- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 483
Vaikka peliä ei ole vielä julkaistu, niin pistetään threadia pystyyn. Julkaisu 2020 alussa (Steam).
Teardown vaikuttaa varsin mukavalta fysiikkakikkailu ajantappopeliltä. Lyhykäisyydessään 1st person meininkä varsin mielenkiintoisessa pelimoottorissa. Pelimoottorin ominaisuudet avautuvat ehkä paremmin kehittäjän twitteri klipeissä (Dennis Gustafsson @tuxedolabs). Voxel "tarkkuus" ei huima ole, ja pelimaailma on melko legomainen, ei kuitenkaan minecraft tasoa. Videoklippien perusteella alueen/kartan koko on pienehkö, mutta voi olla että on niin kehitysvaiheessa, ettei kannata isompaa karttaa vielä rakentaa.
Vaikka voxelit on jo vanha keksintö, olisiko tuossa kuitenkin pelimoottoreiden tulevaisuutta kun voxel-tiheys kasvaa (ja vielä ottaen huomioon että tämä peli on ilmeisesti yhden miehen show)?
Kotisivut:
Teardown
Twitter:
Dennis Gustafsson (@tuxedolabs) | Twitter
Steam:
Teardown on Steam
Youtube:
Teardown vaikuttaa varsin mukavalta fysiikkakikkailu ajantappopeliltä. Lyhykäisyydessään 1st person meininkä varsin mielenkiintoisessa pelimoottorissa. Pelimoottorin ominaisuudet avautuvat ehkä paremmin kehittäjän twitteri klipeissä (Dennis Gustafsson @tuxedolabs). Voxel "tarkkuus" ei huima ole, ja pelimaailma on melko legomainen, ei kuitenkaan minecraft tasoa. Videoklippien perusteella alueen/kartan koko on pienehkö, mutta voi olla että on niin kehitysvaiheessa, ettei kannata isompaa karttaa vielä rakentaa.
Vaikka voxelit on jo vanha keksintö, olisiko tuossa kuitenkin pelimoottoreiden tulevaisuutta kun voxel-tiheys kasvaa (ja vielä ottaen huomioon että tämä peli on ilmeisesti yhden miehen show)?
Kotisivut:
Teardown
Twitter:
Dennis Gustafsson (@tuxedolabs) | Twitter
Steam:
Teardown on Steam
Youtube:
Viimeksi muokattu: