TCL C845 kuva nykii suoratoistolla

Liittynyt
15.04.2024
Viestejä
7
Meillä uusi TCL C845 miniled ja siinä on ärsyttävä piirre kun ainakin Netflixiä katsoessa kuva nykii ja nopeasti liikkuvat kohteet, esimerkiksi jos henkilö juoksee, niin jalat pikselöityy. Olen koettanut kaikkea mahdollista säätöä, mutta millään ei tule hyvää. Tulee vain huonoa ja huonompaa. Tuntuu, että 4K:lla ongelma on pahempi kuin FullHD:nä. Onko vastaavia ongelmia? Antennin kautta katsottuna TV-kuvassa ongelmaa ei ole.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 878
Kokeilepas säätää asetukset kohdilleen.
tuolla käyttäjä säätänyt noilla ohjeilla ja hyvinkin tyytyväinen lopputulokseen.
 
Liittynyt
15.04.2024
Viestejä
7
Kiitos linkistä. Ei tuonut ratkaisua nykimiseen. Tein Google kääntäjän avulla.
 
Liittynyt
07.05.2017
Viestejä
53
TCL C845 Onko vastaavia ongelmia.
Minulla on ollut TCL C845 X2 lokakuusta 2023 lähtien enkä ole törmännyt vastaavaan. Katselen mm. omia 4K videoita ja valokuvia (GoPro ja Lumix S5) PC:ltä, HBO Maxia ja satunnaisesti perinteisiä televisiokanavia (HD-laatu) jossain määrin. Urheilua en seuraa, mutta satunnaisesti urheiluruudun lätkää tai jalkapalloa tms liikkuvia juttuja katsoessa en ole huomannut nykimistä jollaisesta joidenkin tv-mallien yhteydessä olen nähnyt foorumilla raportoitavan.
Mitähän kautta Netflixiä katselet , onko se TCL-TV:n oma Netflix-appi vaiko jonkun ulkoisen purkin kautta? Jos appi, kokeile poistaa ja asentaa se uudelleen. Jos jonkin ulkoisen vehkeen kautta, tsekkaa onko kaapeli 4K-laatuinen datansiirtokyvyltään tai ulkoisen vehkeen speksit datansiirtokyvyn suhteen.
 
Liittynyt
15.04.2024
Viestejä
7
Katselen Netflixiä TV:n oman apin kautta. Ongelmaa ei ole muilla suoratoistoilla (Disney+, HBO Max jne.) Luulen, että tuo on jotenkin Netflixiin liittyvä asia. Pitää vielä koettaa poistaa se ja asentaa uudelleen. Mikä merkintä televisiossa on tuo X2?
 
Liittynyt
07.05.2017
Viestejä
53
X2 on versionumero joka näkyy myyntipakkauksessa ja koneen takana tekstikilvessä (esim 75C845X2). X2 pitäisi olla hiukan etevämpi malli kuin X1.
Toivottavasti ongelmasi ratkeaa.
(edit typo)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 878
Katselen Netflixiä TV:n oman apin kautta. Ongelmaa ei ole muilla suoratoistoilla (Disney+, HBO Max jne.) Luulen, että tuo on jotenkin Netflixiin liittyvä asia. Pitää vielä koettaa poistaa se ja asentaa uudelleen. Mikä merkintä televisiossa on tuo X2?
X2 on Pentonic 700 eli uudempi prossu ja telsu tukee android 12 ja ylöspäin. X1 vanhempi prossu ja android 11 uudempaa ei tue.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 662
Voisin lainata ketjua, jos vaikka kävisi niin että sopivalla tarjoushinnalla olisi jossain vaiheessa mallista kiinnostunut.

Netin arvioissa tv:stä maninitaan monessa että Google Home ja sen asetukset jotenkin pakotettuja alkukäyttööntotossa, onko näin, kuulostaa aika oudolta. Vaikka tv.ssä android olisi miksi google home siihen mitenkään liittyisi?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 625
Viestejä
4 249 071
Jäsenet
71 370
Uusin jäsen
janiselin

Hinta.fi

Ylös Bottom