Ostettu Tarjoa emo & prossu (ja muisti/kotelo optiolla hinnan mukaan) [Kuopio]

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Nyt kävi niin että yks kone meni rikki. Tartten uuden johon mahtuu löyhästi kaksi sapphire r9 580:sta hyvin tuulettuen. Eli pitää olla reilusti tilaa pcie paikkojen läheisyydessä. Mieluusti itse paikkoja myös.

Teholuokka 3rd-5th gen intel i3 - intel i5 (tai edullinen xeon johon käy ECC muistit). Ei ainakana näillä näkymin ole tulossa pelikoneeksi.

Edit: Kuopiossa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 439
Nyt kävi niin että yks kone meni rikki. Tartten uuden johon mahtuu löyhästi kaksi sapphire r9 580:sta hyvin tuulettuen. Eli pitää olla reilusti tilaa pcie paikkojen läheisyydessä. Mieluusti itse paikkoja myös.

Teholuokka 3rd-5th gen intel i3 - intel i5 (tai edullinen xeon johon käy ECC muistit). Ei ainakana näillä näkymin ole tulossa pelikoneeksi.
Mistä päin? Hyvin ilmava koppa olisi tarjolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 439
FT05, umpisivut ilman ikkunaa, äänenvaimennus. Pohjassa kaksi 180mm ropellia. Kortit riippuvat siis liitin kohti kattoa tässä kotelossa. Hopea malli, erittäin siistissä kunnossa ja hiljainen optio.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
FT05, umpisivut ilman ikkunaa, äänenvaimennus. Pohjassa kaksi 180mm ropellia. Kortit riippuvat siis liitin kohti kattoa tässä kotelossa. Hopea malli, erittäin siistissä kunnossa ja hiljainen optio.
Pelkkä kotelo? Hinta? Oikea ongelma on tällä hetkellä ettei ole mitään mitä laittaa koteloon. Noi mun sijaisemot oli niin pöljästi tehtyjä ettei mahdu yhtäaikaa satapiuhat ja kortit. Toiseen ei mahdu muistit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 439
Huntin posteineen, laatukoppa kuitenkin ja varmasti viileä.

Jos löytyy täytteet ni laittele privaa ja voidaan neuvotella 8)
 
Liittynyt
18.07.2018
Viestejä
2
Mulla ois tarjolla emo + prossu + muistit.
Emo: MSI Z77A-G41 (ja sen takalevy koteloon)
Prossu: i7 3770k + sen oma tuuletin
Muistit: 2x8GB 1600MHz Corsair Vengeance
Oisko tämmösille kiinnostusta? Sijaitsee Turussa, mutta voin postittaa. Hinta 200€.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 484
Viestejä
4 163 841
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom