TechBBS Folding@Home -tiimi (SARS-CoV-2 laskenta)

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
74
Saisikohan ne tuollaista edes muuten kuin laskemalla jälkikäteen suoritetuista työpaketeista? Ei kai tuo F@H juttele ihan hirveästi muuten palvelinten kanssa kuin silloin kun se hakee paketin tai palauttaa tulokset, joten eiköhän ne laske sen tietyn ajan ja suoritetun työmäärän perusteella(?)
Käsittääkseni jokainen slotti ilmoittaa ID:nsä pyytäessään töitä. Ainakin GPU:ille näyttäisi olevan jokaiselle prosessorille omansa: Folding Forum • View topic - Whitelist/Blacklist Change-Log (Greylist)
Ajattelin että ainakin periaatteessa olisi mahdollista antaa jokaiselle ID:lle jokin FLOPS-keskiarvo ja kertoa se ko. ID:llä vaikkapa 24h aikana yhteyttä ottaneiden uniikkien slottien määrällä.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
No niin, voitko valottaa hiukan speksejä, jos kattelisin, mitä sillä löytää? Millä käyttiksellä meinaat sitä ajaa, vai onko koneessa Win-lisenssi?

Löysin yhdeltä käytettyjä koneita treidaavalta lafkalta tollasen Dellin vanhan työaseman, jossa tämmöset speksit:
- Intel Xeon Processor E5-1630 v3 (4C, 3.7GHz, Turbo, HT, 10M, 140W)
- 32GB keskusmuistia ! (4x8GB) 2133MHz DDR4 RDIMM ECC
- Nvidia Quadro K2200 4GB näytönohjain (2 DP, DL-DVI-I) (1 DP to SL-DVI adapter)

Kai tolla nyt hiukan coronaa myllyttäisi? Siinä ei ole käyttistä ja mietityttää vaan, saako Linuxille kunnon ajurit ko. näyttikselle. Kovalevy löytyy hyllystä tai sitten ostaisi jonkun halvan SSD:n siihen. Luultavasti hintaa saisi sopparin kautta tingattua johonkin 300 luokkaan.
No samaha se on mun kertoa kaikki ajatukseni, koska tämä ei ole sillai mikään kilpailu:

4-ydin Core i7 Xeon tai vastaava, ebay hinnat 20€ ja eteepäi. En aio louhia Cpu:lla ollenkaan.
8gig ramia, riittää vain ja ainoastaan foldingiin, jopa single channel ja 1333mhz ddr3
2xnäytönohjainta 60-100€ hintaluokka.
700w virtalähde
Pieni SSD mikä sisältää lähinnä vain Windowsin.
50€ arvonen uus koppa

Koneella voi joku halutessaa käyttää myös windowsia ja nettiselainta.

Louhitaan vain kahdella näyttiksellä joita 10v vanha core i7 lähinnä ohjaa. wanhoilla 4ydin core i7 louhinta on yhtä tyhjän kanssa ku se meinaa olla jopa 16 ytimisellä TR:kin, nyt on on tuo 250 000 pojon vauhissa, mutta kyllähän tää sen 32 ydintä kaipais ni sais ne bonuksetkin joka paketista.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 884
Ei voi muuta sanoo kun hattua nostaa, kun veijarit ostaa ja laittaa oikein extrakoneita tahkoamaan koronafoldausta.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
No ei muuten, mutku näillä läppäreillä ei saa GPU:ta louhimaan, niin tehot jää niin olemattomiksi...:)
 

HarriH

Tukijäsen
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
63
Löysin yhdeltä käytettyjä koneita treidaavalta lafkalta tollasen Dellin vanhan työaseman, jossa tämmöset speksit:
...
Kannettava tehotyöasema, peittoaa monet pöytäkoneet ja suurimman osan kannettavistakin :)

No ei muuten, mutku näillä läppäreillä ei saa GPU:ta louhimaan, niin tehot jää niin olemattomiksi...:)
Vanhoissakin merkkikoneissa on windows lisenssi raudan mukana. Asentaa sitten Microsoftilta (Lataa Windows 10) lataustyökalun avulla luodulta USB-tikulta W10:n tyhjään koneeseen. Kun myöhemmin aktivoi lisenssiä, niin kyllä niistä siinä aktivoinnin korjausyrityksen jälkeen viimeistään lisenssi löytyy koneen sisuksista.

W10 Task Manager ei osaa näyttää GPUn kuormitusta, kuten TeURaS86 totesi viestissä #438. GPU-Z näyttää nyt Sensors -välilehdellä 97% kuormaa AMD FirePro W5170M ohjaimelle ja TaskManager kertoo Xeon E3-1535M kuormaksi n.90 % ja näyttiksille 1% ja 0%.

F@H web control lupailee tämän kannettavan Dell Precision 7710 koneen Xeonin tahkoavan 40015 ja FirePron 56367 Points per day. Muutamaa muuta läppäriä olen tuossa laitellut, mutta GPUn mukaan saanti on kaikissa ollut ongelmana. Linux Mintin kanssa en ole saanut GPUta mukaan koskaan, W10 koneissa on ollut vähemmän haasteita. Taidan kuitenkin vaihtaa tuon Mintin W10een, niin saan senkin koneen GPUn käyttöön.
 

Qwerty

.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 082
W10 Task Manager ei osaa näyttää GPUn kuormitusta, kuten TeURaS86 totesi viestissä #438. GPU-Z näyttää nyt Sensors -välilehdellä 97% kuormaa AMD FirePro W5170M ohjaimelle ja TaskManager kertoo Xeon E3-1535M kuormaksi n.90 % ja näyttiksille 1% ja 0%.
Osaa se. Sieltä pitää vaan valita jokin noista "Compute" vaihtoehdoista. Näin ainakin AMD:n korteilla. Tuon kuvan ottamishetkellä ei vaan ollut nyt mitään laskettavaa gpu:lla niin siksi näyttää 0% tuossa.
compute.PNG
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Täällä kun on erilaisia näytönohjaimia niin paljonkos "Estimated PPD" lukemat vaihtelee? Mulla GTX 1650 Superilla toi PPD heiluu paketista riippuen 500 000 molemmiin puolin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
46
Täällä kun on erilaisia näytönohjaimia niin paljonkos "Estimated PPD" lukemat vaihtelee? Mulla GTX 1650 Superilla toi PPD heiluu paketista riippuen 500 000 molemmiin puolin.
2080:lla 60 % power limitillä näyttäis 1 600 000 - 1 700 000 välillä suunnilleen pyörivän. Max limitillä näyttäis pääsevän 2 000 000 päälle, mutta aina mulla oli power limit 60:ssa kun tuli tuota pyöritettyä.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 884
Winkkulisenssejä saa myös aika halvalla, ite taisin maksaa 20 dollaria amazonista, eikä ollut edes halvin mitä tarjolla oli.
Täällä kun on erilaisia näytönohjaimia niin paljonkos "Estimated PPD" lukemat vaihtelee? Mulla GTX 1650 Superilla toi PPD heiluu paketista riippuen 500 000 molemmiin puolin.
Tainnut parhaimmillaan olla jonkin matkaa yli 400 000. Nyt tällä hetkellä näyttää olevan 350 000.
Radeon Pro 580.
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Täällä kun on erilaisia näytönohjaimia niin paljonkos "Estimated PPD" lukemat vaihtelee? Mulla GTX 1650 Superilla toi PPD heiluu paketista riippuen 500 000 molemmiin puolin.
Täydennetään vielä sen verran, että nää mun lukemat on ihan vakiokelloilla/asetuksilla. En harrasta pelailua eikä ole tullut testailtua ylikellottamista.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Winkkulisenssejä saa myös aika halvalla, ite taisin maksaa 20 dollaria amazonista, eikä ollut edes halvin mitä tarjolla oli.
No joo, sellasia näkyi olevan, mutta ajattelin, etteivät kestä päivänvaloa :) Mutta joo, kyllä tossa työasemassa mitä todennäköisimmin on ollut Win10 asennettuna ja lisenssi on tosiaan koneen BIOSiin tallennettu. Kun vaan tekee käynnistystiedot, niin Windows varmaan hakee ne tiedot ja asentaa lisenssin mukaisen version.

Koneessa oleva Quadro K2200 vastaa tehoiltaan suurin piirtein GTX 750, eli ei se mikään raketti ole. Laskentatehoa on kai hieman enemmänkin, mutta esim. pelikäytössä ajurit eivät ole yhtä optimoidut kuin 750:llä. Mutta jos ei siitä paljon joudu maksamaan, niin saisi sillä läppäriä enemmän laskettua ja kotivideoiden editointi kävisi aika paljon sutjakkaammin...
 

HarriH

Tukijäsen
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
63
Mikä versio (7,8 tai 10) vaan on koneen mukana tullutkaan, niin se kelpaa kelpaa W10 asennukseen tyhjään koneeseen. Home tai Pro täytyy ehkä arvata asennuksen alussa, mutta ammattikoneissa aina on ollut Pro tehdasasennettuna. Tämä toimii niin digitaalisen kuin myös tarralla olevan Windows lisenssin kanssa.
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
No joo, sellasia näkyi olevan, mutta ajattelin, etteivät kestä päivänvaloa :) Mutta joo, kyllä tossa työasemassa mitä todennäköisimmin on ollut Win10 asennettuna ja lisenssi on tosiaan koneen BIOSiin tallennettu. Kun vaan tekee käynnistystiedot, niin Windows varmaan hakee ne tiedot ja asentaa lisenssin mukaisen version.
Ei kai ne lisenssitiedot biosiin ole tallennettu vaan mikkisoftan palvelimelle. Itse asensin johonkin koneeseen win10 väärän version (pro) ja kone ilmoitti asennuksen jälkeen, että on home version lisenssi, eli ei aktivoitunu. Koska se perusasennus on niin simppeli ja sutjakka niin sen enempiä miettimättä tein uuden asennuksen ja valitsin siinä home version jolloin tilanne oli ok.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
16
Täällä kun on erilaisia näytönohjaimia niin paljonkos "Estimated PPD" lukemat vaihtelee? Mulla GTX 1650 Superilla toi PPD heiluu paketista riippuen 500 000 molemmiin puolin.
Vakio 1070 Ti jauhaa n. 900 000 PPD tahdilla. Toteutunut vähemmän kun paketteja joutuu odottelemaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
141
Riippuu vähän paketista.
Vega64 arvio tällä hetkellä 1265698. Joillain paketeillä on alta millin toisilla jopa 1.5
Gtx1070 pyörii siel 700k - 800k ppd arviossa

Cpu:t huomattavasti vähemmän. Ryzen5 3600 ppd arvio tällähetkellä 110k
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Mulla i5-9400F pyöri noin 50k mutta nyt on pelkkä GPU käytössä, CPU slotti poistettuna mennään.
 
Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
5
Gtx 1080 90% power limitillä 800k - 900k ppd
3900X virransäästössä 3GHz 21 threadia 100k - 200k ppd

Vanha fx 8350 ~10k ppd ja hd 7950 ~120k ppd
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 143
Tuolla on näköjään myös vain CPU laskentaan tarkoitettuja corona paketteja, eli älkää nyt pelkästään niihin GPU tehoihin panostako, vaikka niistä enemmän pisteitä saakin. Ei jossain multicore prossussa paljoa haise jos sinne laittaa edes sen pienimmän cputehon käyttöön.

