• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka TEAMGROUP CARDEA Zero Z330 2tb NVME

Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 890
Tuote: SSD TEAMGROUP CARDEA Zero Z330 M.2 2TB PCIE 2280 RW: 2100/1600MB/S NVME
Tarjoushinta: 126,74
Normaalihinta: ~200
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: toistaiseksi, edit.
Tarjous loppu
Linkki
: https://amzn.eu/d/hFNpvmt
Promokoodi: ei tarvetta

Kommentti tarjouksesta:
Ei ole heti saatavilla, mutta amazon toimittaa yleensä aika nopeasti, jos vain pystyy tilaamaan
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
174
Ihan älyttömän hidas malli taitaa olla ja vaan 30€ halvempi kuin Samsung 970 Evo plussan tarjous hinta. :thumbsup:
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
174
Pistä nyt suoraan linkki niin selviää mistä tohon hintaan kun kerta siihen viittaat. 970 Evolle Saksan Amazonissa mulle näyttää 205€ ja hinta.fissä 211€
En sanonut, että tällä hetkellä ois, mutta on taitanut olla tarjouksessa kahdesti kesällä ja talvella kerran vähän kalliimmalla Amazon.de:ssä. Vertasin vaan tuohon 970 Evo plussaan, kun satuin sen itse tilaamaan ja tämä vaikutti surkealta siihen nähden.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 890
En sanonut, että tällä hetkellä ois, mutta on taitanut olla tarjouksessa kahdesti kesällä ja talvella kerran vähän kalliimmalla Amazon.de:ssä. Vertasin vaan tuohon 970 Evo plussaan, kun satuin sen itse tilaamaan ja tämä vaikutti surkealta siihen nähden.
Nyt vaikuttaisi olevan about kaikki komponentit kalliimpia kuin kesällä, joten entisiä tarjouksia ei oikein auta katsella
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 953
Nyt näköjään loppunut tuo tarjous.

Katselin tuosta vähän speksejä, niin ohjaimena näyttäisi olevan Phison E13T, eli kyseessä on dramless levy HBM:lla. SLC-välimuistin koosta ei löytynyt tarkempaa tietoa.
127 euroon varmasti kuitenkin hyvä hankinta vaikka varasto/pelilevyksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 440
Viestejä
4 218 602
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom