Se on totalitäärinen aate, jonka tavoitteena on tuhota "heikompi aines", demokratia ja orjuuttaa sellaiset ihmisryhmät, jotka eivät ole tuhottavien listalla, mutta eivät ole herraskansaa. Eri maiden fasistit toki määrittelevät heikomman aineksen kukin erikseen ja suomalaiset olivat esim. niiden alkuperäisten natsien listalla tuota "orja-ainesta". Kaikki aatteet eivät ole tasa-arvoisia.
Kärkkäinen rahoittaa (uus)natseja (natsi = kansallissosialisti) kaupankäynnistä saaduilla rahoilla, eli aika suora yhteys on.
Natsihysteeria on mennyt täysin yli, mutta kun tällä kertaa kyseessä on ihan aito natsi, niin kyllä sitä sopii käyttää. Kärkkäinen siis tukee rahallisesti kansallissosialistista järjestöä, jonka lisäksi on itse julkaisemissaan tiedotteissa osoittanut sekä henkilökohtaista, että aatteellista tukea Suomen Vastarintaliikkeen johdolle. Suomen Vastarintaliike kertoo itse omilla sivuillaan olevansa kansallissosialistinen järjestö, joten heitä voi ihan syyllä kutsua natseiksi.
Lisäksi kommunisti-sanaa ratkuttajat ovat useimmiten itse natseja jotka haluavat kärjistää ääripäitä ja lietsoa ääriajattelua
Esim. Li Andersson on yhtä paljon kommunisti kuin Jussi Halla-aho on natsi. Eli ei ole.
En tosin ymmärrä miksi kohkata moisesta. Islamistakaan ei kohkata, vaikka sen perusteista asiti löytyy juurikin vastaavat piirteet ja ko oppeja noudataetaan enemmän tai vähemmän, aina kun vain mahdollista.. Kyseinen asia on sentään ajankohtainen. Natsit taas mesoivat joskus pitkänaikaa sitten.