Ei kai ne lisenssitiedot biosiin ole tallennettu vaan mikkisoftan palvelimelle. Itse asensin johonkin koneeseen win10 väärän version (pro) ja kone ilmoitti asennuksen jälkeen, että on home version lisenssi, eli ei aktivoitunu. Koska se perusasennus on niin simppeli ja sutjakka niin sen enempiä miettimättä tein uuden asennuksen ja valitsin siinä home version jolloin tilanne oli ok.
Eikö siellä ole se lisenssiavain vaan tallennettu biosiin? Se mitä avain oikeauttaa käyttämään tarkistetaan aktivointipalvelimelta riippumatta siitä miten se lisenssiavain on systeemiin syötetty.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Ei kai ne lisenssitiedot biosiin ole tallennettu vaan mikkisoftan palvelimelle. Itse asensin johonkin koneeseen win10 väärän version (pro) ja kone ilmoitti asennuksen jälkeen, että on home version lisenssi, eli ei aktivoitunu. Koska se perusasennus on niin simppeli ja sutjakka niin sen enempiä miettimättä tein uuden asennuksen ja valitsin siinä home version jolloin tilanne oli ok.
Suora lainaus Dellin tukisivuilta:

"Missä Windows 8- tai Windows 10 -tuoteavain sijaitsee?
Tehdasasennetut Windows 8- ja Windows 10 -tietokoneet poikkeavat aiemmista Windows-versioista. Windowsin tuoteavain oli aiemmin tietokoneeseen kiinnitetyssä tarrassa. Tätä avainta voitiin käyttää aktivointiin, jos käyttöjärjestelmä oli asennettava uudelleen.

Windows 8:ssa ja Windows 10:ssä tuoteavain lisätään tietokoneen emolevylle tehtaalla. Windowsin asennus ja aktivointi tarkistaa aitouden tietokoneen BIOSin tiedoista. Näiden tietokoneiden omistajien ei tarvitse syöttää fyysistä avainta."
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Tuolla on näköjään myös vain CPU laskentaan tarkoitettuja corona paketteja, eli älkää nyt pelkästään niihin GPU tehoihin panostako, vaikka niistä enemmän pisteitä saakin. Ei jossain multicore prossussa paljoa haise jos sinne laittaa edes sen pienimmän cputehon käyttöön.
Minähän en muita laskekaan näillä läppäreillä. Tosin taidan tuon vanhimman raadon ottaa pois tosta kuljeksimasta, ei paljon lämmitä joku 1000 PPD, mitä se jaksaa laskea. Näillä kahdella muulla tahkoan joku 15000 PPD/kone. Voisin viikonloppuna kokeilla, paljonko irtoaa, jos kone saa jauhaa ilman muuta rasitusta ja jos sattuisi paketit tulemaan sukkana sisään.

Mutta TechBBS nousee vaan sitkeästi ja rank 200 rajapyykki lähestyy. Itse saan ehkä 60000 kasaan tänään... Että maltillisia lukemia vrt. teidän GPU-supermyllyt :)
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 884
Räbäläisten tiimi tulee selkä edellä vastaan. Sitkeästi kovia tuloksia kyllä tekevät pienellä porukalla. :)

Monta tuntia piti odottaa uutta GPU-kikkaretta pyöriteltäväksi. Nyt alkoi näyttis taas paukuttaa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
625
Täällä kun on erilaisia näytönohjaimia niin paljonkos "Estimated PPD" lukemat vaihtelee? Mulla GTX 1650 Superilla toi PPD heiluu paketista riippuen 500 000 molemmiin puolin.
2070 Superilla näyttäisi olevan 1.6mil.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
625
2080:lla 60 % power limitillä näyttäis 1 600 000 - 1 700 000 välillä suunnilleen pyörivän. Max limitillä näyttäis pääsevän 2 000 000 päälle, mutta aina mulla oli power limit 60:ssa kun tuli tuota pyöritettyä.
Eli sun 2080 60% teholla vastaa minun 2070Superin 100%.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Riippuu vähän paketista.
Vega64 arvio tällä hetkellä 1265698. Joillain paketeillä on alta millin toisilla jopa 1.5
Gtx1070 pyörii siel 700k - 800k ppd arviossa

Cpu:t huomattavasti vähemmän. Ryzen5 3600 ppd arvio tällähetkellä 110k
Joo, useimmiten siinä miljoonan vauhissa vähintää periattees. En viiti koskea virrankulutusasetuksiin kun lämpötilaikkuna on niin nätti 67c nyt kortille.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Räbäläisten tiimi tulee selkä edellä vastaan. Sitkeästi kovia tuloksia kyllä tekevät pienellä porukalla. :)

Monta tuntia piti odottaa uutta GPU-kikkaretta pyöriteltäväksi. Nyt alkoi näyttis taas paukuttaa.
Mikäs se räbäläisten tiimi on? Sori oon noob :)
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 884
Mikäs se räbäläisten tiimi on? Sori oon noob :)
Räpellys & testaus -nimisen asiapitoisen foorumiosion, ikiaikaiselta kutsumanimeltään "räbä", armoitettujen aktiivien oma tiimi. Josta isäntäfoorumin oma tiimi pyyhältää muuten aivan pian ohi...
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
692
Uus versio tullu clientistä näköjään. Liekko johtunu GPU töiden puute vanhasta versiota kun nyt alko taas tulla töitä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 961
Hmm, onko tässä mitään automaattista päivitystä? Vai vain manuaalinen?
Manuaalisesti pitää päivittää. Pause päälle ja sulkee clientin ja sitten ajaa tuon uuden asennuksen siihen ja jatkaa hommia. Tuo käy nyt ilmeisesti aina kaikki palvelimet läpi joka kerta kun etsii uutta pakettia (kunnes löytyy ladattavaa). Eipä silti ole näyttikselle mitään hommia (Vega56). Onko eri näyttiksille omat paketit, vai onko erottelu pelkästään CPU ja GPU välillä?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 583
Riippuu vähän paketista.
Vega64 arvio tällä hetkellä 1265698. Joillain paketeillä on alta millin toisilla jopa 1.5
Gtx1070 pyörii siel 700k - 800k ppd arviossa

Cpu:t huomattavasti vähemmän. Ryzen5 3600 ppd arvio tällähetkellä 110k
Kovat luvut Vegalla kun oma RX 5700 XT tarjoilee n. 800k-900k. No RX:n parempi peliteho ei tulekaan raa'asta numeronmurskauksesta.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
37
Ei meinannut antaa päivittää koska
a) F-secure esti -> F-sec pois päältä asennuksen ajaksi
b) Kettuili tiedostojen olevan käytössä -> file explorerissa uudelleennimeäminen vanhalle asennuskansiolle "program files (x86)\FAHclient" -> "...\FAHclient bck"
Näiden toimien jälkeen uuden version asennus FAHclient kansioon ja jatkaa vanhojen pakettien laskua ongelmitta, koska oletuksena työkansio on eri kuin ohjelman asennuskansio.

Edelleenkään ei käryä mikä tiedostoja muka käytti Foldingin, F-secin ja muiden tietoturvasoftien ollessa pois päältä.
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Uus versio tullu clientistä näköjään. Liekko johtunu GPU töiden puute vanhasta versiota kun nyt alko taas tulla töitä.
Uudessa 7.6.9 versiossa laskennan voi kohdistaa COVID-19 projektille "The new version allows the donor to express their preference to fold COVID-19 WUs".
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
69
fah-installer_7.6.9_x86.exe - tuosta windows ja VirusTotal ilmoittelee tällaista. Mahtaako olla väärä hälyytys!?

fah-installer_7.6.9_x86_2.png


fah-installer_7.6.9_x86..png
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Päivitin clientin niin rupes tulee CPU:lle tuntikausia kestäviä paketteja joista saa pisteitä vain murto-osan mitä ennen. Onko tässä clientin päivityksen yhteydessä taas se 20 paketin sääntö?
 

JPA

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
116
1587190295461.png

Kk tuli täyteen, 3700X ja GTX 1080. Työkonekin saanut välillä jauhaa perus-Xeonilla ja Quadrolla, siinä vajaa kolmannes ppd verrattuna pelikoneeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Kovat luvut Vegalla kun oma RX 5700 XT tarjoilee n. 800k-900k. No RX:n parempi peliteho ei tulekaan raa'asta numeronmurskauksesta.
Mulla ilman XT:tä ja paras päivälukema oli 900k. Ei vaan ole viime aikoina riittänyt laskettavaa GPU:lle ollenkaan. CPU laskenut kokoajan ja tärkeitä nämäkin, kun käsittääkseni eri projekteja kuin GPU, mutta pisteet näistä on jotain kymmeniä tuhansia päivässä.

Edit: Näköjään 5.4. tuo päivä ja lukema oli 950k. Liekö silloin ollut todella hyvin laskettavaa saatavilla?
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Mulla ilman XT:tä ja paras päivälukema oli 900k. Ei vaan ole viime aikoina riittänyt laskettavaa GPU:lle ollenkaan. CPU laskenut kokoajan ja tärkeitä nämäkin, kun käsittääkseni eri projekteja kuin GPU, mutta pisteet näistä on jotain kymmeniä tuhansia päivässä.
Ovat varmaan tavallaan yhtä tärkeitä, mutta päälaskennat tapahtuu GPU:lla, CPU-paketit on täydentäviä apulaskuja. Sen takia jyrsii, kun en nykyisillä vehkeillä saa GPU-laskentaa käyntiin ollenkaan. Näissä perus-läppäreissä on vaan Intelin itegroidut piirit ja ei sellasilla mitään lasketa. Jossain suunnitteluläppäreissä voi olla Quadroja yms. mutta ne on sitten vähän isompia ja kolhompia.

Ja tosiaan, ei näillä CPU-paketeilla pääse pisteillä juhlimaan, mutta pian menee mulla 70k pointseissa puhki :)
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Räpellys & testaus -nimisen asiapitoisen foorumiosion, ikiaikaiselta kutsumanimeltään "räbä", armoitettujen aktiivien oma tiimi. Josta isäntäfoorumin oma tiimi pyyhältää muuten aivan pian ohi...
No niinpä näkyy, varsin tunteita ja keskustelua herättävä juttu onkin. Muropaketista aikanaan poistettukin...

Mikäs se heidän tiiminsä on, niin tietää seurailla ohitusta? :)
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Kiitoksia, lisäksi sain paremmat linkin seurata statistiikkaa! :) Aikapaljon tässä on aktiivisia käyttäjä vrt. ympäröivät tiimit, että nousu jatkunee. Mielenkiintoista nähdä, minkälaisia lukemia TechBBS-aktiivit saa 24h aikaan, yli 500000. Ja minä saan kyräset 30...40 k.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Kiitoksia, lisäksi sain paremmat linkin seurata statistiikkaa! :) Aikapaljon tässä on aktiivisia käyttäjä vrt. ympäröivät tiimit, että nousu jatkunee. Mielenkiintoista nähdä, minkälaisia lukemia TechBBS-aktiivit saa 24h aikaan, yli 500000. Ja minä saan kyräset 30...40 k.
Vähän meinas harmittaa kun louhin yli miljoonan mutten päässy Top-20 listalle koska total pointsit oli liian vähän. Onkin tuollanen yhdistelmälista, pitää olla kumpaaki vähintää riittäväst.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 884
Vähän meinas harmittaa kun louhin yli miljoonan mutten päässy Top-20 listalle koska total pointsit oli liian vähän. Onkin tuollanen yhdistelmälista, pitää olla kumpaaki vähintää riittäväst.
Mistä löytyy tuommoinen top-20?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 836
Vähän näyttäisi et nyt tässä uusimmassa versiossa olis korjattu Chromium-pohjaisten selaimien Web control ongelma..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Vähän meinas harmittaa kun louhin yli miljoonan mutten päässy Top-20 listalle koska total pointsit oli liian vähän. Onkin tuollanen yhdistelmälista, pitää olla kumpaaki vähintää riittäväst.
Mä käväisin kerran tällä listalla. Siinä suurin saavutukseni. Nyt on tullut Techin tiimiinkin niin paljon isojen korttien omistajia, ettei enää taida olla jakoa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 811
Viestejä
4 208 321
Jäsenet
70 964
Uusin jäsen
saimaannorppa

Hinta.fi

Ylös Bottom