TechBBS Folding@Home -tiimi (SARS-CoV-2 laskenta)

Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 863
Valjastin toisen koneen myös huvikseni ja katsoa saako työtehtäviä ollenkaan. Riittääkö että syöttää käyttäjänimen, tiimin ja salasanat niin samaan tiliin kerää pojoja? Näkeekö mistään kone kohtasta tulosta montako wu on tehnyt ja pisteitä? Vähän hukassa vielä mutta kyllä hyvä tulee.
Noin se toimii. Töitäkin on ollut nyt hyvin, taitaa mulla olla nyt kolmas tai neljäs paketti hereilläoloaikana jo menossa. En kyllä ole ainakaan itse löytänyt konekohtaista dataa vaikka monia tilastoja muuten onkin.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 863
F@H:n Project 14576 eli koronaprojekti on pelkkiä CPU-paketteja päätellen Web Controliin nyt tulleesta infosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 550
Onko muitakin, joilla tuo Web-UI ei välillä näytä mitään järkevää? Ilmeisesti yhä kapasiteetin kanssa ongelmia?
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 863
Onko muitakin, joilla tuo Web-UI ei välillä näytä mitään järkevää? Ilmeisesti yhä kapasiteetin kanssa ongelmia?
Kyllä tuo melkeinpä koko ajan on näyttänyt samaa kuin sovellus. Pari minuuttia taisi äsken olla jumissa kun edellinen duuni valmistui ja uusi latautui. Joku päivä sitten oli kokonaispistemäärä pois näkyvistä, mutta sekin palautui sitten omine aikoineen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Onko muitakin, joilla tuo Web-UI ei välillä näytä mitään järkevää? Ilmeisesti yhä kapasiteetin kanssa ongelmia?
Edge selaimmella sain näkymään hyvin. Jostain syystä tuo toinen kone ei aukaise koko sovellusta enään jotain tapahtui tuossa välissä. Olisin vaihtanut paremman näytönohjaimen sinne mutta ei mahtunut koteloon, olisi alkanut pisteitä satelemaan. CPU Work tuntuu vievän tuhottomasti aikaa varmasti joku tehokkaampi prossu olisi tähän se juttu. Näytönohjain idlaa katsotaan saako paketteja vielä tämän päivän aikana.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 863
^ Toistan vielä että ei ole paketteja näytönohjaimelle ainakaan tässä koronaprojektissa.
Project 14576
CORONAVIRUS PROJECT
Coronavirus SARS-CoV-2 (COVID-19 causing virus) protease - potential drug target
These are high-priority **CPU** projects to simulate the main protease of the COVID-19.

Paitsi jos on joku toinenkin koronaprojekti jossa sitten niitä GPU-paketteja.
Kyllä jokainen nykyaikana normikäyttöön kelpaava kone on oikeasti tehokas tämän urakan kannalta ja omaa melkoisen laskentatehon, vaikka ei mikään huippumalli olisikaan noin yleensä. Ja varmasti hyödyttää varsinaista tarkoitusta eli tutkimustyötä. Osa laskettavista hommista on isoja, mulla nyt menossa sellainen jonka "laskettu aika" 7 tunnin päästä. Välillä oli jotain helpompia hommia ja parissa tunnissa tuli valmista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
^ Toistan vielä että ei ole paketteja näytönohjaimelle ainakaan tässä koronaprojektissa.
Project 14576
CORONAVIRUS PROJECT
Coronavirus SARS-CoV-2 (COVID-19 causing virus) protease - potential drug target
These are high-priority **CPU** projects to simulate the main protease of the COVID-19.

Paitsi jos on joku toinenkin koronaprojekti jossa sitten niitä GPU-paketteja.
Kyllä jokainen nykyaikana normikäyttöön kelpaava kone on oikeasti tehokas tämän urakan kannalta ja omaa melkoisen laskentatehon, vaikka ei mikään huippumalli olisikaan noin yleensä. Ja varmasti hyödyttää varsinaista tarkoitusta eli tutkimustyötä. Osa laskettavista hommista on isoja, mulla nyt menossa sellainen jonka "laskettu aika" 7 tunnin päästä. Välillä oli jotain helpompia hommia ja parissa tunnissa tuli valmista.


6. How do I know that I'm working on COVID-19 related projects ?
If you're running a project that's listed here, you're fighting COVID-19 :
CPU : 13862 - 13863 - 14328 - 14329 - 14337 - 14528 to 14531 - 14572 - 14574 - 14576 - 14600 to 14602
GPU : 11741 to 11781
Mulla esim. jauhaa GPU projektia 11743.

Ja vaikuttaisi mulla olevan linuxpuolella jotain hämärää. CPU-työt valmistuivat, mutta GPU:lla viimeistään 40% tienoilla feilasi. Nyt taas Windowsilla ja näyttäisi kaikki menevän loppuun.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 824
Mulle on viime viikolla muutama Corona prossulle ja näyttis on vaan coronaa jauhanut..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
I'm contributing to Project 16408

SARS-CoV-2 (COVID-19 causing virus) Non-structural protein 15 (NSP15)


These are high-priority **CPU** projects to simulate the NSP15 of COVID-19.
Tuommoinen CPU puolella. Viimein alko kakkoskone suostumaan aukaisemaan tuon F@H sovelluksen, katsotaan saako mitään valmiiksi.

EDIT: i5-750/GTX560Ti kaatuilee kun koittaa foldaa, ei jaksa alkaa tutkimaan etäyhteydellä ollut käytössä. Aikaisemmin toiminut pelikoneena 10v sitten mutta jotain häikkää vuosien saatossa tullut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 863
Onhan noita sitten aika monta projektia, mikä on tietysti hyvä. Harmi kun ei löydy mun näyttikselle tukea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 334
Mulla tuntuu tulevan varsin harvoin COVID-19 -paketteja F@H:n puolella, vastaavasti Rosettan puolella kolmelle koneelle ei ole oikeastaan mitään muuta työtä tullutkaan.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
34
Onko muitakin, joilla tuo Web-UI ei välillä näytä mitään järkevää? Ilmeisesti yhä kapasiteetin kanssa ongelmia?
Mulla vaatii chromella lähes joka kerta "Emtpy Cache and Hard Reload" jotta web control näyttää jotain järkevää.
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
44
Tuosta WorldCommunity Gridistä voisi Tiimin johtaja käydä ton Africa Rainfall projectin ottaa pois. Mielummin tappelee syöpää ja lasten syöpää vastaan, kun mallintaa myrskyjen syntymistä Afrikassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12
Tuosta WorldCommunity Gridistä voisi Tiimin johtaja käydä ton Africa Rainfall projectin ottaa pois. Mielummin tappelee syöpää ja lasten syöpää vastaan, kun mallintaa myrskyjen syntymistä Afrikassa.
Tuolta omista projekteistahan saa poistettua. Itse antanut olla kaikkien ja liittynyt automaattisesti sitä mukaan, kun uusia alkaa. Aika harvakseltaan tuntuu noita sade töitä tippuvan muutenkaan laskettavaksi, suurin osa Mapping Cancer Makerseja.

 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 863
Tiimi on nyt jo 300 paremmalla puolella. Vajaassa 2 viikossa tällä tahdilla painellaan Team Norwaysta ohi ja rakas lähikilpakumppani Rapellys & Testaus jo häämöttää kaukana horisontissa, mutta sen saavuttamiseen menee vielä kauan, kun sen verran kova kisatahti heillä on pienestä jäsenmäärästä huolimatta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 690
Tiimi on nyt jo 300 paremmalla puolella. Vajaassa 2 viikossa tällä tahdilla painellaan Team Norwaysta ohi ja rakas lähikilpakumppani Rapellys & Testaus jo häämöttää kaukana horisontissa, mutta sen saavuttamiseen menee vielä kauan, kun sen verran kova kisatahti heillä on pienestä jäsenmäärästä huolimatta.
Jep itsekin juuri aloitin, mutta tässä noussu jo rankissa parissa päivässä 240 sijaa (techbbs sisäinen rankki) Nopeasti tuota pistettä kertyy kyllä. Top 100 pääsy vaatii kyllä sitten vähän enemmän ponnisteluja.
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
44
Tuolta omista projekteistahan saa poistettua. Itse antanut olla kaikkien ja liittynyt automaattisesti sitä mukaan, kun uusia alkaa. Aika harvakseltaan tuntuu noita sade töitä tippuvan muutenkaan laskettavaksi, suurin osa Mapping Cancer Makerseja.


Itseasiassa olen poistanut itseltä, mutta kun siellä tiimin valikossa se on, niin se pakottaa sen tiimin jäsenille.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Laitoin itsekkin näytönohjaimen jauhamaan tuota ja tänne tiimiin tietysti :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 334
Rosettalla taitaa olla paketit vähissä? Ainakaan itselle ei ole viimeiseen vuorokauteen tullut kolmelle koneelle yhtään Rosetta-WU:ta. WCG on itsellä huomattavasti pienemmällä prioritetilla ja kaikki 3 boinc-clienttiä on täynnä WCG-WU:ta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
444
Rosettalla taitaa olla paketit vähissä? Ainakaan itselle ei ole viimeiseen vuorokauteen tullut kolmelle koneelle yhtään Rosetta-WU:ta. WCG on itsellä huomattavasti pienemmällä prioritetilla ja kaikki 3 boinc-clienttiä on täynnä WCG-WU:ta.
Mulla ainakin on Rosettaa vaikka kuinka jonossa. Jostain syystä meni laskussa olleet paketit pauselle ja tulee jatkuvasti uutta tiukemman deadlinen pakettia edelle. Näiden uusien pakettin laskeminenkin kestää melkein vuorokauden per paketti.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 863
Rosettalla taitaa olla paketit vähissä? Ainakaan itselle ei ole viimeiseen vuorokauteen tullut kolmelle koneelle yhtään Rosetta-WU:ta. WCG on itsellä huomattavasti pienemmällä prioritetilla ja kaikki 3 boinc-clienttiä on täynnä WCG-WU:ta.
Ei ole Rosettasta tullut mullekkaan mitään uutta. FAH:n puolella on työtä riittänyt, koronaa aika paljon mutta sitten välillä muutakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
856
No niin, tulipa asennettua ekaa kertaa Folding@Home ja tietenkin tiimissä mukana. Asustor NAS jauhaa sen mitä Celeron jaksaa. :hmm:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 824
Jätin prossun pois, ku pisteet on mitättömiä ja ei tuu niin usein. Mulla on vaan duunin jälkeen ja satunnaisesti öisin jauhamassa F@H. Kyllä toi advanced tilassa jauhaa kokoajan toi näyttis. Laitoin toissa päivänä nuo asetukset. Sen huomasin et on pidempiä ajoja advanced tilassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Rankki 294 noussut kyllä hyvin parin päivän sisällä. Oma rankki taas tullu parissa päivässä sinne 120 tienoille, tavoite oli päästä top100. Olisi vain enemmän konetehoja ja gpu jauhaisi kokoajan niin tulisi hyvin pisteitä. CPU vähäset pojot vähän harmittaa mutta pakko se on jauhaa vain.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 824
Vivaldissa muuten loppui toi vilkkuminen, ku otin ton cpu:n pois käytöstä.

EDIT: Se Web control siis.. Ei tarvii enään tyhjentää joka kerta historia
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 949
Täällä kun oli aiemmin ketjussa puhetta, että miten saa rajoitettua CPU virrankäyttöä tätä ajaessa. Helpoin tapa on laittaa Windowsin virranhallinnasta virransäästö moodi päälle, ja sieltä sitten pudottaa CPU maksimikäytön esim 95%:iin. Ei boostaile maksimeita jos yöllä ajaa (tai muuten vaan haluaa rajoittaa virrankäyttöä), eikä tarvitse BIOS/Ryzen Master säätöjä tehdä (ja toimii myös Intel vehkeillä, jos Windows käytössä).
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 046
Onko tämä corona laskenta jotenkin CPU painotteista? Vai onko tuo nyt jotain misinformaatiota, että ne corona paketit ei olisi GPU paketteja?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 321
Ei. Mulla on tullut suurinosa vaan gpu:lle. Sen takia jätin cpu:n pois käytöstä.
Mulla ainakin tulee välillä niin että se saattaa ruksutella päivän pelkkää CPU:ta, sitten välillä päivän GPU:ta ja välillä saattaa olla molemmat pyörimässä samaan aikaan. Ihan tuurissa näyttäis olevan että miten noita paketteja saa.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Minäkin poistin tosiaan tuon cpu:n käytöstä kokonaan. Hyöty verrattuna 1080Gtx on mitätön vaikka se jauhaa 100% teholla. Suotta vaan koppa lämpenee.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
242
Jätin prossun pois, ku pisteet on mitättömiä ja ei tuu niin usein. Mulla on vaan duunin jälkeen ja satunnaisesti öisin jauhamassa F@H. Kyllä toi advanced tilassa jauhaa kokoajan toi näyttis. Laitoin toissa päivänä nuo asetukset. Sen huomasin et on pidempiä ajoja advanced tilassa.
Mitä merkitystä noilla pisteillä on jos tässä on mukana siksi, että on tarkoitus auttaa (Kuten toivottavasti kaikki ovat)?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 334
Mulla ei ainakaan ole pisteillä juurikaan väliä koska omat koneet eivät ole mitään maailman tehokkaimpia eli ei ole mitään mahdollisuuksia nousta minkään pistelistan kärkeen. Kunhan nyt antaa vähän koneaikaa yhteiseen hyvään.

Nyt itseasiassa harmittaa että tuli heitettyä joku aika sitten vanhoja koneita pois, nyt ne olisi voinut laittaa vaikka partsille jauhamaan paketteja. Kyllä nyt joku P4 olisi vielä jotain jaksanut laskea, samoin joku Athlonin raato.

Saisikohan BOINCin asennettua Via Eden -minikoneisiin? Niitä kiirisi muutamia ylimääräisiä nurkissa...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
242
Tottakai, mut haluisin enemmän kohdistaa koronaan. Näyttis on jauhanut kokoajan eilisestä pelkkää koronaa..
Onko jotain lähdettä antaa, että näyttikselle tulisi enemmän koronaa, kuin CPU:lle?

Minulla CPU:lla ja sanoo näin "I'm contributing to Project 14371 CORONAVIRUS PROJECT"
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Mitä merkitystä noilla pisteillä on jos tässä on mukana siksi, että on tarkoitus auttaa (Kuten toivottavasti kaikki ovat)?
Sitä minäkin ihmettelen. Asiat tärkeysjärjestykseen yhteisen hyvän vuoksi, ja pisteet on sitten lähinnä muuten mukavaa leikkimielisyyttä asiaan tuova. Joku ne CPU-työtkin joutuu tekemään, minulla CPU jauhanut 200 000 pistettä per päivä tahtia.

Muutenkin jos maksimipisteitä tavottelis, niin louhis jotain ihan muuta kuin Koronaa koska Koronan tiimoilta on alituinen työpula ja koneet käy tyhjäkäyntiä välillä pitkäänkin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 824
Sitä minäkin ihmettelen. Asiat tärkeysjärjestykseen yhteisen hyvän vuoksi, ja pisteet on sitten lähinnä muuten mukavaa leikkimielisyyttä asiaan tuova. Joku ne CPU-työtkin joutuu tekemään, minulla CPU jauhanut 200 000 pistettä per päivä tahtia.

Muutenkin jos maksimipisteitä tavottelis, niin louhis jotain ihan muuta kuin Koronaa koska Koronan tiimoilta on alituinen työpula ja koneet käy tyhjäkäyntiä välillä pitkäänkin.
Mun cpu ajot olis 20000 jos pitäisin päällä.

Noh. Kaikki osallistuu miten haluaa ja tää on mun tapa. (Sori, väsymys painaa työstä ja perheestä)

EDIT: YT just menos duunis....näyttäis silt et tulis 3kk lomautus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 550
Mitä merkitystä noilla pisteillä on jos tässä on mukana siksi, että on tarkoitus auttaa (Kuten toivottavasti kaikki ovat)?
Pisteillä ei sinänsä olekaan merkitystä, mutta uskon, että kaikenlainen pelillistäminen lisää tuon softan suosiota. Ihmiset saavat lisämotivaation sijoituksen parantamisesta ja saman tien tota voisi pelillistää vielä paljon enemmänkin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
425
Aika vähän kyllä on työtä tarjolla. Itsellä on CPU ja GPU valmiina hommiin, mutta aamuyhdeksän jälkeen ei ole ollut kummallekaan mitään.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 824
Kun tänne oli laitettu aikaisemmin tosta advanced tila. On ollut käytössä puoli viikkoa ja kokoajan töitä.

EDIT: aikaisemmin oli vaan noin 2h töitä, mut ton tilan myötä on n. 4h töitä.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 863
Ei pisteillä mitään sen ihmeempää merkitystä varmasti kenellekään, mutta on se silti ihan pikkuisen kiva, kun joku fiidbäkki tulee näkyviin siitä että näitä paketteja on tullut laskettua. Itselläni myös sen verran kilpailuhenkeä, että kiva seurata tiimin kipuamista listalla kohti korkeampia sijoituksia.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 824
Pitääpäs laittaa noi uusimmat näyttisajurit ku on muutaman kerran jäätynyt kone.. siin on joku F@H korjaus mustaan ruutuun, mut jos auttais mulle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 477
Viestejä
4 163 544
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom