oikealle kallellaan", mutta koska en muutenkaan harrastele miellyttämistä niin ei maksa vaivaa esittää muuta kuin olen

edit2 eli muuta meigästä: mm. ex-toiminimiyrittäjä, fil.yo. (viestintätieteet), BBS-puoli (+IRC) on tuttua huttua jo ysärin alusta..

edit3: tarkennuksia, typokorjauksia & tyylittelyä :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
168
Luulisi ylläpidolla olevan aikaa käydä läpi ehdokkaiden viestihistoriaa ja aktiivisuutta, ja tehdä valinta itse. Nyt nämä tuntuu olevan enemmänkin missikisat kuin moderaattorivaalit :rofl:
Kukapa ei missikisoista tykkää :o
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
431
Modeksi ehdottomasti henkilö joka osallistuu itsekin keskusteluihin eikä aktivoidu vasta kun on paikka päästä tärkeilemään modena (lue tämmöinen "vaali").

Eli ääneni menee @Resetor :lle, koska hänet olen nähnyt ainoana noista ehdokkaista keskustelevan täällä (okei, @zZzz myös). Toisaalta taitaa olla turha äänestää kun täällä ehdolla on kaunis nainen, mutta kaksi viestiä äänestyksen alkaessa ei oikein edusta tämän foorumin arvoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
45
Modeksi ehdottomasti henkilö joka osallistuu itsekin keskusteluihin eikä aktivoidu vasta kun on paikka päästä tärkeilemään modena (lue tämmöinen "vaali").

Eli ääneni menee @Resetor :lle, koska hänet olen nähnyt ainoana noista ehdokkaista keskustelevan täällä (okei, @zZzz myös). Toisaalta taitaa olla turha äänestää kun täällä ehdolla on kaunis nainen, mutta kaksi viestiä äänestyksen alkaessa ei oikein edusta tämän foorumin arvoja.
Enemmän kirjoitellut räbän puolelle. Tätä ei toki YK arvosta :( :smoke:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 093
Räbä räbässä ei nyt oikein toimi, kun tämäkin ketju on ehdokkaista ja keskustelusta lähtien sitä itseään.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
873
"Tervetuloa uudelle suomalaiselle tietotekniikkafoorumille".


Kyllä uusilla modeilla pitäisi olla tekniikan tuntemusta.

@iina Onko sinulle tekniikka ja tietokoneiden kasaus miten tuttua juttua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
45
"Tervetuloa uudelle suomalaiselle tietotekniikkafoorumille".


Kyllä uusilla modeilla pitäisi olla tekniikan tuntemusta.

@iina Onko sinulle tekniikka ja tietokoneiden kasaus miten tuttua juttua?
Noh, yhden koneen olen kasannut itelleni pelikoneeksi, en tosin pelaa (enää) juurikaan ja nyt se on lähinnä porukoiden käytössä ja itse enää kevyesti datailen läppäriltä. Irkkaamisen kautta tullut jonkun verran muuten säädettyä, kun halunnut oppia uusia juttuja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 757
Saman oon itsekin huomannut, että pöytäkone jää pölyttymään ja datailen läppärillä. En tiedä sitten miten muilla foorumilaisilla, mutta näin itsellä. PC on sitten pelaamista varten (itsellä), mutta täytyisi keksiä ensin joku peli. Mieluummin joku autopeli, kun muut ei juuri kiinnosta.
iina 66%
PietroMennea
Resetor
noppa
Mika
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 165
Ääni meni PietroMennealle. Vaihtoehdoista vain kaksi kävi esittäytymässä ja ykkösvaihtoehto tulee joka tapauksessa valituksi, joten näin nyt. Onnea tuleville moderaattoreille! Olkaa tiukkoja, mutta reiluja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 637
"Tervetuloa uudelle suomalaiselle tietotekniikkafoorumille".


Kyllä uusilla modeilla pitäisi olla tekniikan tuntemusta.

@iina Onko sinulle tekniikka ja tietokoneiden kasaus miten tuttua juttua?
Noh, yhden koneen olen kasannut itelleni pelikoneeksi, en tosin pelaa (enää) juurikaan ja nyt se on lähinnä porukoiden käytössä ja itse enää kevyesti datailen läppäriltä. Irkkaamisen kautta tullut jonkun verran muuten säädettyä, kun halunnut oppia uusia juttuja.
Täytyy nyt tässä kysyä se tuhannen taalan arvoinen kysymys käyttäjältä @iina : Intel vai AMD? :think:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
560
saiko osallistua vaan arvontaan? noh annan äänen sille joka lupaa foorumin kesäaikakikkailut ja estää laittoman foorumilletulon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Ääni meni PietroMennealle. Vaihtoehdoista vain kaksi kävi esittäytymässä ja ykkösvaihtoehto tulee joka tapauksessa valituksi, joten näin nyt. Onnea tuleville moderaattoreille! Olkaa tiukkoja, mutta reiluja.
Kiitos. Riippumatta siitä kuka tulee valituksi, toivon myös että tulevat modet ovat reiluja ja tarvittaessa myös tiukkoja.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 093
Jep. Smoket ja muut mielellään pois?
No ei nyt ihan niinkään, paitsi jos viestissä on pelkkä smoke-hymiö jne. Ylipäätään nämä räbästä tutut hassunhauskat kuvapostaukset ja muut offtopic-onelinerit voisi jättää sinne. Paitsi tietenkin sitten, jos Sampsan mielestä räbä edustaa foorumin yleistä tyyliä, jota en ainakaan ihan suorilta käsin usko.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 757
No ei nyt ihan niinkään, paitsi jos viestissä on pelkkä smoke-hymiö jne. Ylipäätään nämä räbästä tutut hassunhauskat kuvapostaukset ja muut offtopic-onelinerit voisi jättää sinne. Paitsi tietenkin sitten, jos Sampsan mielestä räbä edustaa foorumin yleistä tyyliä, jota en ainakaan ihan suorilta käsin usko.
Joo noin. Itse vaan jättäisin myös smoke hymiot sinne rävään. :)
 

Albert Speer

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
80
Eikö olisi järkevämpää, että nykyinen ylläpito valitsee hakemuksista ne osuvimmat mitkä sopii? Ei tällä äänestyksellä saa oikein mitään aikaa kun foorumi on tuore ja nickit tuntemattomia.
Harmittaako kun et päässyt edes äänestyskierrokselle?
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 139
Heitetään nyt omakin jälkiehdokkuus tänne susien syötäväksi ... @Sampsa voi kysellä halutessaan Satai Vesalta suosituksia :confused2:

( viestiin ei sisälly vitsiä )
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 960
Viestejä
4 294 690
Jäsenet
71 755
Uusin jäsen
Topsuuu

Hinta.fi

Ylös Bottom