Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkeimmät ero tuo viestien header eri värillä
Tätäpä tulin itsekin postaamaan.Lähes kaikki tummanharmaat elementit voisi kyllä vaihtaa vaaleampiin tai valkoisiin, tälläisenään niiden kontrasti taustaan on melkoisen huono. Ainakin yläpalkki kaipaisi kipeästi tätä korjausta.
Läppärin tilarajoittesella ruudulla vanha näyttää kyllä selkeästi paremmalta. Päivityksestä tosin on aikaa reilu tunti, joten kai se oli olettettavissakin, ettei kaikki natsaa heti alussa. Profiilikuvat näyttävät paremmilta kulmikkaina, btw.Vertailun vuoksi wanha ja uusi. Niistä voi ehkä nähdä mitä kannattaa muuttaa jotta luettavuus palautuu wanhalle ja hyvälle normi tasolle?
WANHA:
UUSI:
Mistä nykyään löytää kauppa-alueelta saadut palautteet?
Läppärin tilarajoittesella ruudulla vanha näyttää kyllä selkeästi paremmalta. Päivityksestä tosin on aikaa reilu tunti, joten kai se oli olettettavissakin, ettei kaikki natsaa heti alussa. Profiilikuvat näyttävät paremmilta kulmikkaina, btw.
Kun ehdit, lisäätkö tämän tiedon TechBBS päivittyi Xenforo 2.1 -versioon - Usein kysyttyä (FAQ) ?Tulossa.
a) paluuta vanhaan ei ole
b) uutta säädetään vielä runsaasti kohti hamaa tulevaisuutta
Tämä olisi hyvä, että olisi saman aiheen alaosioita vähän siihen tyyliin vaikkapa esmes. io-tech livet, jossa (xx/20xx), kun ei välttämättä halua 500 sivun joukosta etsiä tiettyä ajankohtaa etsiskellä. Yritin tätä selittää aikaisemmin mutta turhaan, kun kokivat sen turhaksi.Saisiko alaosioita laajennettua pysyvästi? Lähinnä myyntialue kiinnostaisi.
Boldaukset on juurikin hyvä juttu että eroittaa lukemattoman osion ja luetun osion toisistaan. Vaikka sen näkee myös logostaBoldaukset tarpeettomia kun tuossa on logokin:
Ja vaikka asetuksista päällä "piilota nauhat" niin tuossa ne silti on.Osa team-nauhoista tosiaan ei näy kuin pelkkänä tekstinä.
Ei ainakaan itselläni ole moista.Nuo ilmoitukset "1 minuuttia sitten" tai "hetki sitten" on jännästi pinkillä värillä mutta sitten kun suurennan tekstiä, niin ne ovatkin luonnollisella valkoisella värillä? Näkyykö muilla pinkki efekti kuin minun näytöstäni?
On ja aika pahuksesti onkinOnko tässä uudessa leiskassa enemmän hukkatilaa kun vanhassa vai kuvittelenko?
On ja aika pahuksesti onkin
Ei näy minulla pinkkinä. Normi valkoisena.Näkyykö muilla pinkki efekti kuin minun näytöstäni?
Voi. Alhaalla on tumma teema nappi. Klikkaa sitä ja valitse vaalea tilalleSais olla vaalea voiko tätä vaihtaa jostaki?
Et kuvittele ja tuosta on useampikin jo kommentoinut. Vähän on tosiaan marginia ja paddingia liikaa siellä täällä ja kuvakkeet jumbomallia, mutta eiköhän se siitä vähitellen tiivisty.Onko tässä uudessa leiskassa enemmän hukkatilaa kun vanhassa vai kuvittelenko?
Tuolta löytyy ohjeet:Sais olla vaalea voiko tätä vaihtaa jostaki?
Se tumma teema itse asiassa äänestettiin melkoisella ylivoimalla oletukseksiMikähän tän tumman teeman idea on? Jonkun kolmelta aamuyöllä kolaa ryystävän nörtin visio silmiä säästävästä kokemuksesta? Eiköhän tollaset ideat vois heittää suoraan roskiin ja pistää jonkun tavallisen tilalle? Uskon ettei jää vakioksi, ja toivottavasti ei joka ikinen kerta joudu erikseen käydä vaihtamassa sitä normaaliksi jostain.
Lukemattomat ja luetut värit on vielä ainakin väärinpäin. Toivottavasti muuttuvatNoh, tuntuu että joka sivulatauksella jotain on fiksailtu, joten ainakin palautetta kuunnellaan.
Se tumma teema itse asiassa äänestettiin melkoisella ylivoimalla oletukseksi
Oletusteemasta järjestettiin äänestys ja selvä enemmistö oli tumman teeman kannalla, minä mukaan lukien. Se rasittaa silmiä vähemmän, eikä näyttö valaise sen kanssa illalla koko huoneistoa jne. Teemaa voit vaihtaa alalaidasta, eli tuo on vain se oletus.Mikähän tän tumman teeman idea on? Jonkun kolmelta aamuyöllä kolaa ryystävän nörtin visio silmiä säästävästä kokemuksesta? Eiköhän tollaset ideat vois heittää suoraan roskiin ja pistää jonkun tavallisen tilalle? Uskon ettei jää vakioksi, ja toivottavasti ei joka ikinen kerta joudu erikseen käydä vaihtamassa sitä normaaliksi jostain.
Mjaa, uskoisin että valtaosa ei halua että silmät sulaa päästä hämärällä foorumia lukiessa. Esimerkiksi Techpowerupin lukeminen öisin perseestä kun ei ole tummaa teemaa.
Itse tykkään yleensä tummista teemoista ja täälläkin aina käyttänyt sitä. Nyt päivityksen jälkeen täytyy sanoa että vaalea on parempi atm. Toivottavasti tumma teema korjaillaan kuntoon. Siihen asti voisi vaikka olla vaalea oletus.Vaalea teema on ihan ok (turhaa marginaalia reunoilla mobiilissa). Tumma ei näyttänyt hyvältä.